3 Dagen werken met de paarden van Pieter Kersten!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
paardeloverr

Berichten: 467
Geregistreerd: 25-09-03
Woonplaats: heerlen

3 Dagen werken met de paarden van Pieter Kersten!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-04 14:28

Heeyla,
Ik ben zo gelukkig Lachen
Ik heb 3 daagjes mogen slapen bij PIETER KERSTEN!! OK dan!
Sommige mensen kenne hem niet: hij is een paardenman met goede springpaarden en hij zit in de jury van de grote hengstenkeuring!!
Nouw Pieter is verhuisd en ze zijn volop bezig met de grote stal bezig!
Ik heb er 2 nachtjes geslapen en ze hebbe gewoon z'n groot huis!!
Maar daar ga ik nou ff niet over vertellen..

De paarden staan nog in het oude bedrijf!
Ik en mijn vriendin (het nichtje van pieter) hebben er hard gewerkt en die krijgen een goede behandeling hoor! we hebbe er van 9.00 tot 17.30 gewerkt 3 dagen lang.. We hebben echt super veel gedaan.. En het zijn zo'n pracht paarden !! We hebben ook een rondje buiten op de harde weg mogen stappen (voor sterkere pezen)!! Ik op Candyboy !!! dat is samen met Burgraaf DE 2 beste wedstrijdpaarden!! Ikke helemaal happy natuurlijk en we hebben woensdag zelfs allebij een paard van hem mogen rijden, toen kregen we gratis les.. Ik heb nog nooit op een groot goed wedstrijd-springpaard gereden !! maar verder kei hard werken hoor!! Alle paarden pakken,poetsen,afspuiten,opzadelen,afzadelen,vegen,voeren,drinken geven,naar stapmolen brengen,eruit halen en zo kan ok nog wel ff doorgaan.. Maar het was echt super!!! We gaan in de volgende vakantie weer .. en dan is het nieuwe bedrijf klaar Lachen
Ik verheug me er al op!!

Groetjes, Laura Pling

Shanina

Berichten: 206
Geregistreerd: 28-02-04
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 23:15

Nouw klinkt wel leuk he Veel plezier op het nieuwe bedrijf