Unicorn vliegenspul

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Passionato

Berichten: 1471
Geregistreerd: 23-05-03
Woonplaats: Ede

Unicorn vliegenspul

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-05-04 22:18

Werkt dit nou echt?? In de winkel zeggen ze dat het ge-wel-dig is.. maar ik weet het zo net nog niet. De fles is aardig aan de prijs, zonde als het niet helpt.. Iemand geprobeerd?

A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on


Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 22:21


.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 22:28

Na alle enthousiaste reacties die ik had gelezen over Unicorn, heb ik er heel wat moeite voor gedaan om een fles te kopen.
Bij mijn Dikke helpt het echt geen moer Scheve mond ....
Vorig jaar heb ik het bij miin merrie niet uitgeproberd, omdat ze een veulen bij voet had en ik niet het risiko wilde lopen dat die kleine op een-of-andere manier dat spul binnen zou krijgen.

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 22:50

Ik heb begrepen dat je ze eerst met de speciale shampoo moet wassen,
daarbij kan een paard er overgevoelig op reageren werd mij in de winkel verteld (Denk aan zware allergische reactie zoals in het eerste topic wat door Karin gelinkt is).
In de winkel vertelde ze mij dat je het product dan mag terug brengen, toen ik vroeg of ze mij dan ook alle dierenartsonkosten (en emotionele schade Knipoog ) zouden vergoeden werd ik meewarig aangekeken. Kortom, ik begin er niet aan

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 07:53

Ik heb met eigen ogen gezien hoe het paard van Mayo er heftig allergisch op reageerde (zie de bovenstaande topics). En bij de andere paarden die we ermee behandelden - waaronder die van mij - hielp het niet. Wij waren er dan ook niet tevreden over. Ik ga dit jaar weer aan de Atex Daas Spray, daarvan weet ik zeker dat-ie doet wat-ie moet doen. Ik heb trouwens nog geen goedje gevonden dat 100% helpt tegen steekbeesten, maar dat spul van Atex komt aardig in de buurt.

Overigens hoop ik dat de fabrikant van Unicorn dit jaar wel de samenstelling van het spulletje op de fles vermeldt. Toch altijd fijn om te weten wat je precies op de huid van je geliefde paard smeert...

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


prompter

Berichten: 10914
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 08:14

Ik heb het nu ook; bij dik insmeren krijgt mijn merrie er blazen op de huid van bij dun insmeren is er niets aan de hand. Voor gewone vliegen helpt het echt, die gaan een paar dagen (!) niet op de ingesmeerde plekken zitten. Dazen hebben we hier nauwelijk last van, dus geen idee of het daar iets tegen doet.

Extremely rare and Beyond Compare

Barvrouwke
Berichten: 3703
Geregistreerd: 24-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 09:06

Het werkt voor een half uurtje en daarna is het weg, toch een beetje vreemd dat zelf de vliegen om het flesje cirkelen :S

Unity
Berichten: 2116
Geregistreerd: 14-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 09:23

Wij hebben alle flessen terug gestuurd naar de fabricant. We hadden er zoveel klachten over ivm verstikken van de huid. Dus echt een aanrader kan ik het niet noemen!!

Passionato

Berichten: 1471
Geregistreerd: 23-05-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-05-04 10:55

Oke, na dit gehoord te hebben houdik het ook maar lekker bij mijn vliegendeken en atex-daasspray!

A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on

Chronos

Berichten: 3071
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 11:45

Ik heb dus de schampoo die is wel fijn en dan het vliegenspul niets mee aan de hand maar het werkt niet. Maar de Atex vliegenspray werkt ook niet ben nu maar Leovet gaan halen en dan misschien die andere uit de banner.

...Dreaming with my eye's wide open...

Kyona

Berichten: 4768
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Krimpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 18:32

Atex Daasspray werkt goed. Heb ook gehoord van de allergische reacties zoals hierboven, dus zou het zelf niet gebruiken voor mijn paard.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DemiSisa, Lanoca, marit1999, Myrthe_bz, Perros, sterregoud en 40 bezoekers