Ik ga werken op stal De Blinkert op Ameland

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
SANEX

Berichten: 11248
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Ik ga werken op stal De Blinkert op Ameland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-05-04 21:45

Vanaf vandaag is het dan eggie: Ik ga van de zomer werken op stal de Blinkert op Ameland.
Ik had al een paar keer gebeld en geregeld en vandaag heen gegaan voor kennismaking.
Meteen vanmorgen meegeholpen in de beginnersles, kind zonder zadel eraf laten donderen Clown
Vanmiddag kreeg ik de vraag of ik mee wou rijden op een buitenrit : Euh ja is goed... Nou ik kreeg meteen een paard in mn handen gedrukt "Alsjeblieft, stap maar op" en daar tufte ik op de fries Lobke achter de rest aan.
Er werden me meteen instructies gegeven hoe ik het in het vervolg alleen moest gaan doen etc.
Heerlijk ontspannen ritje gemaakt over duin en strand ( waar overigens iemand er meteen afdonderde dus ik mijn leiderskunsten direct kon tonen Tong uitsteken Knipoog )

Daarna even gebabbeld en overlegd : Ik ga van 17 juli tot en met 24 augustis op Ameland werken.
Ook vroeg ze me hoe ik nu met de weekenden zat en wou ze me graag ook nu al een aantal weekenden hebben, dus dan mocht ze van mij een belletje doen Knipoog

Daarna nog gauw even bij mn oude pony Amber langs geweest van Giesam hier en weer terug naar de laatste boot.

Ik heb er wel zin in, is weer eens wat anders dan 6 jaar lang elke zomer in de bolluhschuur in noordholland Haha!
Die bloembolluh komen me zo langzamer hand mn neus uit Knipoog

Ik weet niet welke bokkers daar komen aankomende zomer, maar jullie kunnen mij daar dus treffen


Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 22:08

zo dat is leuk !!
gaaf zeg dat je daar mag werken !! super !

Karaat_the_newforest op Instagram

Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 22:46

Wat leuk joh!! veel plezer op die stal. en was het leuk bij je oude pony ?

SANEX

Berichten: 11248
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-05-04 07:30

Ja bij Amber was het leuk, maar heel kort omdat ik zo lang op de blinkert heb omgehangen.
Maar ik zit er straks toch al die weken dus kan haar dan nog vaak zat zien Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 07:31

Wat leuk
Wij zijn pas in september weer op Ameland, tenzij we nog gewoon een keer een dagje naar Jantina gaan.

Jaydee

Berichten: 1576
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: Meppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 08:21

Leuk hoor dat je op Ameland gaat werken! Haha! Veel plezier!!!

ANDOR, rust zacht lieverd! Ik zal je nooit vergeten! {7.2.2010}

www.joycedevos.nl
www.horsecharms.eu
Horse Charms Webshop! Voordelige touwhalsters in alle kleuren, rhythmbeads, manenclips en veel meer!
Doe mee aan onze acties op Facebook & Hyves!

Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 08:59

cool Haha!
Wij willen heel mssn op vakantie + paard naar Ameland mssn kom ik je wel tegen Haha!

'Wil je me alsjeblieft vertellen welke kant ik op moet vanaf hier?'
'Dat ligt er aan waar jij naar toe moet,' zei de kat.
'Dat kan mij niets schelen,' zei Alice.
'Dan doet het er niet toe welke kant je opgaat' zei de kat.

Imre

Berichten: 14195
Geregistreerd: 31-05-03
Woonplaats: Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 09:06

Wat leuk!
Ik werk op het moment op Stal Edda, de ijslandermanege op Vlieland! Ik heb er al eens eerder gewerkt en ik vind het echt heerlijk op de eilanden! Veel plezier! Enneh, die ongelukjes gebeuren nou eenmaal! Bij mij is er gelukkig nog nooit iemand afgevallen, maar het is weleens voorgekomen dat een meisje een trap tegen haar been kreeg van een paard voor haar. Nu in het voorjaar zijn de paarden erg fris na de winterrust en neemt er af en toe eentje en sprintje op het strand, maar gelukkig is het altijd goed gegaan en blijven alle ruiters zitten. Haha!


Jellie

Berichten: 10283
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 09:13

Leuk hoor. T lijkt me heerlijke baan zo op die eilanden. Veel plezier en hopen dat in het vervolg er minder mensen afkletteren Knipoog

*\o/* Life is Flantastic *\o/*

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 10:24

Ilindra schreef:
Wat leuk
Wij zijn pas in september weer op Ameland, tenzij we nog gewoon een keer een dagje naar Jantina gaan.


Dat zie ik wel gebeuren Haha!

Leuk Sanex dat je op de ouwe pôl komt te werken.
We moeten eens iets afspreken. Kun je mijn stoere pony ook eens bekijken.

Leoniez

Berichten: 1500
Geregistreerd: 19-11-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 10:30

Wat leuk!
ik ken die stal wel...
Ik ben 1 keer op ameland geweest maar heb op een andere stal buitenritten gedaan.

Lachen

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 10:30

Ik heb er ook over nagedacht, maar het kwam er bij mij op neer dat ik er financieel harder op achteruit dan op vooruit zou gaan...Bloos (en ik werk liever wit ivm verzekering Knipoog )
Ik moest hier namelijk dan mijn werk voor 8 uur per week afzeggen en daar verdien ik meer mee dan daar in een hele week Clown Kan dus beter hier wat meer gaan werken en de rest van mijn vrije tijd hier en daar wat freelancen in de paarden Knipoog (voor niks willen ze je bijna overal wel hebben, kun je nog kiezen ook Haha! En sportpaarden hebben toch meer mijn voorkeur)

Veel plezier daar alvast

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 11:49

mijn ouders en mijn zus zijn vandaag vertrokken voor een week naar ameland. Ik kon niet mee anders was ik wel gaan rijden. Heerlijk rijden kun je op dat eiland.

Robyn

Berichten: 1592
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Naarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 11:51

Ik heb elke vakantie vanaf mijn 4e tot mijn 16e gereden bij de Blinkert.
Ik ga nu elk jaar nog naar Ameland dus misschien kom ik nog wel even een 2 uurs ritje bij je maken Knipoog

Als Amigo er nog is laat het me even weten. Ik reed daar altijd op, maar hij werd verkocht. Omdat het niet zo goed ging bij de nieuwe eigenaar wilde ze hem weer terug. Wordt het nog steeds gerunt door die mevrouw? Ze woont in Ballum..

Ik ben heel nieusgierig hoor11

Bijna klaar met mijn opleiding!!!

SANEX

Berichten: 11248
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-05-04 12:45

Gomir, je kon zelf kiezen of je met of zonder papieren wou werken, daarbij is ze zowiezo voor 5 personeelsleden verzekerd.
Ik ga er qua betaling wel iets op achteruit dan mijn eerdere vakantiewerk, maar ik was de bollen zat. De mensen waar ik zat waren tof, maar de medewerkers niet meer ( waren alleen maar jongens die niet verder kwamen dan WIJFUHH en ZUIPUHHH ! )
Dan ga ik liever voor wat minder leuker werk doen, waar ik het naar mn zin heb.

Jantina, miniboktmeeting gaan we zeker even doen Knipoog

Robyn, de naam Amigo zegt me nu nog even niets, heb gister de namen van een aantal paarden opgedaan maar Amigo zat er niet bij.
Het wordt gerunt door Metha en August, een man en een vrouw die in Ballum wonen ja...

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 12:48

zou maar voor met kiezen idd voor het geval dat...
veel plezier op het eiland.

Robyn

Berichten: 1592
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Naarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 12:51

Metha idd, die runt het al sinds ik daar kom.
Hele aardige vrouw en heel goed voor haar paarden.
Ik ben er van 4 t/m 8 augustus.

Bijna klaar met mijn opleiding!!!

SANEX

Berichten: 11248
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-05-04 13:01

Gouda, dat ben ik ook idd van plan, ik werk al jaren op contract Knipoog

Robyn, misschien zie ik je dan Knipoog

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 13:12

Heee wat cool... Lobke daar heb ik ook weleens op gereden Haha! maar mijn absolute lieveling is toch echt Pamela!! Lovers is die er nog???
Echt leuk dat je daar gaat werken.... als jij daar gaat werken ben ik net weg Haha!

Live,LOve,'ndLaugh

Little_Sun

Berichten: 1166
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 13:36

Leuk hoor. Ik heb daar een paar jaar geleden ook gereden toen ik op vakantie was.

_Linda

Berichten: 4506
Geregistreerd: 22-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 16:00

leuk zeg, daar werken!
ik heb daar 2x een strandrit gemaakt, 1 keer op een haffie en de 2e keer op een fries...weet de namen even niet meer. maar leuke mensen zijn daar ook

dewy007
Berichten: 358
Geregistreerd: 05-09-03
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 16:02

leuk zeg

Ricardo en Dewy

SANEX

Berichten: 11248
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-05-04 16:17

Margon, als Pamela een gote vos is, is die er geloof ik nog ( dat is tenminste wat me bijstaat van die naam )

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 16:27

Nee Pamela is geen grote vos, een zwarte met 4 witte benen en zo ongeveer 1.70


Ik denk dat jij Feedonna bedoelt of zo!

Live,LOve,'ndLaugh

SANEX

Berichten: 11248
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-05-04 16:40

Feedonna, ja die ken ik ook, daar was iemand van afgevallen op de strandrit Knipoog
Een grote zwarte.... staat me zo niets van bij eigenlijk, behalve de friezen heb ik geen zwarten gezien dacht ik zo.
Maar ja ik heb ook niet alles gezien, Roy moest ook uit een weide verderop komen dus kan zijn dat Pamela daar ook stond.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 2IJsjes, carina, Pellelilly, Vagabondo en 37 bezoekers