iemand origineel idee om paard te betrekken bij trouwerij?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Marijke

Berichten: 516
Geregistreerd: 16-02-01
Woonplaats: Bommelerwaard (Gld)

iemand origineel idee om paard te betrekken bij trouwerij?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-01-02 12:45

Eeeehmmm tja na bijna 12½ jaar vechtgenootjes te zijn, gaan Henk en ik dit jaar (eindelijk volgens sommige dierbaren en anders zeurpieten Schijnheilig )in het huwelijksbootje springen. Kortom mijn vechtgenoot wordt mijn echtgenoot Knipoog Haha! Extreme duivel Lovers

Graag wil ik dat ons zwarte monster Minne ook een beetje betrokken wordt in dit gebeuren. Ik ben dus benieuwd of er iemand leuke ideetjes heeft of wellicht een getrouwde bokker met een leuke eigen ervaring, fototips of iets dergelijks.

Jammer is dat Minne (nog) niet betuigd is, anders had hij ons voor de kar naar de betreffende locatie kunnen slepen Pling

Oja... een beetje off-topic en ook niet hippisch (sorry, sorry, sorry.... Verward ) maarre weet iemand ook bruidsmodezaken die een beetje verder gaan dan maatje 36/38.... zit meer in (schaam, schaam, schaam, schaam...) de richting 46/48 namelijk Bloos Bloos

Ben benieuwd naar jullie reacties, alvast bedankt!!

Groetjes Marijke

*tok, tok, tok* Rare jongens die romeinen...????(Obelix)


ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-02 12:51

Ik ben voor een paar jaar terug voor onze bijrijdster met onze Fries speciaal naar de plek gereden waar de fotoreportage gemaakt werd.

Een vrije dag voor opgenomen, friesje netjes gepoetst en op de trailer gezet en ze heeft knap geposeerd hoor! Lovers

PinnieLinnie

Berichten: 588
Geregistreerd: 22-01-01
Woonplaats: Schagerbrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-02 13:22

Ik wil mijn paarden ook in mijn bruiloft betrekken, of in die van mijn zussen/broers.
Wat ik heel leuk vind, is om foto's te nemen met je paard.
Vooral met een fries is het zo mooi om dat te doen! Mooi invlechten, hengstenvlecht ofzo, met roosjes erin.
Naar een mooie plek gaan en daar mooie foto's schieten.
jammer dat ie niet voor de kar kan, anders had dat helemaal gaaf geweest.
kan ie niet in een paar maanden klaar gestoomd worden!? Party!!

Believe in your Dreams, Never let go and then you'll know...

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-02 14:05

Moet je es vragen aan teigetje hier op Bokt. Haar trouwerij was ook een heel paardengebeuren.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-02 14:32

Riette van bokt wilde ook graag haar Des voor de kar volgens mij maar dat bleek een staker te zijn.
Ze hebben wel erg mooie foto's gemaakt met hun paard erbij, heeft ze ook ooit eens op bokt gezet. Paard netjes gepoetst en zelf zagen ze er natuurlijk ook uit om door een ringetje te halen.

Patricia
Berichten: 1044
Geregistreerd: 11-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-02 14:58

Kennissen van mij hebben foto's gemaakt van de bruid op hun paard (wel zorgen dat je paard goed schoon is) Dat zag er erg mooi uit. Misschien is dat iets? Verder zou je het paard in de fotoreportage kunnen gebruiken?

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-02 16:11

Je gaat pas van de zomer trouwen dus als Minne er geschikt voor is kun je hem nog wel aangespannen (laten Verward) beleren. Wat ook mooi is is een complete fotoreportage maar dat is al genoemd. Alleen geen vlechten, een fries hoort alles 'los' te hebben vind ik.

Esther

Berichten: 4144
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-02 16:16

Toen wij uit de kerk kwamen stonden de mensen van de stal daar met een mooi uitgedoste Omega en ze hadden de hond ook nog opgehaald. Erg leuk, ook nog een erg mooie foto met paard. Tip: houdt je bruidsboeket uit zijn buurt, anders gaat hij eraan! Vork Vingers aflikken

Enne volgens mij hebben ze bij iedere willekeurige bruidsmodezaak trouwjurken in grotere maten. Mijne is besteld in maat 48 en later vermaakt naar mijn maten. Ik heb mijn jurk in Terborg bij Kira bruidsmode gekocht, daar hebben ze dus in ieder geval die maat. En het werd nog niet eens een of andere soepjurk in die maat, dat was waar ik bang voor was. Lachen

Ik heb wat foto's op mijn site staan: http://come.to/esthers-site

Sprakeloos

Sandra_H

Berichten: 2713
Geregistreerd: 14-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-02 16:47

Een vriendin van mij en haar (inmiddels) man hebben allebei een paard. Drie jaar terug zijn ze getrouwd, en natuurlijk niet zonder hun paarden.
Allereerst de uitnodigingen (die had ik gemaakt Schijnheilig ), een mooie foto van de twee paarden samen, op de binnenkant een zgn. door de paarden geschreven tekst.
Op de dag zelf stond min of meer de halve pensionstal bij het kasteeltje waar ze gingen trouwen. Een soort haag van paarden zeg maar. M'n vriendin en haar toen-nog-net-niet-echtgenoot kwamen compleet in jurk en pak op hun paarden aanrijden (die hadden dus gelijk een leuk buitenritje Haha! ), en toen ze eenmaal aan waren gekomen werden ze (de paarden dus) overgegeven aan de 2 meiden die ze altijd verzorgden en die hebben ze ook terug gereden.
Het feest s-avonds was in de binnenbak op stal, is weer es wat anders dan een zaaltje huren.
Maar goed, het was allemaal heel geslaagd en de paarden stonden behoorlijk centraal.


Marijke

Berichten: 516
Geregistreerd: 16-02-01
Woonplaats: Bommelerwaard (Gld)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-01-02 17:39

Bedankt allemaal voor jullie reacties!! Pling

Minne gaat uiteraard op de foto met ons... hoe dat moeten we nog even bekijken... als ik heel eerlijk ben trouw ik het liefst in m'n witte rijbroek... Knipoog Haha! Maar ja... Henk vind als hij in pak moet... dan ik in een jurk... zucht...

Anyway.. Steef alles hangt los hoor!! Ben het helemaal met je eens. Als ik rijd dan maak ik meestal wel een hengstenvlecht anders pluk ik 'm helemaal kaal Lachen Maar op de foto gaat het allemaal los... enne in de zomer... SSSSSTTTTTTTTTT TOPSEKREET!!! datum is nog niet bekend Knipoog

Ik zal ook idd eens een balletje opgooien bij de rijvereniging... wie weet..??

Esther bedankt voor de jurkentip en complimenten voor de foto's leuk hoor!! Ik zal Minne van boeket en jurk verwijderd houden... meestal als ik een dingetje van een ritssluiting los heb hangen ofzo dan denkt 'ie ook al even proeven... *LOL*

Wat beleren voor de wagen betreft... daar is wel tijd voor hoor maar ik wil dan graag zelf met Minne op les en hem niet wegdoen of laten beleren door iemand anders... en ik heb daar helaas de komende maanden geen tijd voor.

Nogmaals bedankt allemaal... meer tips blijven uiteraard zeer welkom.

Liefs Marijke

*tok, tok, tok* Rare jongens die romeinen...????(Obelix)

Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-02 17:47

Marijke, laat maar weten wanneer je trouwt dan probeer ik wel een mooie hengstenvlecht bij Minne te maken die blijft zitten hoor!!!!!!!!

Laat me zeker 3 maanden van te voren weten wanneer julie trouwen ivb met vrij nemen!!!

Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-02 18:12

Bij onze vereniging is het standaard dat de club te paard meerijdt naar het gemeentehuis, de kerk en de foto's. De paard(en) van het echtpaar erbij, netjes ingevlochten met gipskruid, iedereen in wedstrijdtenu en dwars door de stad! De grootste stoet was ooit met bijna 40 paarden, 3 koetsen, een jan-van-plezier en de bereden politie voorop. Dus als je de club zo gek kunt krijgen...........

Bij mij was paarden meenemen niet mogelijk, toen is er een clublid met zijn speedboot gekomen, die ons een stuk heeft meegenomen, ook gaaf!

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-02 23:44

Boos! , ik wil geloof ik, nog een keer trouwen ! Toen ik 13 jaar terug trouwde, had ik nog géén paard(en) Boos! .
Wel hardstikke leuk hoor Marijke, als je je paard bij de trouwerij kan betrekken Lachen ! Veel plezier bij de voorbereidingen!

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Appeltje00, Danseresje, Facebook, GrapeshotBot, hooi, IASCrawler, Jintexx, mriek1990, ynskek en 193 bezoekers