Hoe plaats ik foto's?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
manzano

Berichten: 23905
Geregistreerd: 22-10-01

Hoe plaats ik foto's?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-02 12:47

Ik zal al de honderste zijn die het vraagt (sorry). Maar hoe kan ik foto's op de site zetten. Ik heb namelijk sinds kort een verzorgpaard en vandaag of morgen zijn de foto's klaar. En ik wil jullie zijn schitterende koppie Lovers niet onthouden. Haha!
alvast bedankt.

[edit:BartVB]Titel[/edit]

Naomi_Youri

Berichten: 470
Geregistreerd: 04-08-01
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-02 13:38

ikke weet het ook niet

manzano

Berichten: 23905
Geregistreerd: 22-10-01

re

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-02 16:01

Ja, ze zijn klaar!!!!!!! En de meeste zijn heel leuk. Lovers en lief. Nu ze nog hierop krijgen. Hoe moet dat nou? kan ik ze gewoon scannen en dan onder mijn tekstje plakken????? Dat ga ik dit weekend wel ff proberen.
Ik heb daar nu geen tijd voor, want ik heb pw-week Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Frusty Ik hoop graag nog (duidelijk, heb er niet veel verstand van) uitleg te krijgen. Doeg.

ps. gelukkig ben ik niet de enige die het niet weet Haha! [/img]

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-02 16:06

Nee niet scannen en dan onder je berichtje plakken want wij kunnen namelijk niet in jouw computer kijken, dus je moet de foto's eerst op internet zetten en dan een link maken.

Dat op internet zetten heet 'uploaden', voor een site waar dat kan moet je even in 'forum vragen' onderaan bokt kijken.
Wat je daarna doet is de verkregen code knippen en plakken in een berichtje op bokt. Het is daarom handig om 2 vensters te openen, een voor bokt en een voor je upload-site.

Om die codes die je in je bokt-bericht hebt geplakt zet je elke keer [img] voor je code en [/img] achter je code. Zo worden je plaatjes zichtbaar.

manzano

Berichten: 23905
Geregistreerd: 22-10-01

re

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-02 16:11

dank je, maar wat moet er nou vooor de code, daar staat namelijk een kruisje

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-02 17:52

je kunt een plaatje heel makkelijk in een berichtje zetten.

Zodra je de foto's op internet hebt gezet, kun je door middel van knoppen boven het formuliertje wat je invult (wanneer je een nieuw berichtje gaat maken), heel simpel een plaatje in je bericht voegen.

Je zet [img] voor het adres (zoiets als http://www.rietdijk/com/fotootjes/foto1.jpg oid) en daar dan direkt [/img] achter!

manzano

Berichten: 23905
Geregistreerd: 22-10-01

re

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-02 22:57

ok! en dat op internet zetten doe je dus via zo'n upload pagina?! Ik ga het dit weekend ff proberen. Bedankt.

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-02 11:56

Ik ben trouwens bezig met het fixen van de 'oude' bokt upload pagina, ben nog even in 'onderhandeling' met Endoria hierover..

Just so you know.