Klikken op banners, waarom niet?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
BartVB
Eigenaar

Berichten: 41634
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Klikken op banners, waarom niet?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-05-04 12:56

Ik zit de statistieken op Bokt.nl al een tijdje in de gaten te houden en er wordt eigenlijk maar bar weinig op de banners geklikt. Ik vraag me dus ook al een flinke tijd af wat nou redenen zijn om niet te klikken.

De inhoud van de banners is niet boeiend genoeg om verder te kijken? Slechte ervaringen met eerdere bannerkliks (100 popups ofzo Haha!)? Te lui? Niet weten wat je kan verwachten als je klikt? Je kijkt nooit naar de banners? Je hebt niets nodig? Andere redenen? Enlighten me Lachen

Op wat voor een banner zou je wel klikken?

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 13:00

BartVB schreef:
De inhoud van de banners is niet boeiend genoeg om verder te kijken? Slechte ervaringen met eerdere bannerkliks (100 popups ofzo Haha!)? Te lui? Niet weten wat je kan verwachten als je klikt? Je kijkt nooit naar de banners? Je hebt niets nodig? Andere redenen? Enlighten me Lachen

All of the above.

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 13:01

steun angel: niet op geklikt, heb het topic al gelezen
google banners: staat niets interessants tussen, niet op 'mijn' interesses afgestemt
Farbenfrohbanner: natuurlijk op geklikt Schijnheilig
Bol: vind ik te duur, kan er nooit vinden wat ik zoek
Brooke: meerdere malen op geklikt, ken de site en wordt lid zodra ik geld heb
Welsh cob: wel een keer bezocht
De vliegenspray/grasland: ik heb geen eigen paard/grasland Lachen

Op de imperialriding banner zou ik zeker geklikt hebben, maar ik heb al meegedaan aan de wedstrijd, en de sites van Tyrza en de westernshop heb ik vanaf de banners ook al bezocht.

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 13:01

Ik klik nooit op de banners, omdat het me niet kan intereseren eigenlijk. Vind het niet boeiend.

Nu ben ik een dressuurmiep dus als ik dan toch een banner aan zou moeten klikken zou het die van Tirza of zo worden.

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 13:02

Ik heb niets nodig. Haha!

Dat krijg je wanneer je geen eigen paarden hebt.
Soms als er een nieuwe banner bij staat klik ik wel.

Toevallig heb ik niet op die Imperial Riding banner geklikt omdat ik hun site 3 dagen terug nog had bekeken en die nieuw prijsvraag al gezien had.

Ik heb niets nodig, en al zou ik iets nodig hebben...
Dat gaat niet goed als je blut bent Vork Knipoog

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

Morrie

Berichten: 22299
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 13:03

ik kan er wel op klikken, maar dan krijg ik een leeg scherm, die dingen doen het bij mij (thuis) niet.....

Op mijn werk doen ze het wel, maar omdat ik nooit weet hoeveel popus er komen en ik al illegaal zit te bokken, doe ik het maar niet.....

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 13:03

Niets nodig en er zit niet echt iets van mijn interesse tussen.. Als ik echter iets nodig zou hebben van boeken oid, zou ik wel op de bol banner clicken hoor Haha!

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 13:03

Lovely"]
[quote="BartVB schreef:
De inhoud van de banners is niet boeiend genoeg om verder te kijken? Slechte ervaringen met eerdere bannerkliks (100 popups ofzo Haha!)? Te lui? Niet weten wat je kan verwachten als je klikt? Je kijkt nooit naar de banners? Je hebt niets nodig? Andere redenen? Enlighten me Lachen

All of the above.
[/quote]

Same here..

Ik kijk nooit naar de banners Haha!

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 13:04

Dorée schreef:
Ik kijk nooit naar de banners Haha!

En klik er dus ook niet op idd Lachen

Ik wil het wel gaan doen hoor Haha!

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 13:08

ik wil best klikken...

wat schuift 't?

Amor Vincit Omnia

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 13:12

Damschijven Schijnheilig

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 13:12

Euhm, die Google banners vind ik niet bepaald nuttig, waarom zou ik die nodig hebben? Dan open ik zelf wel een nieuw scherm. Brooke, ben ik al lid van. Grasland enquete, nooit meer wat gehoord en ik zou mail met informatie krijgen, nooit gehad, is ook al weer minimaal een maand terug. Vliegenspray, spuitbus kan ik niet gebruiken, moet gel oid hebben! Euh... Bol, wel eens, maar ik koop nauwelijks boeken online. En zijn er nog meer? Ow, die imperial riding, sja, misschien later nog wel eens Haha! Nu geen zin in.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 13:14

Maya schreef:
Grasland enquete, nooit meer wat gehoord en ik zou mail met informatie krijgen, nooit gehad, is ook al weer minimaal een maand terug.


Ik heb hem eergisteren ofzo binnen gekregen terwijl ik hem volgens mij al een aantal weken terug had ingevuld Knipoog.

_Emma_

Berichten: 6275
Geregistreerd: 18-04-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 13:38

Nou... ik vnd het niet interessant Tong uitsteken
Ik heb niks nodig. Ik ben ook bang voor die rot pop ups. *LOL*
En ik kijk er gewoon niet zo naar.
En als ik lekker op bokt aan het kijken ben dan heb ik geen zin om ook nog eens een banner te openen (ja, lui dus Schijnheilig ).

If happy ever afters did exist
I would still be holding you like this

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 14:13

Bart; de Google banners openen btw in je bokt venster. Dat is jammer.

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 14:16

Ik klik er eigenlijk nooit op, maar toevallig heb ik er vandaag nog twee keer op geklikt. Haha!

Waarom ik het niet doe? Of het onderwerp staat me niet aan, of ik ben te lui om te klikken, of ik heb al heel veel vensters geopend en wil daarom niet nógeen erbij. Knipoog

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 14:18

ik heb een hele goede reden ! mijn pc is uit het jaar nul en als ik op zo'n banner klik duurt t eeuwen voor ie er is, en duurt t weer eeuwen voor ik weer op de boktpagina zit Knipoog
dus als jij een nieuwe pc koopt,ga ik op de banners klikken

ohw ja en ik zet de pagina's ook vaak op stop, want drukke banners, samen met veel van die bytesvretende avatars Boos!:(:( !!!
zorgen ervoor dat de pagina vreselijk hapert !!

al denk ik dat dat voornamelijk aan die avatars ligt, een met zo'n bewegent blauw vogeltje, vreselijk irritant!

Elliot
Berichten: 6441
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 14:25

Sypheron schreef:
Niets nodig en er zit niet echt iets van mijn interesse tussen.. Als ik echter iets nodig zou hebben van boeken oid, zou ik wel op de bol banner clicken hoor Haha!


Dit geldt voor mij ook


Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 14:27

Ik open alleen een scherm in een ander scherm als het me ook daadwerkelijk interesseert wat er onder die link verborgen zit.

Als ik niets nodig heb of niet aan een enquete o.i.d. wil meedoen, dan klik ik dus niet. Knipoog

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

teriema

Berichten: 2119
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: net buiten Den Haag in het Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 14:37

Als een tekst van een banner mij aanspreekt zoals: het gebak eten met Coby van Baalen, dan klik ik er wel op. Die Google banner trekt mij ook niet dus daar klik ik ook niet op.

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41634
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-05-04 14:42

Ok, hier hebben we wat aan Haha!

Overigens opent het Google gebeuren in een nieuw venster als je shift in houdt als je er op klikt of er met rechts op klikt en dan 'openen in nieuw venster' selecteert Lachen Net als bij een normale link. Die Google links mogen niet in een nieuw venster geopend worden, of ja, iig niet standaard.

Overigens is het niet zo dat jullie perse meer moeten gaan klikken ofzo, ik vroeg me vooral af waarom er op sommige banners maar een keer of 300 wordt terwijl zo'n 30.000 man/vrouw de banner gezien heeft. Dat kan dan bijna niet alleen aan het onderwerp liggen Lachen

Overigens staat er regelmatig iets anders bij Google, dat die banner niet interessant is kan dus bijna niet Haha!

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 14:43

Ik open meestal een ander scherm door met de rechter muisknop 'Openen in nieuw venster' te kiezen, maar dan nog. Knipoog

Het onderwerp moet me idd wel interesseren, anders klik ik niet. Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 14:49

BartVB schreef:
Overigens staat er regelmatig iets anders bij Google, dat die banner niet interessant is kan dus bijna niet Haha!


Toch wel Lachen Nu staat er Makelaar in Paarden (ik hoef geen eigen paard) en Alles over de pony (ik rij geen pony's). Het zijn vaak van die dingen... Wat ik vooral storend vind is dat het in hetzelfde venster opent, als ik op een banner klik, moet er gewoon een nieuw venster komen, klaar. Heb geen zin om met shift ed te moeten gaan werken...

Verder:

Farbenfroh heb ik op geklikt Schijnheilig Meerdere malen overigens Bloos
Op de banner van Tyrza heb ik een paar keer geklikt.
Grasland: heb ik niet.
Vliegenspray: heb ik nog staan, en hoe harder ze roepen dat ie echt werkt...
Die les winnen: moet ik iets voor kopen; geen geld.
Welshpony's: wat moet ik met info over de welshpony's?
Brooke: ken de site wel, maar heb toch geen geld;
Bol: heb ik wel al eens op geklikt, maar ik koop tegenwoordig niet meer verschrikkelijk veel boeken...

Volgens mij was dat het wel zo'n beetje Lachen

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.

Morrie

Berichten: 22299
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 14:49

ik zie die banners meestal niet eens, omdat ik direct naar beneden scroll om het laatste bericht te lezen.......

Claudia19

Berichten: 5131
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 14:49

ik heb op alle banners wel een keer geklikt Knipoog


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 bezoekers