Grappige paardenstreken

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
SPRINGEN

Berichten: 413
Geregistreerd: 10-03-04
Woonplaats: Zelhem, Gelderland

Grappige paardenstreken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-05-04 14:09

Wie heeft er een paard/pony met leuke/grappige streken. *LOL*


xxsummyxx

Berichten: 3202
Geregistreerd: 22-11-03
Woonplaats: hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 14:18

ik had een shet die iedereen aan viel en die ging alleen na merries ja het was een ruin. en als je er op rijd gaat tie rolle enzzzzzzzzzz

SUMMY IS BEVALLEN!!! OP 16 MEI 2006 IN ME viewtopic.php?f=145&t=590646 VOOR FOTO'S

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 14:31

Ik ken ook een pony... Ben ik eens mee op een strandrit geweest met een hele groep, toen gingen we door het water, en die pony wilde in het water gaan rollen en toen viel ik in het water Schijnheilig

    If you can dream it, you can do it ...

Oliver

Berichten: 4478
Geregistreerd: 05-01-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 18:03

Mijn pony vind het leuk om alles op te eten..
Onder het longeren probeert ze telkens op de longeerlijn te sabbelen..
Ze likt haar dekje altijd helemaal af en eet haar hoofdstel op als dat voor haar hangt..

_Emma_

Berichten: 6275
Geregistreerd: 18-04-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 18:15

Mijn verzorgpony is heel goed in zichzelf losmaken als ik hem vast zet met een halster + touw.
Toen ik het nog niet wist was dat best weleens lastig, ik deed gewoon een simpele paardenknoop, ging lekker poetsen, hij gaf een ruk aan het touw en was los... Hm bedankt paard Haha!
Nu ik het weet doe ik wat ingewikkeldere knopen, maar af en toe als ik even niet kijk is ie alweer los.
Gelukkig blijft ie altijd wel staan Ach gut

Hij likt trouwens ook heel erg veel.
Aan m'n handen, aan m'n jas, aan m'n broek, zucht.
Ook het halstertouw valt goed in de smaak bij hem.
Ik zet hem altijd vast aan een boom (als ik hem op de poetsplaats neer zet gaat hij steigeren, hij heeft in het verleden iets naars mee gemaakt met zo'n stang.. vandaar), en dan likt hij die hele boom af *LOL*
Best een maf gezicht.

If happy ever afters did exist
I would still be holding you like this


FrontC

Berichten: 4969
Geregistreerd: 02-04-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 18:26

ik ken een shetlandpony (hengst) die het verschil tussen een koe en een paard niet kan zien, gaat hij altijd hinniken daar koeien Haha! o:)

      If I had a heart I could love you, if I had a voice I would sing
      after the night when I wake up, I'll see what tomorrow brings

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 09:37

Lucky kan mijn knopen losmaken als ik hem vastzet om te poetsen ik ben nu een lucky-proof-knoop aan het ontwikkelen. Als alle paarden binnenstaan en je neemt hem mee naar buiten gaat hij staken, wil hij de bak niet in en rent hij naar het weiland..daar gaat hij dan op je staan wachten om daarna wel gewoon de bak in te lopen..

pfoeh wat nog mee..*weet niets meer*

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 11:14

Lois is altijd 1 en al gekkigheid. Krijgt ook al zijn knopen los, maakt deuren open. Kruipt met zijn 1.65 overal onderdoor, graaft kuilen, gaat bij mensen die hij niet kent express op de voeten staan. Doet alsof hij moet piesen om vooral maar te kunnen eten. Kan overigens ook piesen op commando. Zeg ik hem dat hij alleen mag eten tijdens het piesen als ik ook echt een straal hoor kletteren en niet alleen bij de pieshouding, dan perst hij er wat druppels uit om te kunnen eten. 3 meter verder hetzelfde verhaal. (sukkel Haha! ). Pakt met zijn voorhoef altijd de poetsdoos naar zich toe en gaat er dan alle borstels uit staan halen en wegschoppen. Daarna kijkt hij me heel onschuldig aan "zou je ze niet eens gauw terugleggen" waarna alles opnieuw begint. Gooit graag met zijn neus handdoeken weg (stierenvechtersspelletje). Ik kan altijd aan zijn lip al zien dat hij iets geks van plan is Knipoog

Niets zo charmant als een paard in her land.

Sok

Berichten: 15059
Geregistreerd: 02-12-03
Woonplaats: 't Noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 11:39

Natascha....jou paard is echt gek
totaan het voeten staan, doet Aramis precies hetzelfde Tong uitsteken

'In het land der blinden is eenoog koning'

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 12:07

als ik met boy gallopeerde dat hij in 1 keer stil ging staan ...dan lag ik weer in het zand Tong uitsteken

Kliko

Berichten: 3026
Geregistreerd: 19-01-04
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 12:28

Mijn paard heeft zooooooo veel streken!! ~~}> Maar goed, daar heb ik mee leren leven! haha

:D M2 + 8 :D

Paintless

Berichten: 5654
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 12:33

kas heeft een kuil gegraven waar ze in gaat liggen.. net een duitser Haha!

Rust in vrede, lieve, malle pony. ik zal je nooit vergeten. [IM] Vaarwel, lieve, maffe kleine pony.
* Pepper's Breeze 15-05-2006 - 21-12-2010
Lucy: http://www.allbreedpedigree.com/hollywood+royal+girl

Tancreda4

Berichten: 23960
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 15:19

Grappige streken kwamen zo nu en dan wel langs *LOL*

Een keer stond ze los op de poetsplaats, met de poetsbak naast zich. Ik moest even wat pakken en mevrouw nam gelijk de gelegeheid om te gaan zoeken naar snoep in de bak. Ik zag dat (stond aan de andere kant van de stalgang ver van haar weg) en zeg zo: "NEE, Genderose!" Koppie omhoog, kijkt ze me aan, en gooit zo keihard de deur dicht zodat ik haar niet meer kon zien. Nog geen twee tellen later hoor ik een hels kabaal, en bij het openen van de deur staat merrie daar heerlijk op de snoepjes te kauwen, terwijl de inhoud van mijn poetsbak overal en nergens lag *LOL* Daar KON ik gewoon niet boos op worden hoe ze me aankeek Lovers

Tancreda4

Berichten: 23960
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 15:19

klaske schreef:
kas heeft een kuil gegraven waar ze in gaat liggen.. net een duitser Haha!


Haha Haha!
Tannie groef ook kuilen, maar niet om in te liggen. VOlgens mij vond ze het leuk om me bezig te zien met een schop en een hark om de gaten weer dicht te gooien Tong uitsteken

_Emma_

Berichten: 6275
Geregistreerd: 18-04-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 15:47

Tancreda4 schreef:
Grappige streken kwamen zo nu en dan wel langs *LOL*

Een keer stond ze los op de poetsplaats, met de poetsbak naast zich. Ik moest even wat pakken en mevrouw nam gelijk de gelegeheid om te gaan zoeken naar snoep in de bak. Ik zag dat (stond aan de andere kant van de stalgang ver van haar weg) en zeg zo: "NEE, Genderose!" Koppie omhoog, kijkt ze me aan, en gooit zo keihard de deur dicht zodat ik haar niet meer kon zien. Nog geen twee tellen later hoor ik een hels kabaal, en bij het openen van de deur staat merrie daar heerlijk op de snoepjes te kauwen, terwijl de inhoud van mijn poetsbak overal en nergens lag *LOL* Daar KON ik gewoon niet boos op worden hoe ze me aankeek Lovers

Hahaha geweldig Haha!
Die is echt goed!

If happy ever afters did exist
I would still be holding you like this

Nadir

Berichten: 12692
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 19:32

klaske schreef:
kas heeft een kuil gegraven waar ze in gaat liggen.. net een duitser Haha!


Hihi... De shet van mijn vriendin doet dat ook... Overigens heel irritant om die kuilen elke keer weer dicht te moeten gooien... Schijnheilig

Met zijn hoogte (72 cm) ontsnapt/springt hij uit zijn stal... HOE hij het doet... Geen idee... Haha!

Als ik 'm op de wei zet, is hij na 5 minuten pleite... Lees: hij staat te kleppen bij de shetten van de buren...

Hij gooit ALTIJD zijn waterbak om, en gooit zijn hooinet leeg... *LOL*

Twister heeft ook wel streken, alleen kan ik er meestal niet zo hard om lachen... Schijnheilig

~ The world is a book and those who do not travel read only one page ~

llleoni
Berichten: 1002
Geregistreerd: 23-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 19:37

mijn pony is meestal ontzettend chagerijnig.. maar soms is ze ook wel heel erg lief..

en als ik haar aan het poetsen bent.. en ik sta heel even met mijn rug naar haar toe dan doet ze haar oren naar voren.. maar als ik me weer omdraai dan doet ze haar oren naar achteren en dit die ik een paar keer achter elkaar.. en ze deed het telkens. weer.. echt een muts..

_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 19:48

xxsummyxx schreef:
ik had een shet die iedereen aan viel

Ik vind dit toch niet echt tot de leuke en grappige streken behoren Lips are sealed

Gamble

Gringo_HS13

Berichten: 553
Geregistreerd: 11-11-03
Woonplaats: woerden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 20:18

Gringo kan tijdens het rijden in een keer heel hard om draaien, waardoor jij nog rechtdoor gaat en hij al weer de andere kant op. Haha! Haha! Haha!
Hij doet dit alleen als hij z'n verveel bui heeft. Heel errie!!!

Unique kan heerlijk gaan graven en diep Scheve mond

Kijk voor onze leuke stalhyves op: http://stal-hoogland.hyves.nl/
iedreen is er welkom OK dan!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Claudia1993_, CynThier, djinnie, Miiej, Miran, Vagabondo en 42 bezoekers