Eclipse en Texas in de wei

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Eclipse en Texas in de wei

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-05-04 15:03




Clintjuh
Berichten: 181
Geregistreerd: 04-02-04
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 15:04

Wat een skatjuhs zeg!

I love horses!!

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 15:05

wat een leuke foto's!
jeetje wat vliegt de tijd!
eclipse is al een hele stoere kerel ;D

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-05-04 15:16

Ja... voor een klein arabiertje is Clips al een aardig grote stoere kerel geworden he Haha! . We hebben hem gemeten en hij is al 1,48 m ... en hij moet volgende maand nog 2 worden... *zucht* mijn lieve puk. Hij is net zo lief als zijn mama Escala. Lovers Hij is trouwens echt een heerlijke knuffel die altijd wel in is voor een "kroelpartij" . Hij is samen met Texas geboren trouwens, die 2 kennen elkaar dus door en door. Texas is 3 weekjes ouder.

mandybeauty
Berichten: 595
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: den bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 15:27

haha die vos is zeker gek op halstertouwen. hij heeft het zo lekker in zijn bekkie hangen

MOHGirl

Berichten: 2173
Geregistreerd: 20-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 15:29

Ik ben me rot geschrokken hoe snel hij is gegroeit.
Mijn droompaardje Eclips.
Mooie foto's Jasja.

Extensions voor paarden!

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-05-04 15:32

mandybeauty schreef:
haha die vos is zeker gek op halstertouwen. hij heeft het zo lekker in zijn bekkie hangen


Hihi... dat heeft hij gelukkig alleen met halstertouwen... hij is gelukkig niet bijterig maar vindt het blijkbaar wel leuk om ergens mee te 'friemelen' met zijn bekkie. Haha! Als ik met hem aan het wandelen ben probeert hij ook altijd stiekem een stukje touw te pakken zodat ik het niet merk (ik merk het natuurlijk wel, maar dat weet Eclipse niet Knipoog ) en dan hoopt hij al zachtjes kauwend verder te kunenn wandelen... Helaas ben ik niet bereid al mijn haalstertouwen op te offeren aan de gekke gewoontes van Clip. Haha!

*Edit* ik kan niet verkleinen (huil huil... ik heb ze ook niet zelf op de computer staan)... ik was al blij dat ik ze er uberhaupt op kreeg... Huilen ik = computernitwit Mocht iemand anders zich bereid voelen om de foto's te verkleinen en uploaden en in het topic te plaatsen dan mag dat natuurlijk... Schijnheilig

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 16:11

Zie ik dat nu goed en is die vos op de eerste foto het halstertouw aan het opvreten? Tong uitsteken

    “Drive away and try to keep smiling. Get a little rock and roll on the radio and go toward all the life there is with all the courage you can find and all the belief you can muster. Be true, be brave, stand.”

dynamiek

Berichten: 3282
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Harskamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 16:18

Gho wat is het kleine manneke groot geworden, hij lijkt wel erg veel op papa, groetjes van half familie Haha!

27-11-2015 Welkom home Cruising
13-05-2011 Rust maar zacht lieve Dynamiek, eindelijk kan je nu gaan genieten van de groene weides.

Nicole85

Berichten: 6697
Geregistreerd: 20-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 16:51

Clippie ziet echt goed uit hoor!
Je hebt een mooie kleinzoon van Porsche, hij heeft goed zn best gedaan Tong uitsteken
Leuke foto's!

WISH IT, DREAM IT, DO IT!

Tsikala

Berichten: 2363
Geregistreerd: 27-03-02
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 17:20

Hele leuke foto's, de merrie die ik nou rijd, word deze maand gedekt door Krimh. De merrie is ook een Arabisch Volbloed, dus wel leuk om even deze foto's van jou hengstje te bekijken. Hoe groot is de moeder van Clip? Het veulen van de merrie word namelijk van mezelf en heb ook zelf Krimh als vader uitgezocht, maar ben benieuwd hoe hoog het veulen dan ongeveer word. De merrie die gedekt word is ongeveer 1.46m.
Groetjes Melina

Shah
Berichten: 42
Geregistreerd: 10-04-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 20:56

Stoere Foto's.Worden ze groot he!!eindelijk con ook n keer met der baby op de foto.Ik ga je n foto van Jakkie geven mischien kan je die er ook opzetten voor me.spreek je snel.

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-05-04 21:31

Melina; mijn merrie is 1,51 ... ik hoop dat Clippie iets groter wordt, ik zal je wel op de hoogte houden van zijn groei. Knipoog Krimh is 1,55.


Shah; we moeten gewoon de hele kudde even op bokt plaatsen... al onze mooie paardjes verdienen wel een plekje op ITP. Jakkie is een droppie, ik heb nog even bij ze gekeken voor ik weg ging vandaag. Lovers

PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 22:05

Zo te zien ben je happy met Eclipse
Beetje mijn schuld dat je happy bent met hem Knipoog
Hij is echt heel mooi en lijkt idd op pa Krimh.

BIOLA II GOUD SECTIE 7 EN SUB KAMPIOEN VAN HET RAS 2011 IN BELGIE!
BRONS SECTIE 11 NEDERLAND 2014
3de MORFOLOGIE SECTIE 11, TOTAAL 5DE NEDERLAND

Yvette90

Berichten: 3764
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Zwartewaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 22:06

Ze zijn echt zo lief Lovers

Buster

Berichten: 4656
Geregistreerd: 10-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 22:14

Hele lieve foto's zeg!
En ook prachtige paardjes!

Groetjes, Nadia
Please don't talk about life to me I've seen more than most people my age have seen And there ain't no rules on how it's gotta be Think again
Collendoorn herinneringen ophalen - |Even iets anders: zou een digitale vlieg in je online oog kunnen vliegen... ;-)

Tsikala

Berichten: 2363
Geregistreerd: 27-03-02
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 19:18

Leuk dat je me op de hoogte wil houden van zijn hoogte, ik hoop dat het veulen van Saké wat groter word, ongeveer 1.52m. Saké word waarschijnlijk morgen gedekt. Ik moet nog even contact opnemen met Ina Majoor over de tijd dat ik kan komen en dan is het zover, best spannend hoor!! Hoop dat er net zo'n mooi beestje als jou clippie uitkomt!!Ik hoop stiekum ook op een hengstje, maargoed we zien wel.
Groetjes Melina


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Flubberboot, GrapeshotBot, kruimellover, Linde_C, loveslimpie, Roosch, Signe, Thincla en 27 bezoekers