nieuwe vliegenspray getest

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
silas

Berichten: 5661
Geregistreerd: 12-12-03

nieuwe vliegenspray getest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-05-04 11:43

Gistermorgen naar mijn stoere jaarlinghengst geweest en mijn nieuwe vliegenspray getest: REALRELIEF. Uiteraard was hij bang voor de sprayer dus heb ik het op een doekje gesprayt en vervolgens op zijn lijf gesmeerd. Hij staat nu dag en nacht buiten dus een perfecte plek om te testen. Het werkt GOED!!!! de vliegenspray blijft goed zitten ook na enkele uren in het land te staan en te rennen e.d. De reguliere vliegensprays vervliegen vaak al na enkele minuten en deze blijft goed zitten.
Voor info en waar het te verkrijgen is kijk op : http://vliegenspray.v3.net


Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 11:45

goede tip ga meteen even kijken

silas

Berichten: 5661
Geregistreerd: 12-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-05-04 11:53

het werkt goed en ik moet persoonlijk zeggen dat ik het ook nog eens prettiger vind ruiken

Website(s): http://www.Tinker-Silas.nl & http://www.OrianaRanch.nl & http://www.OrianasFotografie.nl
Heerlijk ik heb mijn E !! en ben officieel Hulpkracht Paarden-KI Met mijn bruine kanjer! stand Z1+17 *\o/*

Wienna

Berichten: 3870
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Aan de kust...

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 11:55

en de prijs????

Wienna-M - ZZZwaar
Djarin - L1
Alie Z


rixke

Berichten: 1031
Geregistreerd: 29-04-04
Woonplaats: lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 12:47

rond de 15 euro per LITER

willen jullie aub stemmen op mijn foto voor de bit wedstrijd?
http://www.bitmagazine.nl/inzending/paard-en-hond/

patos

Berichten: 4502
Geregistreerd: 23-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 17:01

Pffoeeh, das niet goedkoop

Sall

Berichten: 6704
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 17:20

Dierenlover schreef:
voor mijn verzorgpony hebben ze vliegenspray voor koeien, dat werkt ook goed en dat is iets van € 8,-


'Veerust' waarschijnlijk? (groene spuitbus met gele dop)

op zoek naar bijzondere kunst? www.paulinezeij.nl

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 18:05

Sja, of het echt werkt valt nog te bezien. Het is nog niet echt warm, er zijn nog bijna geen dazen/horzels. Dus ik zou afwachten tot de zomer voor je er zo lovend over spreekt.

Wij mutsen zijn vaak heel erg gesloten....
Het is maar hoe je het opvat...

Ik wil graag even de groeten doen aan iedereen die dit leest!

YvonneS
Berichten: 3303
Geregistreerd: 28-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 18:07

Wou ik ook zeggen, het is nog niet warm en er zijn ook nog geen vliegen! wacht maar tot die irritante dazen weer komen, als het dan nog zo goed werkt koop ik het meteen!

rixke

Berichten: 1031
Geregistreerd: 29-04-04
Woonplaats: lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 20:38

trouwens hoe kom je er bij dat het duur is?
demeeste vliegensprays kosten 15 euro voor een ahlve liter dus duur is het helamal niet en hetgene waty jij bedoelt is een spuitbus,spuitbussen kunnen ten eerste niet alle paarden tegen,ten tweede in spuitbussen zit aerosol(drijfgas) dus zoveel hou je niet over van een spuitbus,is in verhouding veel duurder.

willen jullie aub stemmen op mijn foto voor de bit wedstrijd?
http://www.bitmagazine.nl/inzending/paard-en-hond/

llleoni
Berichten: 1002
Geregistreerd: 23-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 21:09

ik koop gewoon van dat muggenspul bij de kruidvat.. kun je dat halen enneh het werkt ook nog goed!!

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 19:36

llleoni schreef:
ik koop gewoon van dat muggenspul bij de kruidvat.. kun je dat halen enneh het werkt ook nog goed!!


Heb ik ook vorige zomer gebruikt in zo'n pompflaconnetje van een handig formaatje voor onderweg. Werkt net zo (slecht) als de meeste andere paardensprays vind ik.

dynamiek

Berichten: 3282
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Harskamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 20:11

Ik heb het ook vandaag gekocht, moet maar eventjes afwachten of het werkt. Hier in Nijkerk moest ik er 15 euro voor betalen.

27-11-2015 Welkom home Cruising
13-05-2011 Rust maar zacht lieve Dynamiek, eindelijk kan je nu gaan genieten van de groene weides.

Yessy

Berichten: 23021
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 20:28

hmm ik ben vooral benieuwd naar reacties over dazen straks, dat vind ik erger dan al die vliegen...

Memuska

Berichten: 5008
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: Belgenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 21:27

Yessy schreef:
hmm ik ben vooral benieuwd naar reacties over dazen straks, dat vind ik erger dan al die vliegen...


Daar ben ik ook benieuwd naar! Volgens mij werken ál die sprays, tot je paard begint te zweten. Lang leve het vliegendeken en -masker!

Aanleg en renovatie van al je paardenaccomodatie: http://www.tuymansenzoon.be
Vertaling, copywriting, taalonderwijs, proofreading: http://www.pointfinal.be
PB voor meer info!

Chronos

Berichten: 3071
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 11:35

Dyanmiek kan ik het van de week van je lenen? Als het werkt dan ga ik ook zo'n fles halen...

...Dreaming with my eye's wide open...

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 12:37

Kleintje schreef:
Sja, of het echt werkt valt nog te bezien. Het is nog niet echt warm, er zijn nog bijna geen dazen/horzels. Dus ik zou afwachten tot de zomer voor je er zo lovend over spreekt.


staat in de advertentie ook:

houdt de paarden vliegenvrij met Real Relief vliegenspray

staat nergens dat die ook voor horzels/dazen is,of ik moet er al overheen gelezen hebben Haha!

Je kunt gedachtens niet controleren,Je kunt alleen leren stoppen ze te geloven....

Hobbelende Vosjes Pester #44 *LOL*

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 13:24

En heb je ook vergelijkingsmateriaal? Dus bv onbespoten paarden etc, en wat en hoe groot zijn de verschillen?

ingeo
Berichten: 2137
Geregistreerd: 05-07-03
Woonplaats: lokeren,belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 14:28

cornelie schreef:
En heb je ook vergelijkingsmateriaal? Dus bv onbespoten paarden etc, en wat en hoe groot zijn de verschillen?


dat is heel vaak het probleem met al die 'vrije' spullen, je hoeft er eigenlijk niks over te kunnen bewijzen, en een ietsepietsie werking heeft het al snel.
maar een onafhankelijk uitgevoerde studie met een behoorlijk aantal dieren inclusief onbehandelde 'getuigen'?
correct me if I'm wrong, rixke.

Alvaron

Berichten: 1764
Geregistreerd: 26-03-02
Woonplaats: aan de voet van de Posbank

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 16:25

cornelie schreef:
En heb je ook vergelijkingsmateriaal? Dus bv onbespoten paarden etc, en wat en hoe groot zijn de verschillen?


En zelfs dàt zegt nog niet altijd wat. Paard van een vriendin van mij wordt altijd opgevreten door de dazen, de mijne niet. Gaan we samen rijden dan smeert zij haar paard altijd helemaal in met vliegen/dazenspul en nóg wordt hij gestoken, en die van mij niet.

Endurance: To Finish is To Win!
[o]

Alvaron 1.6.1988 - 31.8.2017 Dag lief, ik mis je...

patos

Berichten: 4502
Geregistreerd: 23-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 16:25

Neem aan dat je ongeveer een maand met zo'n fles doet? Dan kan ik voor 4x15 euro een leuke vliegendeken kopen, waar ik vervolgens een jaar of 3 mee doe en de garantie heb dat het ook tegen dazen werkt.

parouscha

Berichten: 16951
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 16:42

Dat is inderdaad niet goedkoop 15 €
Ik koop zelf altijd veerust meende dat dat zo rond de 6 euro zit ?
Maar ben er niet echt tevreden over.
Dus wil wel weer nieuwe hebben Lachen

          *Many people walk in and out of your life,
          but only true friends...
          will leave a footprint in your heart *

ingeo
Berichten: 2137
Geregistreerd: 05-07-03
Woonplaats: lokeren,belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 17:11

Alvaron"]
[quote="cornelie schreef:
En heb je ook vergelijkingsmateriaal? Dus bv onbespoten paarden etc, en wat en hoe groot zijn de verschillen?


En zelfs dàt zegt nog niet altijd wat. Paard van een vriendin van mij wordt altijd opgevreten door de dazen, de mijne niet. Gaan we samen rijden dan smeert zij haar paard altijd helemaal in met vliegen/dazenspul en nóg wordt hij gestoken, en die van mij niet.
[/quote]

daarom moet je om de aktiviteit van welk produkt dan ook te meten altijd véél dieren in een proef opnemen. en vergelijken met véél onbehandelde. dat geeft nooit een garantie over hoe de werking bij elk specifiek paard zal zijn, maar je kan iig een redelijk beeld krijgen van wat je normaal moet kunnen verwachten.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 bezoekers