Ben net bijna geelectrocuteerd!!!!!!!!!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Ben net bijna geelectrocuteerd!!!!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-01-02 12:08

Nou Leuk hoor, kom ik net in onze "nieuwe badkamer" doe ik het licht aan en............ PANG, FLITS, VONKEN!!!! Overal Glas om me heen, de lamp bleef maar vonken en de andere lamp gaf alleen maar een flikkerend rood/geel licht. Ben me echt rot geschrokken Boos! Ik heb maar gauw het lichtknopje weer uit gedaan en de deur dicht geklapt!

Kunnen we na alle moeite die het heeft gekost om deze badkamer af te krijgen (zeg maar gerust een jaar!!) weer opnieuw beginnen want volgens mij betekend het dat het plafond eruit moet omdat er kort-sluiting in de bedrading is geweest Boos! Vindt het niet leuk, nou durf ik ook niet meer te douchen Clown

Dat wordt dus wassen bij de kraan in de keuken, want ik durf dus niet meer de badkamer in totdat er een electricien is langsgeweest (zal wel dagen gaan duren denk ik) Huilen Frusty

PPPFFFF, moest het ff kwijt hoor!!


joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-02 12:32

Hoi, een beetje stroom kan wel eens gezond zijn. Ik heb van de week ook weer eens een shocktherapie gehad toen ik een lamp aan het installeren was. Dat is dus gewoon dom/luiheid. Als je dus naar je badkamer wil gaan, gewoon keihard de hoofdschakelaar uitzetten, neem dan een bad of droog de badkamer eens op en kijk wat er dan gebeurt. Als ik het een en ander bekijk zullen er bij jullie al wat stoppen zijn doorgeslagen. Dat betekent dus feitelijk dat het gevaar voorlopig over is..


napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-01-02 12:49

Inderdaad shocktherapie, zo zou je het kunnen noemen!!!!
De badkamer was helemaal droog toen ik het licht aandeed, en het lampje dat is geknapt was van 1cm dik glas Verward Ze zitten er trouwens al een maand of twee in. Ik snap het gewoon niet, het was echt een enorme knal, en de vonken vlogen in het rond! De stoppen zitten er allemaal nog gewoon in want dat heb ik gecontroleerd, en ik ben net wel zo "flink" geweest om maar met behulp van de bouwlamp al het glas op te zuigen. Het was echt een bende, overal vergruisd glas.

Ik ga denk ik ook maar met behulp van de bouwlamp douchen Clown en het licht moet de electricien maar aan doen, want daar kom ik dus niet meer aan!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot, Googlebot, IASCrawler, MarJon, SemrushBot en 16 bezoekers