Dag 10

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-01 10:12

't Is natuurlijknog maar kort dag 10, maar goed...
'k Heb vanmorgen weer eens mijn normale 2 boterhammetjes en een glas melk gehad. Net een glaasje light-sap op. 't Is pokkewweer buiten, maar ga strakjes denk ik nog maar wel even rijden.. Heb geen zin de hele dag in huis te zitten. Moe'k maar m'n regenbroek aandoen, dat zit alleen zo oliebol...
Vanmiddag eet ik een schaaltje muesli, wat we vanavond gaan eten weten iknog niet. Ik denk maar iets van aardappels ( Misselijk ) ofzo. Hoewel er ook nog een restje spaghetti in de koeling staat. Of ik maak voor Marc een stamppotje andijvie Misselijk , en voor mezelf de spaghetti met wat sla ofzo (wat'n combinatie he?)


Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-01 10:22

Gisteren avondeten was geofte aardappel (lekker met wat zout, peper en mierikswortel en supoer slank!), gesmoorde witlof en stukje kiprollade. Bovendien pablo gelongeerd. Steiken even op d weegschala gestaan, was 0.7 kg kwijt tov van gisteren. Kon het haast niet geloven! Maar nu nog vast houden.

Vanochtend nog niets op, alleen koffie, maar dat doe ik al mijn hele leven zo.

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-01 11:03

Gisteren ging goed bij mij... alleen een heel doosje Wiebertjes opgegeten Verward dat was nou niet echt goed. Maar verder goed volgehouden. Vanmorgen Kellogs en nu is mn ma bezig om lekkere broodjes te maken Jammie....
Succes en groetjes!! Vork

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-01 11:07

ben ik weer....
was ff niet aanwezig hier (erg lang weekend)
met lijnen gaat het redelijk.
Met pasen en gisteren heb ik wel gezondigd maar, met mate.
Ik zal morgen ochtend ff de 'tussenstand' melden Lachen
Gisteren ben ik verloofd! Toen gingen we eten in een pannekoeken huis, ik kreeg niet eens een hele pannekoek weg terwijl ik er normaal wel 2 (van die grote) op kan....
Het helpt wel dus, mijn maag is echt al een stuk kleiner.
Succes allemaal!

:evaw:

Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-01 11:26

gefeliciteerd! Een verloving is een geldig excuus om uit de band te springen, dacht ik zo!


Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-01 11:27

gefeliciteerd!!!!! Lovers Lovers

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-01 11:56

he gefeliciteerd!!!

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!

miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-01 12:04

gefeliciteerd!!!!!!!!!

ik heb gisteravond als avondeten 2 broodjes gezond gegeten...
mmmm.. was echt mega lekker...

keb nu all1 nog maar mn dagelijks glas yogho op...
ik ga zo naar de bakker.. ff maisbolletjes halen...
vanavond ga k rijden.. keb een wedstrijd je op de manees...
en wta k eet??? keb nog geen flaiw idee!!!

Ineke2

Berichten: 33095
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-01 12:38

Gefeliciteerd!!!! Das nog eens leuk nieuws!!

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-01 12:50

He tnx allemaal! Het was erg leuk.
We zijn eerst naar madurodam geweest en daarna nog naar duinrell en toen uit eten, lekker feestdagje dus Lachen
IN duinrell was het echt super rustig, je kon in attracties gewoon blijven zitten en nergens hoefde je te wachten.
Echt heel relaxed.

:evaw:

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-01 13:08

hey, gefeliciteerd!!!!!!!!!!

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-01 16:09

Congratulations.... het lijkt wel of trouwen in de lucht zit ofzo... je bent de 4e al deze maand LOL Party!!

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-01 16:11

Oeh wat spannend, verloofd!
Nou van harte gefeliciteerd!

Echt heel erg leuk!

Je houdt ons op de hoogte he! Euh... worden wij bokkers ook uitgenodigd op de bruiloft? Hihi!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-01 16:18

mwoh...trouwen duurt nog wel even hoor (jaar of 2) eerst dit weer ff verwerken Lachen
Jullie horen het tzt wel Knipoog gelijk boktmeeting.
Ik moet trouwens nog wel ff mijn vriend overhalen voor trouwen in koets -> hij wil in snelle auto grrrr..
Heeft iemand van jullie misschien zin om tzt ons te rijden met 'koets'? Heb nog 2 jr de tijd om vriend over te halen Verward Lachen Party!! Party!!

:evaw:

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-04-01 13:46

Gefeliciteerd!! Is een leuke periode hoor! Vooral als dan eindelijk de voorbereidingen van het trouwen beginnen. Wij hadden heel wat tegenslagen. We wilden namelijk ook met paard en wagen de bruidreportage maken. Natuurlijk dan wel ons eigen paard. 't Is een tuiger. Dus zelf beleerd, voor de pallet alles ging netjes. Voor de kar van kennissen ging ook goed, dus eigen spul aangeschaft (duur Ideal-marathontuig, een kar die geheel opgeknapt moest worden), een paar ritten kunnen maken, 1 x op les geweest. En toen begon het gesodemieter. Voor de 2e keer les ging ze half ingespannen (alleen de strengen zaten maar vast) met kar en al er van tussen. Toch weten te pakken, verder ingespannen, en toen steigerde ze, en ging voor de kar liggen. Gelukkig was het tuig en de kar nog heel (op 1 laspunt van de boom na) Dus afgetuigd en met de auto naar les. Afgesproken dat we de week erop onder het zadel naar les zouden, en dan daar in de nabijheid van veel mensportkenners inspannen en rijden. Zo gezegd zo gedaan. Met optuigen en inspannen zo mak als en lammetje. Toen op de kar, 2 man aan haar hoofd. Wou ze geen poot verzetten. zweep erover nog niets, aan d'r hoofd trekken, ook niets, toen de kar van achter zacht opgedrukt, dan krijgt ze druik op d'r kont en moet wel lopen. Weer steigeren en overzij laten vallen. oliebol oliebol oliebol. Het beest mankeerde verder niets (klein schrammetje op d'r been) bleef ook rustig liggen tot ze vrij gemaakt was..
We kregen dus een negatief advies om haar verder voor de kat te gebruiken. Tsja, ondertussen zaten we zo'n 3 maand voor de trouwdatum. Hebben we maar besloten om foto's aan de hand te maken. We hebben vorig jaar het tuig en de kar nog wel een paar keer op les gebruikt. We konden namelijk een Fjord van kennissen gebruiken in de les. Echt gaaf! We willen als we een ander huis hebben, een 2e paardje (liefst Tinker) die dan met name voor aangespannen wordt gebruikt.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Ceffyl, YandexBot en 135 bezoekers