Muziekliefhebbers op bokt?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Senja

Berichten: 371
Geregistreerd: 02-04-04
Woonplaats: Kampen

Muziekliefhebbers op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-04 21:44

Hoi, zijn er nog meer muziekliefhebbers op Bokt? Ik heb er namelijk nog geen een gezien/gelezen. Verward Zelf speel ik saxofoon en dwarsfluit en een beetje piano en gitaar. Ik speel saxofoon in een orkest (AMDG Kampen OK dan! ) en ik vind het superleuk. Mijn favoriete muziek is Marco Borsato *LOL* en de Kamperse band "Nou En" is supergoed. Ik ken de bandleden een beetje, dus ik vind het helemaal leuk. Hopelijk ontstaat er een muziek-topic hierzo! *LOL* OK dan! Vertel allemaal of je iets speelt of een favo band hebt o.i.d.!

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 21:51

Ik speel een beetje keyboard..
Nog nooit les gehad maar wel eens mee gespeeld op school met een open avond gedoe Tong uitsteken

Eliane

Berichten: 2409
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 21:52

JAAAAAA *steekt vinger op*

Ik ben compleet muziekgek: ik heb piano en saxofoon gespeeld, maar heb mijn soulmate gevonden in mn cello Lovers Verder klooi ik wat aan met de andere instrumenten die we in huis hebben en zing een beetje. Ik luister ook van alles, van klassiek tot musical: vrijdag in de auto 3 uur lang met mn vader Elvis zitten luisteren en zingen; zolang het geen herseloze 'boink'-muziek is vind ik het meestal wel leuk.
Ennuh, qua favoriete band ben ik tegenwoordig groupie van een band van 4 vrienden genaamd SiC: heel leuk, gezellig en lekker uit je dak gaan Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 22:10

ik ben ook groot muziek liefhebber,!!!! mijn smaak is heel breed, van slipknot/metallica/korn etc. via soul/funk naar bijv. een eros ramazitti of allesandro safina.
ik wil graag nog een keer naar dynamo...enne vorig jaar ben ik op north sea jazz geweest, was ook echt te gek!
speel verder een heel klein beetje basgitaar ( maar dat komt er nooit meer van nu , ex is bassist.maar het is nu ex ey..dus geen bass meer in huis..)

verootjoo
Berichten: 35641
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-04 08:02

Ik speel dwarsfluit en een beetje keyboard. Deed ook mee met het schoolorkest om de schoolmusical te begeleiden. Dat was echt zooo gaaf! Haha!

YvonneAa
Berichten: 2063
Geregistreerd: 07-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 12:49

Ik speel 11 jaar piano, en zing al 11 jaar, waaronder een paar kaar klassiek en opera Haha!
Ik heb mee gedaan aan de opera: La Boheme en reis vraak voor het zingen. Afgelopen jaar ben ik naar Rusland geweest, daarvoor Italie, en daarvoor Portugal. In september ga ik naar Amerika Cool Afgelopen weekend zijn wij (ik en het koor) eerste cum laude geworden van Europa, een titel die we voor het eerst hebben gehaald en waar ik erg trots op ben Lachen

Maar ik zit erover te denken om te stoppen eerlijk gezegt. Ik zit in mijn examenjaar en ik vind het steeds minder leuk worden Scheve mond Ik heb nog geen idee wat ik zal doen. Ik wil namelijk meer tijd voor de paarden hebben, dus het wordt een lastige keuze..

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 12:53

Vroeger piano gespeeld, voornamelijk klassiek. Kom er niet meer aan toe. als ik wil blijven kunnen wat ik toen kon, moet ik elke dag anderhalf uur spelen.
Ik hou veel van muziek, van alllerlei soorten. heb ook voorkeur voor bepaalde muzikanten. Variend van Mozart naar Tory Amos tot Aerosmyth. Ik hou alleen niet van muziek met alleen een ritme, muziek is veel meer dan dat. Dus valt techno en house voor mij af. Gaat absoluut geen gevoel van uit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 12:56

Ik kan niet eens een noot lezen. Bloos

Uums

Berichten: 6777
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Het nuchtere noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 13:19

Heb jarenlang muziekinstrumenten bespeeld, waaronder de piano. Nu volledig afgekickt.

Amanda_T
Berichten: 5953
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 13:26

Ik ben een muziek gek. Maar niet op een instrument. Maar zingen is iets waar ik echt van kan genieten. .. Ik vraag steeds ook aan iedereen liedjes op msn enz..en ken bijna alles meezingen.

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 13:27

Ik niet maar ik zit er wel elke dag middenin. Mijn vent is heel erg muzikaal. Als hij zelf geen 'herrie' (piano, orgel, gitaar) maakt dan heeft íe wel wat op staan.

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 13:30

ik heb een aantal jaar trompet gespeeld,
sinds mijn opa is overleden,dat was een groot muziek mens,ben ik daarmee gestopt..

Justy

Berichten: 31631
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Waar het altijd vakantie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 13:34

Ik zing en speel gitaar Muziek! Hou van alles wat enigszins muzikaal is

Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 13:42

Ik kan blokfluiten. *LOL*

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 14:25

Ik zing Heb auditie gedaan voor conservatorium, maar het niet doorgezet. Zie: [AM] Conservatorium
Verder heb ik van mijn 5e tot mijn 16e viool gespeeld, ook een jaartje Young Talent op conservatorium, maar daar ben ik mee gestopt.
Nu wel jammer, want ik kan het nu echt niet meer....

Muzieksmaak is heel breed. Ik houd heel erg van Soul, Funk, Jazz, Lounge, jaren 70/80, disco. Top 40 vind ik over het algemeen ook wel prima. Verder funky clubmuziek als Artful Dodger, Daftpunk etc.
Hed Kandi is een van mijn favorieten (loungy housemuziek)
Ik heb echt een hekel aan van die keiharde hardcore en hardrock, ik kan bijvoorbeeld echt niet naar Slipknot luisteren ofzo, niets voor mij.

Verder ben ik enorme fan van Acda en de Munnik en Marco is ook top (vooral oude nummers)

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 15:03

Had vroeger pianoles van mijn oma....
Niet dat ik het goed kan ofzo, had nooit zin om te oefenen en veel was te moeilijk voor me haha
Enne ik zing heel graag , maar niet voor andseren gewoon lekker op mn kamer ofzo....

Sani

Berichten: 27359
Geregistreerd: 20-01-03
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 15:22

Ik kon OOIT keyboard spelen Tong uitsteken

maar verder luister ik vooral naar spineshank, good charlotte, evanescence, within temptation, enz enz Tong uitsteken

Soris

Berichten: 583
Geregistreerd: 20-05-03
Woonplaats: OM

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 15:44

zeker weten een muziekliefhebber!! Cool

Ik zing in een bandje (hoop binnenkort de eerste demo te hebben Bloos), en ik speel hierin ook gitaar. Ook speel ik al zo'n 18 jaar piano, en een beetje viool. Muziek!

Thats_Me

Berichten: 10940
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: N-Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 15:45

jaa, ik speel nu een beetje gitaar en keybord en heb vroeger ook blokfluit gespeelt Haha!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 15:49

Ik heb een gitaar thuis staan, waar ik niets mee doe. Wil het heel graag leren maar ik snap er helemaal geen toet van Tong uitsteken

manic

Berichten: 6987
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 15:57

Ik kan geen noot spelen, maar ga wel erg vaak naar concerten...

Astrida

Berichten: 147
Geregistreerd: 14-02-03
Woonplaats: Enkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 16:10

Heb vroeger wel een aantal jaren pianoles gehad.
Ik ga ook regelmatig naar concerten, zoals naar Eros Ramazzotti,Live,U2,Eric Clapton,Bruce Springsteen,Rene Froger,Marco,
Andrea Bocceli en Simply Red ben ik geweest.

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 16:19

Ik kan nu niet eens meer noten lezen, vroeger wel blokfluit gespeeld. Zou nu best gitaar ofzo willen spelen maar heb er toch geen tijd voor. Scheve mond

Djesseka

Berichten: 3465
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: Hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 16:27

Ik vind het super om muziek te luisteren (bijvoorbeeld een vriend van me die bastgitaar speelt), maar zelf muziek spelen is niet aan mij besteed.. Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 16:55

ik kan trommelen op de blote billen van mijn vriend Bloos Schijnheilig ...