>:@ sommige mensen!!!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Xyris

Berichten: 9442
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

>:@ sommige mensen!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-05-04 19:04

Ok, dit verhaal heeft 2 kanten.

Wij hebben 2 katten lopen waarvan er 1 maar 3 poten heeft. Uiteraard vangen deze katten wel eens een vogeltje, maar dit komt maar heel zelden voor.

Onze buurvrouw echter, heeft een enorme hekel aan onze katten en kennelijk dus ook aan ons Boos!.
Echter is ze ook helemaal gek op vogels, wat dus in strijd staat met onze katten.

Wat heel irritant is nu, mijn vader werkt in het Spant, en heeft dus altijd een pak aan naar zijn werk. Die pakken hangen wij buiten om te drogen, maarja, als madame in de gaten heeft dat er een pak buiten hangt, pakt ze de tuinslang en doet net alsof ze haar tuin aan het water geven is, maar ze geeft ook graag even de schutting (waar GEEN planten staan) een beetje water waar mijn vader zijn pak dus met regelmaat hangt :@ met het resultaat dat ie helemaal zeiknat is en opnieuw gewassen kan worden.

vandeweek was ik boven uit het raam aan het kijken en ik zie onze 2 katten in de tuin van de buren lopen (dus ook degene met 3 poten die zich niet zo goed uit de voeten kan maken) en ik zie de buurvrouw een tuinslang pakken en richt zo op die katten van ons!
Nou is Me-too (onze complete kat) niet zo erg, die maakt zich wel uit de voeten, maar onze incomplete kat, sarabi, is niet zo snel, en daarbij is het een heel erg bange kat en kan gewoon geen vogels vangen..
Nou, ik KON die smerige trut wel! ben naar beneden gaan lopen en wezen roepen "ahhh arme sarabi, kom maar hier, jaa, ze is gemeen he? kom maar!" en ja hoor, daar kwam ook een zielig doodsbang doorweekt katje aanlopen.... Nou echt hoor, ik KON dr wel!

En dan nog het volgende, als ze in de gaten heeft dat wij buiten zitten gaat ze de vogels meeuwen eenden enz.) voeren! Met het gevolg dat wij ondergescheten worden!
En daarbij, vorig jaar is er een dringende oproep geweest dat we vogels na de winter NIET meer mogen voeren omdat met name de mannetjes zich dan gaan vervelen en de vrouwtjes helemaal dood naaien (ja letterlijk) ze putten elkaar gewoon uit, en er duiken dan zelfs mannetjes op mannetjes. Maar madame blijft voeren, zodat ze ons maar dwars kan zitten.

En behalve dat, een tijdje terug hadden we een paar bakstenen op de bielsen van de tuin gelegd (scheiding onze tuin, haar tuin) belt madame aan met de mededeling dat die bakstenen in haar tuin liggen en in de weg liggen!! WAT??? Ten eerste liggen de bielsen in ONZE tuin, niet aan haar kant, en ten 2e, wat doen die paar steentjes nou?

En ze is gierig....... de volgende dag stond ze ineens weer bij ons voor de deur met de vraag of ze onze steentjes mocht hebben!!!!! De steentjes waar ze zich de dag tevoren nog irriteerde!!!

Soms gooien wij wel eens tuinafval in het bosje achter ons huis, loopt ze te zeiken dat dat niet mag, maar intussen, als wij niet kijken, doet ze het zelf ook! Enz.

Om ook nog eens aan te geven wat voor trut ze is voor haar eigen famillie....

Hara zoon was hertrouwd met een vrouw, zoon en zijn vrouw hadden beiden kinderen uit het vorige huwelijk.
Ze wilt het kind van haar zoon wel 200 euro geven op de rekening, maar het kind van zijn vrouw niet, waarom niet? Nou, het is geen kind van hem!
Uiteindelijk heeft ze geen van beiden maar iets gegeven, was toch makkelijker zei ze!

Af en toe krijg ik moordneigingen..... Schijnheilig

Rust zacht mijn lieve meisje RIP 2-3-2023


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 19:07

Wat een raar mens. Scheve mond Ik weet geen oplossing, maar ik snap dat je af en toe moordneigingen hebt. Haha! Ach gut

_Priscill_

Berichten: 5715
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 19:09

wat een verschrikkelijk naar mens zeg.
als ik jullie was zou ik echt een keer een hartigwoordje met haar aangaan en zeggen dat jullie dit nie pikken.
echt wat een poedersuiker zeg

ze zeggen liefde kent geen haat..maar ze zullen zich vergissen....want als je er niet bent haat ik het om je te missen

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 19:10

Kan me voorstellen dat je moordneigingen heb, maar over die katten...

Wij woonden in een huis met tuin, en daar zaten behoorlijk vaak katten te schijten. Als we snel genoeg waren ging daar dus echt een emmer water overheen hoor, dan moeten mensen ze maar binnen houden, volgens mij hebben die katten erg gauw door dat ze daar niet moeten komen. Neemt niet weg dat ik het sneu voor je drie-potige kat vind.

Dat gedoe over kinderen, tuinafval en dergelijke... Zoek een hobby!

Alet

Berichten: 5512
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Yde

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 19:48

Sommige mensen zijn gewoon een beetje gek... De buurvouw van een vriend van mij is ook zo'n vaag figuur. Die verdenkt hem van alles en nogwat en stuurt steeds brieven met klachten over geluidsoverlast (?!!) naar de woningbouw... en hij zichzelf steeds maar verdedigen. En laatst liep ik bij hem de deur uit en ging ze tegen mij te keer dat hij gemeen was en achterbaks en je voorliegt en "ik kende hem nog niet". Nou heb ik jaren bij hem in één huis gewoont, dus ik ken hem wel, maar wat nou als ik zijn nieuwe vriendin was geweest, of nieuwe collega; lekkere binnenkomer is het dan...

Faber quisque fortunae suae

Esther

Berichten: 4142
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 20:02

Over die katten, ik wil ook de katten van mijn buren niet in mijn tuin, ze graven de tuin ondersteboven en gaan idd overal zitten poepen in de tuin. Ik hoef geen overlast te hebben van de dieren van een ander, een ander heeft ook geen last van mijn dieren. En ik heb ook altijd geleerd dat je katten met water kan verjagen.

De andere dingen die ze uithaalt zijn ronduit kinderachtig, komt ze aandacht tekort of heeft ze tijd teveel?

Sprakeloos


Xyris

Berichten: 9442
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-05-04 20:15

uhm, om mijn verhaal aan te vullen, die katten poepen nooit in de tuin van die vrouw, altijd in de bosjes achter ons huis. Ze zitten alleen maar te zitten in de tuin.
En om het verhaal nog wat sappiger te maken... Ze heeft NOOIT gewerkt, ze leeft op de erfenis van haar vorige 3 mannen.....HEEL vreemd, laatst zat ze weer te zeuren dat ze geen geld had, kort haarna had ze een ervenis gevangen van haar meest recente man Verward

Rust zacht mijn lieve meisje RIP 2-3-2023

PintoNatal

Berichten: 5407
Geregistreerd: 08-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 20:19

wat een poedersuiker, ik zou gwoon een keer de tuinslang op haar richten

So close,
no matter how far.

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 22:03

Geef een keer de plantjes over de schutting water als ze ligt te zonnen...Wat een zeurwijf haha

PintoNatal

Berichten: 5407
Geregistreerd: 08-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 22:13

Ja idd, zzou ik ook doen

So close,
no matter how far.

Alet

Berichten: 5512
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Yde

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 23:29

Ik denk dat je dan alleen maar verder van huis bent... Dat zijn gewoon van die lui die verder nix hebben en zich zo doodvervelen dat ze zich in één ding vastbijten... En helaas zijn jullie het slachtoffer...

Faber quisque fortunae suae

Xyris

Berichten: 9442
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-05-04 23:36

Alet schreef:
Ik denk dat je dan alleen maar verder van huis bent... Dat zijn gewoon van die lui die verder nix hebben en zich zo doodvervelen dat ze zich in één ding vastbijten... En helaas zijn jullie het slachtoffer...


Wat je zegt :S dr zijn genoeg dingen waar ze ons op kan pakken (het verbaasd me dat ze dat nog niet gedaan heeft)

Rust zacht mijn lieve meisje RIP 2-3-2023

Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 08:38

Ellende schreef:
Kan me voorstellen dat je moordneigingen heb, maar over die katten...

Wij woonden in een huis met tuin, en daar zaten behoorlijk vaak katten te schijten. Als we snel genoeg waren ging daar dus echt een emmer water overheen hoor, dan moeten mensen ze maar binnen houden, volgens mij hebben die katten erg gauw door dat ze daar niet moeten komen. Neemt niet weg dat ik het sneu voor je drie-potige kat vind.

Dat gedoe over kinderen, tuinafval en dergelijke... Zoek een hobby!


Hier sluit ik me bij aan.
De rest is inderdaad gewoon triest.

'Wil je me alsjeblieft vertellen welke kant ik op moet vanaf hier?'
'Dat ligt er aan waar jij naar toe moet,' zei de kat.
'Dat kan mij niets schelen,' zei Alice.
'Dan doet het er niet toe welke kant je opgaat' zei de kat.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 08:49

Buren, leuk he....
Ik vind het overigens wel begrijpelijk dat ze jullie katten niet in HAAR tuin wil, en ze lost het goed op, slechts met een waterslang. Maar om op jullie was te gaan spuiten, sjongejonge, dat doe je toch niet!
Kunnen jullie niet hoge coniferen tussen de tuinen planten om de was af te schermen of zo?

De hond is de betere mens

FrontC

Berichten: 4969
Geregistreerd: 02-04-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 08:56

heb ik ook, ik heb zo'n brompot van een buurman. Wij hebben zo'n houten schutting en onder het balkon een stenen muur. Nu hebben ze op die stenen muur ELECTRICITEITSDRAAD gespannen zodat de vogeltjes niet meer op dat muurtje komen zitten, omdat dan 'vogeluitwerpselen' in hun tuin kunnen komen te liggen.

Dan hebben bij een vijver waar regelmatig padden in zitten. Kwam de buurman: 'kunnen jullie die padden niet ergens anders zetten, ze kwaken zo hard!'

In diezelfde vijver zit ook een fonteintje, kwam de buurman: 'doe dat fonteintje weg, dat geklaterd irrieteerd ons en klinkt door ons hele huis in de zomer'

als er ook maar één plantje over de schutting heen hangt hangen zij aan de telefoon.

en ik zit ook op vioolles, en ik mag maar een half uurtje per dag van de buurman en ook alleen maar tussen 3 en 4 uur Boos!

      If I had a heart I could love you, if I had a voice I would sing
      after the night when I wake up, I'll see what tomorrow brings

Caira
Berichten: 26044
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 10:39

Wees blij dat ze het met een waterslang doet! Hier kunnen ze een klomp van mijn vader verwachten! Opsodemieteren die beesten in andermans tuin! Nu zal je me wel een dierenbeul vinden, maar het is het enige wat helpt! Als jij katten wilt is het jouw taak dat je ze niet in andermans tuinen laat, doe je dat niet dan is het aan een ander om dat op te lossen! Dan lost zij dat nog heeeeeeeeeeel netjes op! Ik laat mijn paard toch ook niet in andersmans tuin denderen!

_Emma_

Berichten: 6275
Geregistreerd: 18-04-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 10:52

Je lijkt net donald duck met zijn buurman Schijnheilig
Ho, sorry.. flauw van me Haha!

If happy ever afters did exist
I would still be holding you like this

Gjilke

Berichten: 4695
Geregistreerd: 27-10-03
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 11:02

Wat een figuur zeg!! Alleen die katten, tja ik kan het me wel een beetje voorstellen hoor. Het maakt ons niet zoveel uit, hebben er zelf ook twee, maarals ze hier op het erf komen gaat de hond er wel achteraan. Hij zal ze niks doen, jaagt ze alleen maar weg. En bij een vriendin van mij kreeg de kat een schep op zijn kop. Heeft het nog maar net overleeft...

“Riding a horse is not a gentle hobby, to be picked up and laid down like a game of Solitaire. It is a grand passion.”

MargaV

Berichten: 1317
Geregistreerd: 31-10-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 11:04

Volgens mij kun je het maar beter negeren. Dat lijkt me heel moeilijk, maar de situatie zal alleen maar escaleren als je tegen dat soort mensen ingaat. Waarschijnlijk is de lol voor haar er ook snel genoeg vanaf als jullie je niet meer ergeren aan haar gedrag.

Xyris

Berichten: 9442
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-05-04 18:58

mwah, de katten kwamen maar zelden bij haar in de tuin totdat zij alle struiken aan haar kant van de tuin weghaalde. We kijken nu zo bij haar de tuin in. Tsja, dat vind ik dan toch echt eigen schuld hoor, en coniferen? NO WAY! stel je voor dat ze in haar kant van de tuin groeien........
En die jongste kat van ons, ok dat ze die wegjaagt, tis ook een klein ettertje, maar die ouwe van ons, je hoeft alleen maar in je handen te klappen of maar te laten zien dat je er bent en ze rent doodsbang weg, daar hoef je geen tuinslang op te zetten, en ik kan dr al helemaal kwaad om worden omdat ze ook WEET dat de ouwe van ons zich niet goed uit de voeten kan maken omdat ze een pootje mist.....

Rust zacht mijn lieve meisje RIP 2-3-2023

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 19:03

Ik vind haar echt verschikkelijk kinderachtig.. ik kan niks anders op zeggen.. ze is echt verschikkelijk triest

ThePast03
Berichten: 49845
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 19:06

Als je het zo zielig vindt voor je oude kat moet je hem zelf tegen dit soort dingen beschermen, oftewel moet je er zelf voor zorgen dat hij niet meer in de tuin van de buurvrouw kan komen.

Zij heeft die katten niet aangeschaft en hoeft ze dus ook niet in haar tuin te hebben lijkt me. Wees blij dat ze het gewoon met een tuinslang doet, er zijn helaas mensen genoeg die ergere middelen gebruiken.

Wat een onzin om te stellen dat het haar schuld is omdat zij haar stuiken verwijderd heeft.

Roosch

Berichten: 36596
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 19:11

Bah wat een rotmens! waarom ben je het in hemelsnaam met haar eens ThePast03? bah wat een dierenbeul niet dat ze vraagt de kat even uit haart uin te removen! baaah! groetjes mad Roos

Your life is your own
You're in charge of yourself

[BEU] [FOTO] Onze reis naar Fins Lapland!

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 19:11

Ik vind het ook flauw al die dingen!
Behalve dus dat van de katten. Ik heb afgelopen jaren ook vaak met sproeier of bekertje water klaar gestaan om de poes van de buren te bekogelen als hij bij ons in de tuin kwam! En eerlijk is eerlijk, ik zou dat ook bij een 3-potige poes doen hoor.

Sully Mijn eerste eigen 2 jarige haflinger sinds 24 juli 2021 <3
Vera Alweer 6 jaar mijn liefste verzorgpony <3 M1+3 <3
[ITP] Ons laatste wedstrijdweekendje weg! Nu M1 :)

Caira
Berichten: 26044
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 19:12

Tsja typisch kattenmensen he! Bij ons in de buurt zeggen ze: Tsja is de natuur heeeeee! Laat ik nou ook van nature een jager zijn Schijnheilig


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anouk94, Anoukjuuuhh, Domi_94, Eelmo, Eleeke, Elegance_, Iselda, Lau07, ogidni, Paardje02, RoronaZorro, veerledec, YandexBot, Zilfstar en 61 bezoekers