mijn verslag v mijn meeting gister met barb!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

mijn verslag v mijn meeting gister met barb!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-02 17:42

hoiii Haha! ik had vandaag gemeet met Barb.. enne het was super gezellig!het begon als volgd: ik vanochtend op me fietsie naar stal,komt net de hoefsmid aan rijden!! *LOL* dat is mooi want hij moest even naar de stand van obelix zijn hoeven kijken!vorige week was ie al bekapt dus... nou ik ondertussen obelix maar in de bak gezet want mr.smid wilde eerst nog even koffie drinken! Haha! ok.. ondertussen kwam bar aan rijden... dus ik nog even uitgelegd dat ze nog naar achteren moest rijden.. ik snel weer naar obelix toe want ja hij is nog al v d ontsnapperige op het moment!dus ik met bar obelix naar de smid gebracht ..... kwam ondertussen onze andalusische hengst in de bak.... Kwijl lekker showen en veeelll flemen he bar?? Pling toen zijn we gaan poetsen en opzadelen.. en naar binnen gegaan... ik eerst gelongeerd want mr. wil nog wel is druk zijn maar dat viel vandaag gelukkig wel mee.... ik effe gereden... eerst maar tegen bar gezegd dat me houding nog al stinkmodder was.... Cool he bar?? maar goed... en toen kwam het moment dat bar er op mocht!!! haha neeeeee ik wil niet!! *LOL* Party!! haha nee hoor dat valt wel mee...bar erop en ik nl. foto s gemaakt he? en bar hoe zit dat nou?? mmm ja best wel raar eigenlijk!! haha I Know! hij zit dus absoluut niet makkelijk.... vraag maar aan bar!! toen hebben we nog even gesprongen... en daar heeft bar foto s van gemaakt..... Lachen ja we waren vandaag op de foto toer!! nou uitgestapt en nog effe snel uitgemest.. toen zijn we wat gaan drinken in de kantine en hebben we foto s gekeken van obelix en mij!! en toen kwam dus me oppas kindje binnen lopen....en die is ook op de foto geweest want hij kon nl. bij het circus....... hahaha ik hoop dat die foto gelukt is... voor de gene die wel is naar dexter kijken .. dit is m maar dan in het klein!!! Haha! enne hij had ook nog een goeie mop....:waar heeft een kat het meeste haar'??????????????? Verward als bar reageerd dan zal ze het antwoord wel even geven... hij is echt onwijs goed!!! nou toen heeft bar nog even kennis gemaakt met het roddelfront... haha en bar weer wat wijzer??? *LOL* toen heeft ze nog even kennis gemaakt met shari en yerke ... een v de nieuwste gebruikers van bokt... en toen is bar naar huis gegaan en ik heb toen nog een ander paard gedaan.... en ben nu terug eigenlijk.(woensdagavond:21.30!)... want we gingen met zijn allen eten .. en daarna in de kantine zitten kijken naar menles... dus ik heb een mega lange dag gehad ,maar het was super gezellig..... of niet bar? Haha! Knipoog enne het roddelfront kwam vanavond ook weer heerlijk op gang!! hele discussies!!o ja.. bar heeft ook nog kennis gemaak met:mijn groom-knollie!!! Haha! en niet tevergeten met ILBRIA,familielid van Olympic Barbria.... Haha! de laatste is bij ons gefokt! haha Cool Pling nou dat was het wel.. ik ga nu naar me bedje want ik moet morgen weer werken.. jammer genoeg!! he doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii groetjes sandra! Lachen wegens het vastlopen staat het er nu dus pas op maar het is gisteren al ge typt! Schijnheilig

My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-02 17:12

klinkt heel gezelllig!
en dat ga ik binnenkort ff keuren Pling
enneh bar waar blijft het antwoord nou op :waar heeft een kat het meeste haar'???????????????
k vond em wel goed trouwens!
en waar blijven de andere foto's!!
ben super nieuwsgierig...maar dat was volgens mij al bekend Haha!