Dennis is gechipt

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Dennis

Berichten: 31456
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Dennis is gechipt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-01-02 19:08

Ben net terug van de DA. Dennis vond het niet leuk. Toen z'n chippy d'r in zat moetst hij nog worden ingeent ook.
Het bloede zo er dat het zelfs op zijn deken zat. Toen heb ik toch maar een watje gevraagt.
Hij vond de merries en andere paarden daar zo lief dat hij zijn voeten vergat op te tillen toen hij weer de trailer in moest. Sufferd, toen zat hij op zijn knieen.
Maar die andere paarden maakte alles weer helemaal goed! Er was zelfs een heel kleintje(een welshje ofzo, ik heb 'm niet zo goed gezien), die was het liefts. Dennis houd niet van grote merries. *LOL*

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik


astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-02 21:03

waar heb je dennis laten chippen (bij welke da Knipoog )

Het leven is als een restaurant.... je krijgt wat je besteld hebt
Het leven is als een pijpkaneel...ieder zuigt eraan en krijgt zijn deel

Letsdunit

Berichten: 7789
Geregistreerd: 05-07-01
Woonplaats: Wieringerwerf

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-02 21:05

Bij Knoop in Slootdorp

Dennis

Berichten: 31456
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-01-02 17:16

Je was me voor! Bij Knoop dus.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-02 17:37

Jur vond het verschrikkelijk, dat chippen. Razinda moet nog gechipt.

Ik wil niet!! Verdrietig

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-02 18:42

waar ligt slootdorp?

Het leven is als een restaurant.... je krijgt wat je besteld hebt
Het leven is als een pijpkaneel...ieder zuigt eraan en krijgt zijn deel

Dennis

Berichten: 31456
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-01-02 18:49

Ik weet niet of het voor de keuring moet maar vind het zelf wel een prettig idee. En als ik ooit met hem ga starten(als ruin voor de kar) heeft hij dat chippy ook nodig.

Slootdorp ligt in de Wieringermeer. Ongeveer 15 km bij het begin van de Afsluitdijk vandaan(aan de Noord-Holland kant). Top dorpie hoor! Ik heb d'r 16 jaar gewoont.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

MariekeR

Berichten: 1233
Geregistreerd: 09-09-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-02 20:00

Die van mij reageerde te sloom, hij sprong pas omhoog toen de chip er al in zat. Dus de praam was niet nodig.
Helaas had hij de volgende dagen wel een bult op z'n nek, ging gelukkig goede weg (natuurlijk wel de dierenarts er weer bijgehaald).

Dennis

Berichten: 31456
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-01-02 21:24

Dennis staat al voor de kar hoor. Alleen zijn we lang niet goed genoeg voor wedstrijden. En hij is hengst dus als groentje zien ze me aan komen. Alleen is hij laatst onwijs aan de kletter gegaan en wil ik hem er weer rustig voor krijgen. Niet zomaar er voor knallen en een stukje gaan rijden.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik


zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-02 08:37

Hmmm en dat zeggen dat chippen niet pijn doet. Waarom gaan die paarden dan zo reageren als de chip erin zit. En hoe kan het dat een paard ene bult heeft na het chippen?

Gelukkig hoeft die mij van deze onzin niet te ondergaan. Hij is DNA geregistreerd en mijn startkaart is onderweg.

Succes met je wilde hengst voor de kar. Vind ik wel een mooi gezicht ene pony met ene mooie hengsten nek zo voor de kar.

Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-02 12:52

Ik heb al wel honderd paarden gechipt zien worden door onze chipster. Zij doet het heel rustig en ik heb nog maar een keer een veulen omhoog zien springen.

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-02 13:24

Imker vond het chippen ook verschrikkelijk. Jo gaf er niets om Verward
Maar ja, Imker is een doetje, want die gaat zelfs omhoog als hij ingeent wordt. Doet zo'n pijn... Verdrietig

Toos paardloos

Dennis

Berichten: 31456
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-01-02 16:45

Het is en blijft een prikje. En een prikje doet altijd al wat pijn. Dat vond hij al niet fijn. Dit was een iets dikkere naalt en deed wat meer pijn. Maar het ziet er nu netjes uit hoor. Niets aan de hand. Hij was wel beledigt dat we hem hadden laten "mishandelen".

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 bezoekers