Alweer een nieuwe aanwinst!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Alweer een nieuwe aanwinst!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 10:24

Nee, geen paardje Schijnheilig

Mijn zusje en mijn moeder zijn woensdags weer eens naar het asiel geweest, ik ripe nog doe dat nou niehiet! Maar nee, ze zouden geen nieuw beest kopen/reserveren.. En jahoor ik kom woensdag thuis van mijn werk hebben ze een kater besproken. Een ex-kater, een Noorse boskat volgens hun.. Ik gister mee, ik zag wl een Maine Coon zitten maar geen Noorse Boskat Dus ik vraag zo van waar zit hij dan, ja in geel, daar zit geen geen Noorse Boskat hoor alleen een grote Maine Coon Verward Nouja het was dus die Maine Coon, ze hadden het verkeerde ras op het briefje gezet. Ik die kat opgetild, groot en zwaar! Zegt ons mam kom neem hem maar gelijk mee, ik stond er echt zo aan te kijken van huh Bloos!
Maargoed kat betaald, wachten op het chippen, kat mee in de bus..

Wij hebben zo`n grote bus met zo`n schuifdeur, maar ik had Binky (zo heet hij) gewoon in mijn armen beet. Dus mijn zusje doet de deur open, kat schrikt zich te pletter en gaat er bijna vandoor... In de auto vond hij heel normaal, en maar vrijen en spinnen, ik zat al helemaal onder de haren natuurlijk..

Nou is hij thuis bij de andre katten, hij moet nog heel erg wennen aan het spoor en aan alle geluiden, afzuigkap, voetstappen enz.. Elke keer schrikt hij en speurt hij weg maar het is echt een leukerd OK dan!

Weer een goede daad gedaan Haha!


Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 10:38

Hele verzameling dieren inmiddels ? wanneer krijgen we foto's van deze nieuweling ? Knipoog

    Pressure is what differentiates a piece of coal from a diamond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 10:39

ik denk dat ik zo wel wat foto`s maak!

gabyfedde

Berichten: 11896
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 10:40

Wauw, Maine Coons zijn gaaf!
Ik zou zelf ook wel een dergelijke kat willen, alleen mijn moeder is allergisch ervoor en we hebben al 2 pitbull europese kortharen die buiten leven (en geen ander dier verdragen, zelf een leonberger vallen ze aan)

Don't dream your life, live your dreams!

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 11:33

zo dat zijn idd gave katten zeg. Leuk hoor zo'n beestenboel Cheese!


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 11:37

nou de foto`s komen pas morgen..

-ik ben ook wel heel blij dat er een in het asiel zat want wij hebben toen naar kittens gekeken maar die prijzen, niet normaal

en nu hebben we ereen voor E67,50 het is nog een hoop geld maar wel voor het goede doel!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, Astrophe, Belker, bonnielau, Bretsa, IASCrawler, koenlover, lindo, love_mandy, rocky_1995, sofievdh, Tatjanaa, TICKELS, Vagabondo, Yipee en 120 bezoekers