Mama is moe...............

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Bergje75
Berichten: 392
Geregistreerd: 16-07-01
Woonplaats: noord holland

Mama is moe...............

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-04 19:54

Jeee zeg, ik ben de laatste tijd zo ongelooflijk moe!!!! Ik heb nu net een weekje vrij genomen van mijn werk, in de hoop dat ik daar iets van opknapte. Maar nee hoor, ben nog net zo moe als vorige week; ik sleep me door de dag en ga zelfs overdag vaak een uurtje plat.
Ik vind het echt ongelooflijk als ik zie wat bijvoorbeeld vrienden van ons allemaal doen...daar heb ik echt de puf niet voor! Ik werk 3 dagen in de week, de overige dagen zorg ik voor ons zoontje van net 1 jaar en iedere dag ben ik 's avonds 2 uur met Ody bezig. Maar het lijkt of ik het allemaal niet meer goed vol kan houden.
Aangezien ik al eerder overspannen ben geweest, ben ik erg bang dat ik daar weer last van krijg.......
Iemand tips???
Op vakantie gaan is even geen optie, daar heb ik het geld niet echt voor.

Jokonootje

Berichten: 4851
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 19:59

Is er niet een mogelijkheid om even wat over te dragen aan iemand anders ?! bijvoorbeeld de zorg voor Ody heel even 1 of twee dagen in de week aan iemand anders overdragen ?!
alleen maar tijdelijk misschien maar dan kun je toch even `s avonds op adem komen ...

Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 21:39

ja meid het valt niet mee, een klein kind, waar je waarschijndelijk s,nachts nog voor uit je bed moet, je aandacht vraagt en jij je huishoudelijke dingen nog moet doen, nee dan valt het moederschap vaak effe tegen, je bent idd moe, raakt niet uitgeslapen, ken het allemaal, maar het gaat over echt waar. laat iemand anders een paar dagen voor je kindje zorgen (als dat mogelijk is) even op adem komen, en probeer tussen de middag gewoon een half uurtje te gaan slapen, en neem genoeg vitamine, komt vast goed, maar nu voel je je eige behoorlijk ......