Leuke korte goedkope vakantietip ?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Leuke korte goedkope vakantietip ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-04 10:19

Daar ben ik naar op zoek.
Ik wil mijn vriend graag verassen met een iniminievakantie.
We hebben beiden niet veel geld, het is niet de bedoeling ver en lang op vakantie te gaan.
Ik ga met mijn moeder een week naar Hongarije, een gewonnen reis.
Ik ga deze zomer naar Ameland te werken en naar Denemarken te stage lopen dus eigenlijk zit ik wel onder de pannen.
Maar toen ik mijn vriend gister belde met het 'leuke' nieuws dat ik voor dik 5 week naar Ameland ging hoorde ik toch enige teleurstelling in zijn stem.
Toen ik hem vroeg wat er was zei hij :"Heb je ook nog een vriendje of hoe zit dat ? Ik ben je wel meer dan 10 week kwijt, kunnen we dit jaar zeker weer niks doen " ( we hebben vorig jaar ook al niets gedaan aan vakantie of dagjes weg, doordat het even uit is geweest is de geplande vakantie geannuleerd )

Ik voelde me een beetje banketstaaf dus wil toch iets leuks doen samen.
Ik wil het hem 'geven' op ons '3jaarverkeringsdag' ( 23 Juni ) of als hij jarig is ( 1 juli )

Zo, even een inleiding.
Wie weet iets leuks voor een dag of 2/3 wat een beetje in mijn budget ligt ( studentenbudgetje )
Hoeft niet groot, niet luxe, als we er maar eventjes uit zijn en iets leuks kunnen gaan doen.
Met een buitenit doe ik hem geen plezier dus meesleuren naar Ameland heeft geen zin Knipoog

Justice
Berichten: 974
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 10:25

weekendjeweg.nl heeft altijd superleuke aanbiedingen.

kijk dan onder de link superaanbieding.

Je kan op die site aanklikken waar je heen wilt, welke omgeving en dan geven zij een aantal hotels die vrij zijn. Hier in staat beschreven wat er zoal te doen is etc ... en natuurlijk de prijs. Je kunt meteen online boeken en ontvantt bevestiging via mail of post.

Zo heb ik mijn (inmiddels ex) vriend destijds een aantal keren verrast. Super leuk!!!

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-04 10:28

Bedankt voor de tip, ik ga gauw even kijken

Justice
Berichten: 974
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 10:38

anytime... hoop voor je dat je iets leuks kan vinden!!!

carola

Berichten: 8685
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 10:43

www.weekendcompany.nl
Supergoedkoop, en erg goede service. Vorig jaar heb ik mijn vriend verrast met een weekendje winterberg (skieen!). Incl. eten en 2 nachtjes was ik 99 euro kwijt. Netjes toch?

Justice
Berichten: 974
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 10:44

daar zat ik inderdaad ook nog aan te denken. Kon niet meer op de naam komen van de site...

company is idd ook erg goed geregeld en voordelig!

Ilsuhhh

Berichten: 327
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 10:48

Ja kan ook, nachtjeweg.nl doen, dat is hetzelfde als weekendjeweg maar dan (hoe logisch?!) voor 1 nacht....Zo kun je misschien twee keer heel ergens anders naartoe!
op deze manier ben ik al met vriendlief o.a. naar Vlissingen geweest en volgend weekend gaan we naar Antwerpen. Het zijn vaak best luxe hotels die voor een prikkie kamers verhuren!

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-04 11:00

Ik ben een beetje aan t rondsnuffelen geweest en deze lijkt me wel leuk :


Hotel Nol in 't Bosch is rustig gelegen midden in de bossen, aan de rand van de Zuid-Veluwezoom. De veelzijdige omgeving biedt voor ieder wat wils. Verken de fraaie natuur te voet, op de fiets of waag u aan een tocht te paard; naast het hotel bevindt zich een manege. U bent ook zo op de altijd mooie Veluwe met de bekende musea en attractieparken. Golfliefhebbers bereiken in 15 autominuten de golfbaan van Papendal en in de vlakbij gelegen stad Wageningen bepalen oude herenhuizen en knusse straatjes met leuke winkels en cafés het straatbeeld. Hotel Nol in 't Bosch beschikt over een restaurant en comfortabele kamers.


Voor 75,00 2 nachten incl ontbijt
Krijg ik 'm misschien toch nog mee op 't peerd Knipoog Haha!

Justice
Berichten: 974
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 11:38

Klinkt inderdaad aardig...

Maar is het voor je vriend denk je niet leuker als jullie echt alleen maar tijd voor elkaar hebben? De reden dat jullie elkaar soon lange tijd niet zullen zien zijn de paarden, omdat jij op ameland en in Denemarken als tussen de paarden bivakeerd... ? Misshien vind je vriend het veel leuker om lekker met jou door dorpjes te lopen, te shoppen in en 's avonds lekker uit eten te gaan en daarna een filmpje te pakken... ?

Denk er goed over na

MargaV

Berichten: 1317
Geregistreerd: 31-10-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 11:44

Ik ben ook eens bij Nol in 't Bosch geweest. Heel mooi en bosrijk. Er loopt daar ook een ns-wandelroute langs, dus dan heb je meteen een dagbesteding. Leuk hotel, lekker eten. Wel een beetje gezapige bejaarde omgeving. Je kunt dan bvb in Arnhem gaan winkelen ofzo.

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-04 13:47

GrienTie, paardrijden staat idd niet voorop hoor, maar las toevallig dat er een manege bijzat, ik heb inmiddels nog meerderen uitgeprint Knipoog
Was eigenlijk maar een geintje dat ik hem nog mee op t peerd zal krijgen want dat is dus eigenlijk niet de bedoeling,( vandaar ook de smilies erachter ) ik wil idd dat we echt tijd voorelkaar hebben en leuke dingen gaan doen die hij mag uitzoeken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 13:49

Ik heb eigenlijk niet echt een idee, maar wat vind jouw vriend leuk? Anders kan je hem ook een keer verrassen door bijv. een kamer aan de kust boeken en lekkere strandwandelingen maken, en een keer gaan karten ofzo. Keer een middag of avond doen, wat hij echt leuk vind

Veel succes ermee iig!

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 13:53

Als hij zo reageerde zou ik zelf geen actie richting die manege daar ondernemen Lachen

Ik vind zelf een weekendje bungalowpark altijd ook wel leuk, tropisch zwemparadijsje erbij, wel lekker op jezelf...

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-04 13:58

Dit leek me ook wel leuk, zijn iets meer mogelijkheden, zwembad,sauna en fitnesscentrum etc, ligt vlakbij die andere

De Ernst Sillem Hoeve is gevestigd in een stijlvol gebouw en ligt prachtig midden in een groot park. De 'koninklijke' bossen van de Lage Vuursche heeft u binnen handbereik. In deze omgeving komt u helemaal tot rust. U kunt er heerlijk wandelen, fietsen of zalig niets doen. Winkel- en grachtenstad Utrecht bereikt u in slechts 15 autominuten. Het hotel ligt ook op een steenworp afstand van de omroepstad Hilversum en leuke plaatsjes zoals Blaricum en Laren. De hotelkamers zijn comfortabel ingericht en bieden uitzicht op het park. Voor actieve ontspanning kunt u terecht in het zwembad of de fitnessruimte.

Voor 89 euro per 2 personen met ontbijt, is ook niet gek

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 14:07

Klinkt lux, maar zou je niet liever in de bossen zitten?

Aramat

Berichten: 3169
Geregistreerd: 27-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 14:28

Je kan ook even kijken op www.peterlanghout.nl, daar heb je stedentrips best goedkoop. Een cruise naar Engeland van 3 dagen voor 49 euro, en 3 dagen antwerpen voor 59 euro..

Snoortje
Berichten: 58
Geregistreerd: 08-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 15:18

Thuisblijven!!!!!!!!!!!!

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-04 17:25

Thuisblijven Snoortje ? Waarom ?
Ik zit al jaren thuis, ga nooit op vakantie, dit is de eerste keer dat ik naar het buitenland ga, met die gewonnen reis met mn ma en op stage naar Denemarken. Meer heb ik nog niet van de wereld gezien Knipoog

Ellende, bossen is ook leuk ja, maar die heb je daar wel in de buurt, dus daar tuffen we dan heen Knipoog Als we die doen, ben nog steeds een beetje aan het zoeken en een paar opschrijven

Bedankt voor de tips!