info over -cienne

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

info over -cienne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-04 16:40

Een kennis van mij heeft een paard(milucienne) uit deze stam, maar nu was ik eigenlijk benieuwd wat er allemaal uit deze stam voort is gekomen, en wie is de stammoeder?
Ub40(Olivi x Michelango) komt uit een Kilucienne-->Tilucienne --->Nilucienne zag ik. Nu weet ik eigenlijk niet meer hoe de moeder van milu heet, dacht jalucienne.

Iemand die nog weet over deze stam, op welk deel van prestatiefamillies moet ik wachten Haha!

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-04 12:29

helemaal niemand, ook niemand die de moederlijn van Ub40(de 'winner' van de select sale) verder weet ?

Bucephalus

Berichten: 2467
Geregistreerd: 28-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 00:00

Ik weet er ook niet veel van alleen wat het groene boekje zegt: dat de hulpboeker Emma uit het Groninger Stamboek de stammoeder is; Fokfamilie 12. Uit Emma zijn Aluciene, Anza, Nathasja, Niluciene, Patricia, Tadorna en Tiluciene gekomen. Misschien dat je met deze spelling wat verder komt? Verder is het meer het verhaal van de klok en de klepel... dus iets zinnigs kan ik je er niet over vertellen.

Cil_
Berichten: 809
Geregistreerd: 20-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 17:41

Ik heb Iluciene (haar moeder heet Tiluciene) op stal en dit jaar haar Voltaire dochter Ziluciene erbij gekregen.