Ervaringen met Harry's Horse Pro Plus cap?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Ervaringen met Harry's Horse Pro Plus cap?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-05-04 19:35

Ik ga binnenkort (eind deze maand Knipoog ) een nieuwe cap kopen.
De " Harry's Horse Pro Plus " cap vind ik echt super!
Iemand ervaringen hiermee?

Foto

    “Drive away and try to keep smiling. Get a little rock and roll on the radio and go toward all the life there is with all the courage you can find and all the belief you can muster. Be true, be brave, stand.”


jackim

Berichten: 596
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 19:54

tip: zoekmachine Knipoog
Ik heb hem zelf ook, vind hem echt super , lekker licht en ziet er ook niet zo "groot" uit. Ze zitten bij de ruitersportzaken reclame te maken dat er een superrevolutionaire of wat dan ook antivuil laagstofje omheenzit Haha! , maar het word wel degelijk gewoon vuil Schijnheilig
Maakt mij niks uit, het is en blijft een supercap *promotie* Tong uitsteken

Don't take life to serious, you never get out of it alive...

Alet

Berichten: 5512
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Yde

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 21:02

Ik heb zo één vorige week gekocht. Heb er nog niet mee gereden, want ik heb hem eigenlijk gelocht voor t inrijden van een paardje, op Siki rijd ik altijd zonder *foei*.
Ik vond het de cap die mij het 'minst debiel' stond (nix naars bedoeld over mensen met down) en er wel robuust en stoer uit zag. En hij zat het fijnste.

Faber quisque fortunae suae

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 21:03

Jep ik heb 'm ook.
Mijnes ziet er wel groot uit maar ik heb dan ook maat 59 Bloos! Tong uitsteken
Verder is hij redelijk licht (er zijn lichtere) en hij zit (bij mij) heerlijk!
En hij is ook netjes geprijst.
Hij is niet in maat verstelbaar. Dat kan een voor en nadeel zijn.
Mijn hoofd groeit niet meer en mijn cap leen ik bijna nooit uit dus in maat verstel baar was geen prioriteit voor mij.
De veelverkochte casco heb ik ook opgehad en, hoe licht hij ook was, hij kon mij totaal niet lekker zitten. Hij bleef 'op' mijn hoofd. Zelfs een op maat 61. Hij viel ook snel af. (cap zonder bandje vast hoort nét te blijven hangen als je je hoofd op z'n kant houdt.

Ik ben zééér tevreden
Harry's Horse heeft een keurige prijs-kwaliteitverhouding.

:evaw:

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 21:04

Er zijn best veel mensen hier die 'm hebben. Onderandere Okkie1 en #ymke#. Ik ben er ook over aan het om deze cap aan te schaffen. Okkie1 is er zo enthousiast over. Volgens haar is het de eerste cap die fatsoenlijk zit.

Alet

Berichten: 5512
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Yde

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 21:08

Heb ik toch een goede keus gemaakt! Ik vond t zo moeilijk, vind t eigenlijk ondingen.

Faber quisque fortunae suae


Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 21:15

Ik heb hem ook, had eerst de Casco en die bleef zijn eigen wandelingetjes over mijn hoofd maken.
Deze cap zit OM mijn hoofd, wiebelt niet en zit daardoor veel steviger, ben er erg tevreden over, binnenkant is ook erg netjes afgewerkt en zit daardoor prima.

Kaunos

Berichten: 711
Geregistreerd: 09-02-03
Woonplaats: Meerssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 16:15

Ik heb hem ook en vind het de beste die ik tot nu toe gehad heb. Eindelijk een keer geen pijnlijke strepen op mijn voorhoofd (kreeg ik altijd van mijn Casco). En wat het schoonmaken betreft: even onder de douchekop houden doet wonderen!

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 16:37

Ik heb er eentje en vind hem echt geweldig!

Heb nu met trainen nog mijn oude casco op (die ik niet echt lekker vindt maar ja kapot is ie nog niet) en met wedstrijden de HH pro plus.
De cap heeft een goede pasvorm,schuift niet, goede ventilatie en met de veiligheid zal ook niks mis zijn.

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-05-04 16:47

Sjimmy, ik heb maat 57 Tong uitsteken

Zelf heb ik nu zo'n Horka cap, al 4 jaar oud, en in die 4 jaar ben ik toch een heel stuk gegroeid. M'n pa zei dat m'n hoofd niet meer is gegroeid Rolleyes

    “Drive away and try to keep smiling. Get a little rock and roll on the radio and go toward all the life there is with all the courage you can find and all the belief you can muster. Be true, be brave, stand.”

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 16:48

Mientjeuh schreef:
Sjimmy, ik heb maat 57 Tong uitsteken

Zelf heb ik nu zo'n Horka cap, al 4 jaar oud, en in die 4 jaar ben ik toch een heel stuk gegroeid. M'n pa zei dat m'n hoofd niet meer is gegroeid Rolleyes


Ik ga met Sjimmy mee, heb ook maat 59.... Bloos!

KozieZ

Berichten: 7756
Geregistreerd: 11-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 16:51

Ik heb hem nu sinds een week of 3 en ik vind hem erg lekker zitten. Hiervoor had ik een casco youngster, maar die schoof en dat doet deze niet. Ook zit het in je nek lager, dat vind ik ook een pluspunt.


fransje23

Berichten: 15302
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 23:15

Ik ben er ook zeer tevreden over. Zeker een goede prijs/kwaliteit verhouding.

Don't marry into an absolute idea. Then if it doesn't work out you can change it. If you are locked into something it limits your learning ability and we can stop thinking. Mark Rashid


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: mooney en 56 bezoekers