Vieze schimmeltjes???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
sl0wm0ti0n
Berichten: 2812
Geregistreerd: 25-11-01

Vieze schimmeltjes???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-01-02 21:38

Ik heb een schimmel die zich af en toe zo ontzettend vies kan maken Frusty Nu in de winter heeft ie dan wel een dekentje op, maar dan zitten er vooral van die vieze mest vlekken op zijn hoofd.
Heeft iemand ervaring met van die viezerikjes? Pling Trucjes? Hoe je het zo zonder wassen er weer redelijk uit kan laten zien??

"What we call human nature, is actually human habit.."


#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-02 22:10

IK heb een vliegenschimmel die sinds kort heerlijk in zijn stal ligt. Resultaat = vies. Meestl als ik kom zijn de plekken *droog*. Dan goed met een zachte rubberen rosborstel over de plekken heen. Dan even met de harde borstel. Dan is het vuil goed los. Dan heb je zo'n soort schuurblokje ( FL 5,95) bij een ruitersport zaak en daar haal je zo de bruine vlek mee weg. Even na poetsen met een zachte borstel en hopla hij is weer schoon. Haha!

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne


Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-02 22:13

Houtskool erop smeren en uitpoesten. Talkpoeder helpt volgens mij ook Verward . Of equilux snelreiniger, fles lijkt op zo'n fles equistar glansmiddel/antiklit maar dan is hij groen. Heel handig, opspuiten, op laten drogen en eraf wrijven met bv een handdoek.

Rivjenn

Berichten: 4016
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Bergen NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-02 13:20

Weet je wat ook wel eens wil helpen?
Deed ik tenminste altijd bij Scrabble, zo'n zwart poetsblok.
Even slijpen aan de stenen en met de haarrichting mee steeds over de vlek heengaan.
Enne... Scrabble is inderdaad een viesdas! Party!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-02 13:28

Ik doe het dus ook met een rubberen borstel en daarna met de harde en dan heb ik hem ook wel schoon.

Die Equilux of hoe het heet uit die groene bus heb ik ook geprobeerd.
Nu ben ik meestal wel zo voorzichtig als ik iets nieuws gebruik maar een heel klein stukje te doen.
Deze keer was ik dus heel blij dat ik maar een heel klein stukje van de hals had geprobeerd want het leek wel of hij door honderd horsels gestoken was op dat stukje.
Het jeukte gelukkig niet en heeft hij het ook niet kapot geschuurd.
Dus probeer het een keer van een kennis uit of zo, zodat je niet meteen een pot over hebt.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Charlotte446, Cheytjuh, daiswees, Eskimo, kiki1976, Mitch_Beauty, Moonlight17, petje86, xSimonee en 39 bezoekers