Wie heeft problemen waar je niet uit komt?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Ophra
Berichten: 5
Geregistreerd: 06-05-04
Woonplaats: Duitsland

Wie heeft problemen waar je niet uit komt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-05-04 13:36

Ik ben benieuwd of er meer mensen zijn die problemen hebben met paarden die niet willen/kunnen buigen, of die zo vastlopen met rijden waar ze niet meer uitkomen.
Na 6 jaar vechten met mijzelf en soms ook met het paard dus en 8 instructeurs verder Verdrietig ben ik erachter gekomen dat de oplossing veel simpeler is dan die 8 instructeurs bij elkaar ooit konden bedenken.
Als er mensen zijn die deze problemen ook hebben en daar graag wat aan willen doen, stuur me maar een berichtje


KozieZ

Berichten: 7756
Geregistreerd: 11-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 14:17

ik word zo wel benieuwd naar welk probleem jij had en hoe je er dan zelf uitgekomen bent...


happy worker
Berichten: 213
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: neeeederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 14:19

Heb je een RT probleem of heb je een oplossing ???? Schrijf gewoon wat je te zeggen hebt, dan kunnen we erover discusseren. Met zo'n berichtje kan ik in ieder geval niet veel Huilen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 14:34

Ophra schreef:
Als er mensen zijn die deze problemen ook hebben en daar graag wat aan willen doen, stuur me maar een berichtje


Is dit niet eigenlijk commercieel?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 15:02

Je maakt ons heel nieuwsgierig en dit is je eerste bericht, dus des te meer.

Mocht je het ei van columbus hebben ontdekt, barst maar los.

Zou bijna zeggen je hebt ontdekt dat je al die jaren met een niet klikkende combinatie bezig bent geweest.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 15:04

Als je zo lang aan het emmeren bent geweest, vraag ik me af wat je hebt ontdekt.
Ben je van rijstijl veranderd?

Je suis Charlie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 15:16

Heb je jezelf en je paard ingestraald bij Oprah Winfrey of zo?

Maar goed............kom maar op met het volgende revolutionaire trainingsgebeuren. Er zijn er al velen je voorgegaan.

Cowgirl

Berichten: 23721
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 15:38

Kom maar een keertje langs bij mij om les te geven, dan zul je de problemen vanzelf zien.

Ik heb 2 paarden en teveel 'probelemn' om dat allemaal neer te zetten.

Ten 2e los je problemen niet op op het internet maar gewoon door in het midden van de bak te gaan staan en die persoon te helpen.

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

Marliesje

Berichten: 5885
Geregistreerd: 25-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 15:45

Houdt ons niet langer in spanning en vertel wat is de oplossing?? En wat was het probleem?

8-) Misschien klein van stuk, maar niet klein te krijgen. 8-)

Ophra
Berichten: 5
Geregistreerd: 06-05-04
Woonplaats: Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-05-04 16:55

Jippie"]
[quote="Ophra schreef:
Als er mensen zijn die deze problemen ook hebben en daar graag wat aan willen doen, stuur me maar een berichtje


Is dit niet eigenlijk commercieel?
[/quote]

Commercieel? ik heb er geen baat bij hoor als anderen geholpen worden door de persoon die mij heeft geholpen. Maar het mag, het moet niet. Dus als niet geen hulp nodig hebt of niet geholpen wilt worden dan hoeft dat echt niet hoor. Geen probleem.

Ophra
Berichten: 5
Geregistreerd: 06-05-04
Woonplaats: Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-05-04 16:57

Marliesje schreef:
Houdt ons niet langer in spanning en vertel wat is de oplossing?? En wat was het probleem?


Wat de oplossing is ligt aan het probleem en ik ben het niet die dat beoordeelde maar iemand die mij daar op attendeerde. Ik kan het nu wel oplossen omdat ik weet wat er mis was. Dus het is niet zwart-wit

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 16:59

Als het dan niet commercieel is kun je je verhaal toch best met ons delen, je doet er zo geheimzinnig over dat ik er best wel nieuwsgierig van geworden ben Haha!

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 17:04

Volgens mij begin ik al te vermoeden waar dit vandaan komt.

Marliesje

Berichten: 5885
Geregistreerd: 25-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 17:04

Inderdaan ,vertel in ieder geval je verhaal, dat is dan toch zeker niet geheim?

8-) Misschien klein van stuk, maar niet klein te krijgen. 8-)


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 17:06

cornelie schreef:
Volgens mij begin ik al te vermoeden waar dit vandaan komt.

Is het weer een nieuwe revolutionaire onthulling of oud in een nieuw jasje??
Laat ons niet langer in spanning Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 17:13

Ik krijg nare visioenen..........

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 17:15

Ophra"]
[quote="Jippie"][quote="Ophra schreef:
Als er mensen zijn die deze problemen ook hebben en daar graag wat aan willen doen, stuur me maar een berichtje


Is dit niet eigenlijk commercieel?
[/quote]

Commercieel? ik heb er geen baat bij hoor als anderen geholpen worden door de persoon die mij heeft geholpen. Maar het mag, het moet niet. Dus als niet geen hulp nodig hebt of niet geholpen wilt worden dan hoeft dat echt niet hoor. Geen probleem.
[/quote]

Door het plaatsen van je eerste bericht heb je de aandacht van de bokkers gekregen. Maar net als het behalen van een einddoel is het krijgen van de aandacht nog het minste, het vasthouden van de aandacht daarentegen vergt wat meer "Fingerspitzengefuehl". Is er een reden voor waarom je zo geheimzinnig doet? Ik begin net als anderen een vermoeden te krijgen uit welke richting de wind waait. Lekker geheimzinnig doen, en verder niet te veel vertellen. Dat heb ik al eerder langs zien komen. Lips are sealed

Je suis Charlie.

Marliesje

Berichten: 5885
Geregistreerd: 25-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 17:26

Ik heb geen flauw idee, maar vreemd vind ik het wel, wat is jouw idee Cassidy?

8-) Misschien klein van stuk, maar niet klein te krijgen. 8-)

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 17:29

wie het weten wil mag me een PB-tje sturen. Ik ga nu naar stal, naar een paard waar ik GEEN problemen mee heb. Haha!

Je suis Charlie.

Fitzroy

Berichten: 25042
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 17:44

Oke, breng jij me de oplossing van een subtiel nagesprongen wissel Knipoog, dan maak je mij en vele anderen erg blij.
Dus kom maar op met de oplossing daarvoor ......

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Ophra
Berichten: 5
Geregistreerd: 06-05-04
Woonplaats: Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-05-04 17:48

Cassidy"]
[quote="Ophra"][quote="Jippie"]
[quote="Ophra schreef:
Als er mensen zijn die deze problemen ook hebben en daar graag wat aan willen doen, stuur me maar een berichtje


Is dit niet eigenlijk commercieel?
[/quote]

Commercieel? ik heb er geen baat bij hoor als anderen geholpen worden door de persoon die mij heeft geholpen. Maar het mag, het moet niet. Dus als niet geen hulp nodig hebt of niet geholpen wilt worden dan hoeft dat echt niet hoor. Geen probleem.
[/quote]

Door het plaatsen van je eerste bericht heb je de aandacht van de bokkers gekregen. Maar net als het behalen van een einddoel is het krijgen van de aandacht nog het minste, het vasthouden van de aandacht daarentegen vergt wat meer "Fingerspitzengefuehl". Is er een reden voor waarom je zo geheimzinnig doet? Ik begin net als anderen een vermoeden te krijgen uit welke richting de wind waait. Lekker geheimzinnig doen, en verder niet te veel vertellen. Dat heb ik al eerder langs zien komen. Lips are sealed
[/quote]

Natuurlijk doe lekker wantrouwig en val mensen maar lekker af dan zul je nooit antwoord krijgen. Want mensen die zo reageren hoef ik niet te vertellen wat mijn ervaring is!

Insider
Berichten: 592
Geregistreerd: 28-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 17:54

Fitzroy schreef:
Oke, breng jij me de oplossing van een subtiel nagesprongen wissel Knipoog, dan maak je mij en vele anderen erg blij.
Dus kom maar op met de oplossing daarvoor ......


Wel goed lezen hoor Fitzroy, ze zegt niet dat zij zelf de oplossing heeft!
Dus ik denk dat jullie hier heel snel een conclusie trekken zonder dat je echt begrepen hebt dat Ophra met een goede bedoeling aangeeft dat ze uiteindelijk heeft uitgevonden dat iemand haar wel kon helpen.
Dat is namelijk wat er staat als je goed leest.

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 17:56

Insider"]
[quote="Fitzroy schreef:
Oke, breng jij me de oplossing van een subtiel nagesprongen wissel Knipoog, dan maak je mij en vele anderen erg blij.
Dus kom maar op met de oplossing daarvoor ......


Wel goed lezen hoor Fitzroy, ze zegt niet dat zij zelf de oplossing heeft!
Dus ik denk dat jullie hier heel snel een conclusie trekken zonder dat je echt begrepen hebt dat Ophra met een goede bedoeling aangeeft dat ze uiteindelijk heeft uitgevonden dat iemand haar wel kon helpen.
Dat is namelijk wat er staat als je goed leest.
[/quote]

maar wie? en waarom nu zo op bokt?

Insider
Berichten: 592
Geregistreerd: 28-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 18:01

Ik denk dat dit echt een goedbedoelde actie is van iemand die het zelf zwaar te verduren heeft gehad en nu heel blij is met een oplossing die niet voor de hand ligt. En nu graag anderen de ellende wil besparen om verder te klooien. Vraag me af waarom paardemensen altijd zo negatief reageren dan zul je nooit iets wijzer worden! Als Insider in de sport weet ik dat er een paar mensen rondlopen die heel goede dingen kunnen doen voor ruiter en paard maar vaak door de top van de sport bezig gehouden worden.

Fitzroy

Berichten: 25042
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 18:02

Ophra schreef:
Als er mensen zijn die deze problemen ook hebben en daar graag wat aan willen doen, stuur me maar een berichtje


Hoe moet ik dit dan opvatten, Insider?
Ik lees dit toch echt als het feit dat Ophra de oplossing heeft voor alle problemen.
Dus leg ik even een 'klein' probleempje voor Knipoog

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DotBot en 12 bezoekers