ik op Joelyn.....best wel een beetje trots op haar

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
charene

Berichten: 1556
Geregistreerd: 11-10-01
Woonplaats: noord holland

ik op Joelyn.....best wel een beetje trots op haar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-04 10:02

Hier dan twee foto`s van mij op Joelyn.....en ik kan mij geen beter en cooler paardje bedenken...(tot nu dan ...hahaha)
Ze doet echt haar best en ze vind het allemaal erg leuk en spannend..en geloof het of niet ze wordt telkens liever Lovers

Afbeelding

Afbeelding

vervolg foto`s zet ik wel een keer op een andere link...maar ben gewoon zo trots op haar dat ik het even wilde laten zien.... Knipoog

Wil ook nog even Jennefer (Cooky), Nakita (Silden) en Cindy (Seapy) bedanken voor hun steun en geduld , en dat ze telkens weer mee gingen met mij...bedankt meiden jullie zijn TOP OK dan!

En natuurlijk Jan Pieter Koopmans trainer bij Peter Simons...

Uriah

Berichten: 1677
Geregistreerd: 06-12-02
Woonplaats: beilen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 10:12

ziet er zeeeerrrrrr goed uit!

horsea

Berichten: 1544
Geregistreerd: 10-08-03
Woonplaats: Lischoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 10:13

wat een leuk paardje krijg je les van jan pieter koopmans?? Lucky you Knipoog

groetjes leanne

P.s. mooi zadel zeg!

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 10:17

Dat is toevallig! Ik zat me net af te vragen of Joelyn alweer ees thuis zou zijn en of jij nu aan het rijden bent Haha! Mindlink *LOL*

Ziet er goed uit hoor, wat een lekkere scheet is het toch!
Staat ze nu thuis Verward

Gisela
Berichten: 1513
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Venray

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 10:36

Geweldig zeg! Wat fijn dat alles zo goed is gegaan en wat super dat je haar nu zelf lekker aan het rijden bent. Lekker ding is Joelyn toch.....

Groetjes, Gisela

charene

Berichten: 1556
Geregistreerd: 11-10-01
Woonplaats: noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-04 12:18

Bedankt voor jullie lieve woordjes......

Jaja Joelyn is weer lekker thuis......Jan Pieter is echt super geweest Ach gut die jongen heeft zo`n rust over zich heen en doet alles zo natuurlijk....niks haast en niks moet zeg maar....meer van take it easy ..........Ja ik bof echt met hem.... Haha!
En het is idd de bedoeling om geregeld terug te gaan om te lessen...maarja die afstand he.....maar ik ga mijn best doen *LOL*

Ze heeft nu gewoon een goede basis waar ik altijd op terug kan vallen..goede stap draf en galop ..goede cirkels en al redelijke Knipoog rechte lijnen (nou ik nog) ....

Ze is nu echt `volwassen` geworden , het jonge koppie is echt veranderd in een jonge dame......

Ik ga gewoon lekker rustig door met haar, veel op de wei, en veel buitenrijden natuurlijk, lekker stappen en aan alles wennen......Silden en haar coole Tucker hebben mij en Joelyn van de week voor het eerst door een deel van ons dorp heen geholpen (langs de blokker en de slager ,garage, en een heel druk kruispunt enz enz ) en ze vond het allemaal geweldig....hahahah vooral die hoop drollen die Tucker voor de Blokker achter liet .....sorry Bloos

Ben echt blij dat ik haar tegen ben gekomen in mijn zoektocht naar een paard......Ook al is ze nog jong ze heeft mij al zoveel geholpen en geleerd.......ze is voor mij echt een toppertje Lovers

Yessy

Berichten: 23024
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 12:24

Leuke foto's Haha!

jammer dat je weg bent, maar superfijn dat ze nu weer thuis is, scheelt heel wat kilometertjes (en files...) Knipoog

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 12:25

Jullie passen goed bij elkaar Charita, leuke combinatie hoor! OK dan! Wanneer ga je de ring in met Joelyn? Haha! Ik vind die eerste foto trouwens heel erg mooi, waar jullie profiel en de boom mooi donker afsteken tegen de blauwe lucht. Lachen

BlackWych

Berichten: 1971
Geregistreerd: 03-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 12:33

Ziet er goed uit hoor. Ik ben benieuwd hoe Pluis het doet als het zover is.

=^.,.^=

silden

Berichten: 79
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 14:04

haha, jah dat was echt wel even heel knap van je hoor

jullie passen echt helemaal bij elkaar *LOL*

nou zondag (als het weer wat beter wordt) naar wennekers stappen Haha!

Mikkee

Berichten: 1377
Geregistreerd: 03-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 16:12

Mooie combi idd!

charene

Berichten: 1556
Geregistreerd: 11-10-01
Woonplaats: noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-04 18:27

silden schreef:
haha, jah dat was echt wel even heel knap van je hoor

jullie passen echt helemaal bij elkaar *LOL*

nou zondag (als het weer wat beter wordt) naar wennekers stappen Haha!


Hey schatje.....

jaja zeker weten zondag als het wat beter is gaan we lekker naar wennekers met de paardjes... OK dan!

Trouwens Mikkee....jij hebt ook een leuk paardje Vingers aflikken ik heb er ook zo een alleen dan in miniformaat Haha!

Marith_Ov

Berichten: 2553
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Hardenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 18:58

Wauw, dat ziet er goed uit. Ze doet het echt leuk. Wanneer ze we je met Joelyn bij een clinic Haha! ?

LisetteSugar

Berichten: 476
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: Ermelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 19:05

Ik moet ook zeggen dat ik het een prachtig paard vind, hoor!!

zomon

Berichten: 453
Geregistreerd: 11-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 20:05

Super zeg, dat je nu eindelijk lekker kan beginnen met Joelyn.
OK dan!
Heel veel succes met het oefenen met buiten rijden dan kan ik je tenminste ook voor een gedeelte indelen bij de corso. ( heb echt dik mensen te kort)maar met TC als leer paard moet dat toch wel goed gaan hihi

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 21:29

Netjes hoor. Ik vind Jan Pieter Koopmans een goede ruiter, heerlijk om van hem een proef te bekijken. Hij ziet er op het eerste gezicht niet uit als een ruiter, maar rijden dat hij kan!
Leuk dat ze nu onder het zadel is, ik vind het een plaatje!

Nanouk

Berichten: 1004
Geregistreerd: 20-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 22:31

Ziet er super uit Charene! We zien graag nog meer foto's

charene

Berichten: 1556
Geregistreerd: 11-10-01
Woonplaats: noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-04 23:03

Bloos Wauw echt bedankt voor jullie lieve woordjes Bloos

Een clinic ja ik denk het nog niet .....maar je weet maar nooit.....
En in de ring verschijnen ook nog niet ......oja jawel denk dat ik weer ga halteren met haar met de NK quarterhorses Haha! Maar ook dat weet ik allemaal nog niet...
Ik zie het allemaal wel ........ voor mij is het buitenrijden nu het belangrijkste en ja idd met TC als leerpaard komt het allemaal goed Ach gut

En Zomon meerijden met de bloemencorso....... Schijnheilig nou misschien een klein stukje....als TC en Silden ook een stukkie mee gaan

Xono ja idd Jan Pieter is een aparte jongen maar wel een leuke Haha! .
Ik heb de afgelopen tijd veel naar zijn rijkunst kunnen kijken/genieten en ik heb er echt veel van geleerd.....baal ook echt dat ik niet wat dichter inde buurt woon Verdrietig ....maar goed brabant is zover nog niet.....

Nogmaals bedankt allemaal

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 23:27

Hee, wat leuk om weer wat van de familie van mijn paard te zien! Ze ziet er heel goed uit, en volgens mij is ze nog meer gegroeid sinds de laatste NK? Hoe groot is ze nu?

charene

Berichten: 1556
Geregistreerd: 11-10-01
Woonplaats: noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-04 09:18

Cassidy schreef:
Hee, wat leuk om weer wat van de familie van mijn paard te zien! Ze ziet er heel goed uit, en volgens mij is ze nog meer gegroeid sinds de laatste NK? Hoe groot is ze nu?


hay Cassidy wat heb jij dan voor paardje.....(sorry maar weet het even niet meer Bloos )

Ja hoe groot ze nu is ....geen idee...... maar ze is zeker wel gegroeid...zal eerdaags wel even een meetlat gaan lenen...wil het eigenlijk zelf ook wel weten.... Haha!

Paintless

Berichten: 5654
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 10:20

leuke fot's, leuke combinatie ook.. mooi zadel.. hoe oud is dat beessie?? hmmzz. ik zal es je profiel doorspitten.. daar staat het vast wel in.. ga zo door joh..

hanita

Berichten: 388
Geregistreerd: 01-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 12:22

Mooi diertje hoor echt een plaatje OK dan!
echt waar! ben nieuwgierig wanneer we je eens zien op een clinic of wedstrijd!

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 12:57

charene schreef:
hay Cassidy wat heb jij dan voor paardje.....(sorry maar weet het even niet meer Bloos )

Ja hoe groot ze nu is ....geen idee...... maar ze is zeker wel gegroeid...zal eerdaags wel even een meetlat gaan lenen...wil het eigenlijk zelf ook wel weten.... Haha!


Ik heb een halfzusje van de moeder van Joelynn, Joe Dots Star. Mijn merrie heet Two Eyed Ruben.
Joelynn heeft tot haar tweede bij ons op stal gestaan, en ik heb zelf Joe nog gezien dat ze net drachtig was van Joelynn.
Taco heeft het trouwens bij de wedstrijd van Middenmeer ook niet slecht gedaan, ik weet niet of je dat al had gehoord?

Skuye

Berichten: 793
Geregistreerd: 17-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 13:02

heb er maar 1 woord voor ..............

ZUCHT .......................

En jij weet wel waarom, als je aan het rijden bent en je bent ( natuurluk !!) aan het genieten, geniet dan ook een beetje voor mij ...........

Tot schrijfs

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 14:22

Ziet er goed uit zeg, charene! Ik weet nog dat je een tijd geleden wat foto's plaatste van Joelyn aan de longe, waarvan dus ook nog eentje in je avatar staat. Toen vond ik al dat ze zich zo goed ontwikkeld had, maar nu wordt het toch écht een superpaardje. Het lijkt me een heel erg fijn idee dat het ook onder het zadel blijkt te klikken met je paard. Dat moet bij mij natuurlijk ook nog maar blijken. En ook wat gangen betreft natuurlijk. Ik vind het er erg netjes uitzien en ach... ik zie je vast wel weer eens op een wedstrijd *LOL*

Wat gaat de tijd trouwens snel hè? Het ene moment wordt ze nog zadelmak gemaakt, het andere moment zit je er zelf op! En het is het wachten vast allemaal waard