wie geeft raad!!!?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
tuttie
Berichten: 55
Geregistreerd: 20-02-03
Woonplaats: dichtbij

wie geeft raad!!!?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-05-04 07:36

Ik heb een paard gezien dat ik misschien wil kopen, eigenlijk is het nog een pony.

Hij is nu ongeveer 1.55m hoog, toont overigens niet als pony. Hij is 3 jaar (geb in april)
Prachtig beestje om te zien *LOL* , goed lopen, super in de manieren springen. Hij is heeel donker bruin, paard gefokt, aardig papier en ruin!

ik was op zoek naar een paard voor de springsport, maar deze spreekt mij erg aan.

wat moet ik doen. HIj is erg klein, hij zal nog wel groeien, maar het zal een klein paard blijven! op zich is dat niet zo heel erg, want ik ben ook niet zo groot.

Maar wat als het toch niet is wat ik ervan verwacht, wat brengt hij dan op als eventuele 4 jarige E-pony of als 4 jarige klein paard??!!

De verkoper vraagt er 2600 euro voor, als ik dat vergelijk met de prijzen van jonge paarden (die dan ook nog erg mooi zijn en ook nog goed kunnen springen) vind ik dat niet veel geld.....maar ja, het is natuurlijk nog een pony!!

Pffff wie helpt mij !!!! Verward wat moet ik doen, ik heb echt geen idee, weet ook niet of die prijs écht goedkoop is?



verootjoo
Berichten: 35605
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 07:47

ik vind dit eerlijk gezegd veel geld voor een 3-jarige pony die nog niks kan.

[o]

ellepel

Berichten: 47257
Geregistreerd: 24-02-04
Woonplaats: assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 08:06

inderdaad, voor een goed doorgereden pony kan het wel, maar deze is nog groen.
doe er 1000 euro vanaf.

tuttie
Berichten: 55
Geregistreerd: 20-02-03
Woonplaats: dichtbij

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-05-04 08:20

zit er zoveel verschil in de prijzen van pony's en paarden?

Voor een jong paard met de kwaliteiten in springen die ik zoek, ben ik minimaal 5000 euro kwijt......en vind dan ook nog maar eens een die ook nog mooi is!

Langtand
Berichten: 424
Geregistreerd: 05-05-04
Woonplaats: Haaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 08:46

wist je dat E-pony's duurder en beter in de markt liggen dan paarden .. als je echt een paard wil zou ik er 1 kopen die niet duurder is dan een E-pony!! die zijn gewoon duurder en dan betaal je meer ..

MsN statuz >> zie AVATAR!! WERKT ECHTT!!!

olga

Berichten: 1758
Geregistreerd: 28-08-01
Woonplaats: Nederweert

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 09:05

Ik vindt 2600 euro ook erg veel hoor! Ik ga met Ellepel met de prijs.

tuttie
Berichten: 55
Geregistreerd: 20-02-03
Woonplaats: dichtbij

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-05-04 09:14

E-pony's beter in de markt dan paarden??

Ik kijk dus wel heel streng naar de springkwaliteit hoor, dus deze sprong echt super, met super manieren, snel van de grond, goed voorbeen, mooi bukken, super achterbeen!

dacht altijd dat goede springpaarden meer waard waren dan goede E-pony's!!

maar dat zou betekenen dat als hij E-pony blijft het alleen maar beter zou zijn???

joelledsr

Berichten: 1641
Geregistreerd: 09-05-03
Woonplaats: ergens ver weg...

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 09:18

Nou ik vnd het eerlijk gezegd niet zo heel veel geld. Het beestje is al bereden?
Je moet er wel bij bedenken dat als het een gefokt paard is er ook dekgeld voor is neegelegd en andere kosten zijn gemaakt. Dan is 2600 helemaal nog niet zo'n slecht bedrag. Jij kunt nu kijken wat het wordt en zo niet dan verkoop je over een jaar een goed doorgereden pony. Lijkt me geen slecht plan.

Wat is het heerlijk om 's ochtends uit je slaapkamer raam de paardjes te zien zonnebaden in de wei :)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 bezoekers