Een dag vrij en..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tallie1979
Berichten: 22745
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Een dag vrij en..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-04 08:24

Je bent heel de dag bezig Haha!

Ik ben gisteren opgestaan om 8.30. Moest om 9.30 op stal zijn, de hoefsmid kwam, voor Winnie en een ander paard.. En ik de loop van de ochtend zou de dierenarts ook komen, Winnie moest nog een chip in zijn nek.. ( arme ziel Verdrietig )

Toen ik van stal wegging was het al ruim over tweeen!! Bloos! Thuis even omgekleed en direct door naar het ziekenhuis ( Oma ligt daar ) Bezoekuur is van 15.30 tot 16.30, maar ik ben een half uur langer blijven zitten totdat de zuster mij weg kwam sturen Tong uitsteken En mijn Oma nog heel schijnheilig "Oh, ik dacht dat het tot vijf uur was Schijnheilig " Tong uitsteken Maar wel ff gezellig bij kunnen beppen met d'r, dat vond ze echt heel belangrijk, ze leefde helemaal op toen ik aan kwam, de schat.. Lovers

En toen was ik om 17.45 pas thuis.. Bloos! Meteen eten en toen moest ik nog ff wat voor mijn vader doen.. Tegen de tijd dat ik echt op mijn gemak kon gaan zitten was het 20.00 u Gaaaap

En nou ben ik vanmorgen alweer sinds 8.00 aan het werk Gaaaap Vroeg!!! Gaaaap

Thank God Is Friday Tong uitsteken

Maar voor de rest ben ik wel tevree hoor, dit is geen klaagzang Tong uitsteken

marlou
Berichten: 1208
Geregistreerd: 10-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 08:27

heb ik nou ook heb vakantie maar nog geen enkele dag uit kunnen slapen

Tallie1979
Berichten: 22745
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-04 08:37

Hihi, je krijgt geen minuut rust Tong uitsteken Zo'n knollenbeest vraagt een hoop tijd ( en vooral geld ) van je Tong uitsteken

Liesbethje

Berichten: 1070
Geregistreerd: 04-01-03
Woonplaats: Oud Beijerland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 09:21

Ik ken het probleem...

Juist op de dagen dat je vrij bent wil je eens lekker tijd besteden aan je knollebeestje plus alle andere dingen die je dan nog moet doen, het gevolg 's avonds om een uur of 8 kan je pas rustig gaan zitten Haha! Maar het is voor een goed doel denk ik altijd maar Tong uitsteken

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 10:43

Goh, ik heb juist genoeg rust Rolleyes had het liever anders gezien Knipoog