Wie gelooft in/heeft ervaring met behandeling wonderolie

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Wie gelooft in/heeft ervaring met behandeling wonderolie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-02 09:19

Ik doel op het stuk wat in de Bit van afgelopen keer heeft gestaan,
ik heb met walging gelezen dat die man in Tjalleberd paarden insmeert met een speciale geheime olie waarvan de paarden hun huid verliezen en de waarna pus over hun benen stroomt.

Wat ik ervan heb meegekregen zou het 'obstakels' in het lichaam oplossen Verward

Misselijk

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-02 09:41

Ik geloof er niet in, ik geloof eerder het commentaar van de veeartsen die bij dat stukje stonden.
Die vetn zegt dus dat hij ze insmeert en dat dan op de plek waar het probleem zit de paardenhuid loslaat en dat er dan al gelijk een nieuwe paardenhuid onderzit.....vaag

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-02 09:47

Toen ik het las dacht ik eerder aan mishandeling dan aan betrouwbare genezing.... Bovendien, als er al mooie nieuwe huid onder zit, waar komt al die pus dan vandaan? Misselijk

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-02 09:50

Hoi,
Ik ben vorig jaar met school in Belgie geweest waar die man ook een vestiging heeft van zijn "de natuurlijke weg" gebeuren. Ik heb daar de hele dag vol afgrijzen rond gelopen op dat bedrijf.
Inderdaad worden paarden van top tot teen ingesmeerd met die wonderolie. Maar die man kon ons (studenten natuurgeneeskunde) niet vertellen wat er in die olie zat of hoe het precies werkte. Er stonden op dat moment een aantal renpaarden met problemen op stal en ijslanders met exceem en die zouden dmv die olie en speciaal voer van hun problemen af zijn.
Ik heb de behandeling zelf niet gezien en sta er ook een beetje sceptisch tegenover. Als iemand mij niet kan vertellen waarom zijn behandelmethode zo goed werkt, dan vind ik dat een rare zaak.
Maar er zijn mensen genoeg die zweren bij deze man. Ik heb persoonlijk geen ervaring met zijn behandelingen, maar als persoon sprak deze man mij absoluut niet aan.
Ik heb het boekje met informatie nog wel wat ik vorig jaar kreeg. Als iemand daarin interesse heeft moet je maar even pb'en en je adres doorgeven. Dan kan ik het wel kopieren en opsturen.
Groetjes,
Linda
Laatst bijgewerkt door Yorghos op 11-01-02 16:34, in het totaal 1 keer bewerkt

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-02 09:51

Ik dacht precies hetzelfde Sonja!

Wat ik ook zo vaag vond is het feit dat er gewoon helemaal niet concreet wordt gezegd voor wat voor aandoening o.i.d. het zou moeten helpen!

En je moet er nog aardig wat geld voor neer tellen, want het enige wat hij met die dieren doet is elke dag overgieten met die smerige zooi.
Laatst bijgewerkt door ibikus op 10-01-02 09:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-02 09:53

Ik heb het met verbazing en afgrijzen gelezen. Hij vertelde notabene zelf dat het hartstikke zeer doet. Dat is dan toch in mijn ogen dierenmishandeling, hoor!! Bit heeft wel vaker rare onderwerpen, maar dit sloeg werkelijk alles. Dit was gestoord!!
Ik zou het never-nooit doen, ik heb het volste vertrouwen in acupunctuur, acupressuur en homeopatie, maar dit, in een woord: BAH Misselijk Misselijk Misselijk

zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-02 09:57

Wat hij doet is blisteren. In mijn ogen een van de ergste vormen van dierenmishandeling. De olie verbrand de toplaag van de huid en er ontstaan brandwonden, vandaar die pus!!! Hun idee is dat door het verbranden van de huid alle negatieve energie en stof naar die huid gaat en zo het lichaam verlaat. Je reinste onzin. Het is nog onvoorstelbaar dat dit soort praktijken voorkomen, ze zouden verboden moeten worden en op straffe van dierenmishandeling. Het is nog nooit aangetoont dat het werkt en mijn berichten zijn eerder dat bij de paarden waarbij het is gedaan uiteindelijk toch zijn afgemaakt. Het is zeer wreed voor paarden! Mensen hebben geen idee hoeveel pijn deze behandeling geeft bij paarden. Stel je maar bij jezelf voor hoe een brandwond voelt en hoe pijnlijk het herstel is.

Misschien dit een aangeven bij de dierenmishandeling?

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-02 10:12

Ik ben zo benieuwd of iemand hier ook positieve ervaringen mee heeft, het liefst een bokker die zijn/haar paard heeft laten behandelen.

Appie
Berichten: 1124
Geregistreerd: 23-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-02 10:36

Tjonge, wat een ongefundeerde meningen allemaal. Jullie baseren bijna alles op een artikel wat in het bit heeft gestaan (ik kan me nog herinneren hoe negatief vele mensen waren over de artikelen die in bit stonden). En ik kan je wel vertellen dat die verslaggever wel een erg vooringenomen mening had. En het is wel erg gemakkelijk om dierenartsen te gaan vragen naar hun mening. Ga aan de reguliere artsen (ook voor mensen) maar eens vragen hoe ze denken over de alternatieve geneeskunde, 9 van de 10 keer is het allemaal niks.
En jullie willen allemaal beweren dat alle behandelingen van de reguliere artsen volstrekt pijnloos zijn?
Goed, laat ik iets vertellen over één van mijn ervaringen. Wij hebben een paard op stal staan wat vroeger nooit echt happy was. Vaak stond hij omgekeerd in zijn stal en vroeg nooit aandacht. Met rijden was hij erg flegmatiek. Maar goed, we dachten eerst dat dat gewoon zijn karakter was. Op een gegeven moment kwamen we erachter dat hij last had van zijn spieren, zo gauw je wat meer van hem ging vragen werd hij vaak kreupel. Op een gegeven moment zijn we bij de Natuurlijke Weg beland. Het paard is met het spul behandeld en kwam weer thuis. En je gelooft niet hoe het paard veranderd is! Hij voelde zo anders aan met rijden, gewoon helemaal los en echt een heerlijk gevoel. En hoezo geen flegmatiek karakter meer! Hij werd gigantisch vrolijk, op stal en met rijden! Hij staat nu altijd met zijn hoofd weer buiten de stal en vraagt altijd om aandacht als je langsloopt. Hij is gewoon weer het paard zoals hij eigenlijk had moeten zijn. Hij had vroeger gewoon erg veel last van een blessure waardoor alles vast is komen zitten en hij werd daardoor erg in zichzelf gekeerd. Maar wat een verandering nu!
En natuurlijk hebben we in het begin heel veel nagedacht of zo'n kuur wel dierwaardig is en het heeft ons erg veel moeite gekost om toch door te zetten. Want als de reguliere artsen je niet meer kunnen helpen en nooit iets hebben kunnen vinden en het dan maar toe schrijven aan de bouw en het karakter van het paard, maar zelf zie je dat het paard totaal niet gelukkig is, dan moet je toch je uiterste best doen om het paard weer gelukkig te krijgen!
En dat is nu uiteindelijk gelukt!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-02 11:13

Ik begrijp even iets niet...wat heeft De Natuurlijke Weg te maken met de behandelmethode waar Sjuimpje het over heeft? Is die man die dat doet dan van De Natuurlijke Weg? Brrr het idee dat ik mijn paard daar vorig jaar ook heen wilde brengen!! Ja ik heb nu ook vooroordelen, weet er natuurlijk niet genoeg van af. Wel weet ik dat een pony met zware hoefkatrol, artrose, alles wat je maar kunt bedenken, is gered door De Natuurlijke Weg. Deze pony kon bijna niet meer lopen van de pijn en moest afgemaakt. Toen is hij bij mensen terecht gekomen die hun land hadden ingezaaid met de kruiden die ze ook in de wei van De Natuurlijke Weg gebruiken. Hij heeft dus niet bij DNW zelfgestaan, maar wel in een soortgelijke wei en kreeg geloof ik ook hun voer. Geloof het of niet, die pony is weer helemaal beter geworden, en het meisje waar hij van was, heeft hem terug gekocht. Zij is Z2 bij de pony's geworden (naar de Levade etc geweest) en daarna Z2 bij de paarden...

dimmelim

Berichten: 2777
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-02 11:21

Ik heb het verhaal met afgrijzen gelezen en blijf, ook na het positieve verhaal van Appie op zijn minst sceptisch omdat:

-De man geen inzage wil geven in de ingrediënten van zijn wonderolie

In mijn ogen geven alle betrouwbare artsen en deskundigen altijd openheid van zaken, dat deze man dat niet doet vind ik niet in orde.

-De wonderolie tegen alle aandoeningen zou helpen

Appie ben jij ben de behandeling van je paard geweest/ heb je je paard tijdens de behandeling gevolgd?

Dees

Berichten: 18907
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-02 11:22

Ik geloof niet dat de wonderolie nu zo veel aan het paard verbetert. Zelfs niet na het succesverhaal even hierboven.
Een halfjaar lang in de wei met soortgenoten, en geen mens om aan je te trekken. Dat lijkt mij toch echt het recept om een paard gelukkiger te maken. Veel goedkoper, veel paardvriendelijker.

Ik woon relatief vlakbij die Farm in Tjalleberd, het is verbasend dat je eigenlijk nooit een positief geluid hoort hier in de regio over die praktijken. Ook niet veel negatiefs overigens. De resultaten zijn gewoon niet zo baanbrekend dat er veel mensen over praten.
Je moet volgens mij echt wel wanhopig op zoek zijn nar een oplossing voor je paard, wil je hem zo "van binnen uit zo laten ontharen".... Niet mijn keuze. Geef zo'n dier de vrijheid en kijk na 6 maanden eens weer hoe het met hem gaat.....

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-02 11:49

Appie schreef:
Tjonge, wat een ongefundeerde meningen allemaal. Jullie baseren bijna alles op een artikel wat in het bit heeft gestaan (ik kan me nog herinneren hoe negatief vele mensen waren over de artikelen die in bit stonden). En ik kan je wel vertellen dat die verslaggever wel een erg vooringenomen mening had. En het is wel erg gemakkelijk om dierenartsen te gaan vragen naar hun mening. Ga aan de reguliere artsen (ook voor mensen) maar eens vragen hoe ze denken over de alternatieve geneeskunde, 9 van de 10 keer is het allemaal niks.
En jullie willen allemaal beweren dat alle behandelingen van de reguliere artsen volstrekt pijnloos zijn?

Ik heb helemaal niets tegen alternatieve geneeskunde en ik heb de reacties allemaal nog eens doorgelezen en naar mijn idee heeft er niemand gereageerd die de algehele alt. geneeskunde veroordeeld.
Alleen deze specifieke behandelmethode trek ik wel in twijfel en juist om de argumenten die deze 'heer' ZELF aangaf!

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-02 12:17

Weet je waar ik nou zo'n moeite mee heb? Dat zo'n man beweert een fantastisch produkt gecreerd te hebben waar hij alle paarden mee kan genezen, wat ze ook mankeren en dan zulke hoge bedragen (1500 gulden) durft te vragen.

Als ik zoiets "uitgevonden" zou hebben zou ik ontzettend blij zijn als ik alle opgegeven paarden zou kunnen helpen, tegen kostprijs of desnoods iets meer, maar ik zou daar zeker niet zo misbruik van maken.

Het beroerde is dat de reguliere geneeskunde niet zo veel antwoorden heeft op bepaalde vage klachten. Dit geldt ook voor de humane gezondheidszorg. Helaas kan ik daar over meepraten, zowel betreffende mijn kat, paarden, familieleden, kennissen en mijzelf. Ik ben gelukkig bij de juiste personen (homeopaten) terechtgekomen.

zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-02 12:44

Hmmmm, voel me toch wel aangesproken.

Ten eerste, mijn verhaal heb ik niet gebaseerd op wat in het Bit staat, want ik lees het Bit niet gezien hun ongefundeerde niet correcte verhalen (en dan zeg ik het nog netjes). Mijn verhaal is gebaseerd op ervaringen van anderen en navraag wat die methode doet.

Ten tweede, ik ben groot voorstander van alternatieve geneeskunde. Vindt het echt absoluut onacceptabel dat een paard onnodig moet lijden onder ene vreselijk dure behandeling! Dat het paard wat hier genoemd wrodt als positief voorbeeld van blisteren is fijn, maar had dat ook niet gekund met een andere alternatieve geneeswijze?

Het schijnt te zijn dat wij weinig kunnen doen om dit soort wanpraktijken te stoppen, omdat zijn wonderolie niet op een medicatielijst staat en daarom niet gecontroleerd wordt of verboden kan. Echter met de nieuwe wetgeving ter bescherming van het dier zou nu wel wat meer kunnen, want er wordt (naar mij en andere) mening onnodig dierenleed veroorzaakt. Gezien het de verantwoording is van het gezonde verstand van de eigenaar van de paarden die daar wroden behandeld zou zo gezien weer die eigenaren moeten aanspreken.

Mijn mening is dat dit absoluut accuut moet stoppen!

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-02 12:58

Appie schreef:
Tjonge, wat een ongefundeerde meningen allemaal. Jullie baseren bijna alles op een artikel wat in het bit heeft gestaan (ik kan me nog herinneren hoe negatief vele mensen waren over de artikelen die in bit stonden). En ik kan je wel vertellen dat die verslaggever wel een erg vooringenomen mening had.



Uhmm Appie als het goed is heeft deze "heer" het verslag nog gelezen voordat het in het BIT werd geplaatst hoor. De verslaggever en de vormgevers maken het en de 'heer' kan het dan inzien voordat het geplaatst wordt als hij daar behoefte aan heeft dus kan hij dingen aanpassen die volgens hem verkeerd geformuleerd zijn door de verslaggever.

carola

Berichten: 8685
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-02 13:04

Dit is weer typisch zoiets waar ik geen mening over wil geven. Of het goed of slecht is, weet ik niet. Maar dat wil ik niet concluderen aan de hand van 'verhalen van vreemden' en een artikel in Bit.

Ik vind dat je over iets als dit pas een eerlijke mening kan vormen, als je het een aantal keer (niet 1 paard) van dichtbij hebt meegemaakt. Dat heb ik niet, dus zou ik het onterecht en oneerlijk vinden als ik hier zou schrijven dat ik het goed of niet goed zou vinden.

Appie
Berichten: 1124
Geregistreerd: 23-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-02 13:11

Dimmelim, ik ben er niet bij geweest toen het paard behandeld werd, ik ben er wel één keer langsgegaan (na ongeveer 2 weken). En nee, het is natuurlijk niet fijn om het paard zo te zien, je voelt je aan de ene kant dan heel triest van binnen. Maar zoals ik al eerder schreef heb ik er nooit spijt van gehad, het paard is er wonderbaarlijk goed van geworden.
En er zijn echt wel meer mensen die er positieve meningen over hebben, kijk bijvoorbeeld naar het verhaal van Jura. Maar het blijft toch altijd zo in de wereld van de alternatieve geneeskunde, je hebt mensen die er vreselijk negatief over doen en alles ervan neer halen en je hebt mensen die er gewoon heel erg door geholpen zijn. Het ligt maar net wat voor soort ervaring iemand er mee heeft gehad.
Dees, jouw reactie op mijn verhaal vind ik wat zielig. Zo’n omschrijving van mijn positieve ervaring afdoen als een succesverhaal komt op mij wat min over. En wat ik al eerder aangaf, we hadden al van alles geprobeerd om het paard goed te krijgen, ook voor een langere periode lekker op het land. Ik ben het er helemaal mee eens dat je door de paarden vaak op het land te doen, je de meest gelukkige paarden hebt. Maar je kan er natuurlijk niet elke paard mee genezen. Ik zie het al, de reguliere artsen hebben we dan ook niet meer nodig.
En sjuimpje, ik bedoelde ook niet dat iemand de algehele alternatieve geneeskunde veroordeeld. Maar wel dat mensen aangaven dat het zo triest was dat het zo pijnlijk is voor de paarden. En dat is het natuurlijk ook, alleen wilde ik daar de kanttekening bij plaatsen dat dus in de reguliere geneeskunde ook niet alles even pijnloos is. En ik ben wel benieuwd welke argumenten jij van hem zo in twijfel trekt, misschien kan je dat nog nader toelichten.
Mytens, misschien heeft hij het wel van tevoren gelezen, maar de toon waarop het geschreven wordt door een verslaggever kan je er toch nooit helemaal uithalen.
Eleonoor, natuurlijk heb je nog tig andere behandelmethodes in de alternatieve geneeskunde, maar voor mijn gevoel zijn we bij de goede terechtgekomen. En ik vind navraag bij anderen heel wat anders dan het zelf ervaren hebben en dat vind ik van Carola dus heel goed omschreven.

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-02 13:24

Appie, ik ben heel blij voor jou dat het voor jullie de juiste behandelmethode is geweest. Maar ik denk dat veel mensen hun vraagtekens zetten bij het feit dat er nogal vaag wordt gedaan over de olie.
Niemand mag weten wat erin zit en hoe het precies werkt. Zoals ik al zei ben ik zelf bij deze stichting geweest en kon na dat bezoek nog steeds niet begrijpen wat er nou eigenlijk werd gedaan. En wanneer ik mijn paard aan iemand toe vertrouw, wil ik wel weten wat die met mijn paard gaat doen.
Ik ken meer mensen die zweren bij De Natuurlijke Weg, prima. Als hun paarden daarmee geholpen zijn, mooi toch? Maar persoonlijk heb ik er zo mijn twijfels over. Ook dat moet kunnen.

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-02 13:30

Ik ben met mijn eigen lijf van hot naar haar gerend omdat er vanalles mankeerde, maar heb nog steeds neit zo'n wondermiddel gevonden. Voor de humane geneeskunde ben ik dus ook best wel sceptisch voor alternatieve geneeskunde. Ik heb heel veel aan mijn fysio, niet aan reguliere artsen én niet aan alternatief genezers. Ik ben nu echt een stuk opgeknapt, en alle artsen zouden zeggen dat het aan hun ligt, of dat de natuur zichzelf geneest. Ik kan je vertellen: I've been through hell, en dat is niet echt natuurlijk geweest. Heb me echt afgemat.
Voor mijn paard vind ik het twintig keer moeilijker. Hij kan mij niet vertellen of hij pijn heeft en waar. Ik heb mijn vaders paard gezien die ook met fysio stukken verbeterd is. En mijn eigen paard die door beweging nu eens niet spierbevangen op stal staat na een gedwongen rustperiode. Ik zie nu aan hem dat hij iets nodig heeft, daar heb ik geen dokter voor nodig! 2,5 jaar geleden had hij hoefkatrol, klasse 3, en sindsdien is er geen dokter aan zijn lijf geweest (behalve de inentingen etc). Waarom? Ik geloof er niet zo in. Sinds een jaar (iets meer) hebben wij een andere DA, in die man geloof ik wél. Hercules (mijn vaders paard, artrose en dampig) heeft een paar weken in Utrecht in een dampbox gestaan, waar hij een zoute mist kreeg om in te ademen. Niks alternatiefs aan, niks wetenschappelijks en chemisch aan, maar gewoon wat dat beest nodig had. Hij kwam terug en was gewoon keigezond. Dat dat dan via een reguliere weg komt, tsja.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik die wonderolie voor geen goud toe zou passen. De hel waar je paard doorheen moet... Ik moet er niet aan denken! Als hij niet meer kan, en niet meer wil, dan is het gewoon over. En of hij na zo'n kuur weer geweldig is etc, ik weet niet of dat zo ís... En ik wil hem die hel besparen. Het gaat nu goed met hem, en ik zie of er iets mis is, en ik weet van mezelf dat ik precies weet wanneer er wel of geen DA bij moet komen... Ik hoop maar dat ik nooit in die situatie kom, ik heb zelf aan den lijve ondervonden wat dat soort 'opschoningsprocessen' met je doen (zonder brandwonden) en ik wil dat gewoon niets of niemand aandoen. Mij zie je eerder bij de slager dan bij zo'n 'heer'.

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-02 13:50

Ik ben er persoonlijk nooit geweest, maar één van de paarden op stal is ook eens naar Tjalleberd geweest (5 km van stal verwijderd). Dit paard had erg last van zomerexceem, schimmel en een scheve rug. Verder was ie nooit echt te genieten en beet hij altijd. Wat ze met 'm gedaan hebben weet ik niet, maar hij heeft nergens mee last van en is altijd happy en bijt nooit. Ik weet wel dat de eigenaar van dit paard een groot hart voor zijn dieren heeft en zijn paard iedere dag heeft bezocht. Als ze iets verkeerds hadden gedaan zou hij het paard er onherroepelijk vandaan halen. Dit is niet gebeurd. Verder ken ik het gebeuren daar niet. In tegenstelling tot Dees woon ik ook relatief dicht bij Tjalleberd, maar ik hoor er wel degelijk mensen over spreken. En ik heb nog nooit iets negatiefs gehoord.

Ik zit er nu toch over te denken om er zeer binnen kort maar eens te gaan kijken, want na het lezen van deze verhalen, weet ik het ook niet meer.

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-02 14:19

Ik ben een aantal jaren geleden daar geweest met een uitje van de vereniging. Het was toen nog van... ehm... ach die kerel met die gekke naam. De vorige eigenaar.
Hij was aanvallend, beetje agressief naar ons toe. Want als ons paard een humeurige dag had, dan was dat onze schuld. Sja, Isolda heeft ook weleens schuld aan mijn slechte humeur Haha!
Ik weet het allemaal niet meer precies, maar ik kreeg bij alles wat die man zei en deed de kriebels.
Ik zou daar ook niet snel naartoe gaan.

Maar wat als je al verschillende DA's hebt gehad, zij niets kunnen doen, je bent naar klinieken geweest ed. Ik weet niet wat ik zou doen als de nood aan de man kwam en dit mijn laatste strohalm was.....

Maar goed, ik krijg de kriebels van die verhalen over huid wat los laat ed....

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-02 14:51

Jantina, jij bedoelt Sidorak!

Die heeft best goede dingen gedaan en zal ook verkeerde dingen gedaan hebben, maar dat geldt voor meer artsen of alternatieve artsen. In dit geval is zowel Sidorak als die andere man geen arts en dat vind ik zowiezo linke soep.

Dat wil niet zeggen dat iemand met gewoon een goede kijk op dieren niet voor genezing kan zorgen, dat sluit ik niet uit.

Ik vind alleen zo'n agressieve olie.... nee, ik zou daar niet voor kiezen.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-02 14:54

Ik begreep uit het stuk dat het natuurlijke bestandsdelen zou bevatten,
maar zijn er wel zulke agressieve natuurlijke bestandsdelen?

Je zou eerder denken dat hier één of andere chemische troep in zou moeten zitten...

Fitzroy

Berichten: 25097
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-02 14:59

Het mooiste van dat hele artikel en daar hoor ik jullie niet over, was dat stukje over klinieken in de omgeving die niets over hem wilden zeggen omdat hij hun klant was ......... Haha!

Dat zegt mij genoeg, als het echt zo'n wondermiddel was geweest had hij de reguliere geneeskunst niet nodig gehad.

Voor de rest heb ik er zo mijn vraagtekens bij, in dit geval gaat het spreekwoord "baat het niet, dan schaadt het niet" zeer zeker niet op.

Maar ik kan me voorstellen dat als je echt wanhopig bent en niets helpt meer bij je paard dat je je in de armen van zo iemand stort.
En ik weet wel zeker dat hij daarvan profiteert!