Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Nanne

Berichten: 5872
Geregistreerd: 14-10-05
Woonplaats: ♥ Op Kellan's magic stick ♥

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 13:13

Dat is jouw reactie Chiqa. Maar sommige mensen reageren daar heel anders op.

When people see good, they expect good.. And I don't wanna have to live up to anyone's expectations..


Tallie1979
Berichten: 22726
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 13:14

Dat is inderdaad een behoorlijk harde opmerking. Echter, ik had daarbij ook gedacht: en ik welk opzicht is dat mijn schuld en wat gaat het zoiemand aan? Zo lang iemand mij niet persoonlijk kent, lijkt het mij dat ze ook niet kunnen oordelen Haha!

Maar daar had ik ook echt even van achter mijn oren gekrabt, het is wel een opmerking die erg laag bij de grond is.. Nors opkijken

Tallie1979
Berichten: 22726
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 13:15

En eerlijk gezegd vind ik het nog knap van je ook Haha! ( dat even terzijde Knipoog )

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 13:15

Lovely schreef:
Dames, ik was even afgeleid door Don Schufro Lachen.

Het idee van Adriana lijkt me wel wat, ga je dan ook gewone keukenkruiden verkopen met speciale werking?


Hmm goed plan Haha!

Baal nu dat ik Don Schufro heb gemist...

Chiqa; zo'n opmerking vindt ik not done!!! Echt daar zakt mijn broek van af...

Holsteiner: Charakter. Charisma. Klasse!!!

Petra_O

Berichten: 3137
Geregistreerd: 24-10-03

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 13:16

Het verschil met de gluurder is dat je dan het gordijn dicht doet en de politie belt. Sleur je hem naar binnen en sluit je hem op in de kelder... tja, dan hebben er wel twee schuld.

Een temsysteem op pbtjes is een erg goed idee, maar dan moet het wel zeker zijn dat er niet met de inhoud van de pbtjes geknoeid wordt. Dan kun je dus gewoon negeren en temmen, ipv mensen in de kelder opsluiten. Clown
Nu kan er te weinig worden gedaan aan pb's waardoor je steken onder water in topics krijgt, en mensen die met de stoom uit hun oren heel verkeerde dingen gaan zeggen.

Nanne

Berichten: 5872
Geregistreerd: 14-10-05
Woonplaats: ♥ Op Kellan's magic stick ♥

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 13:17

Petra_O schreef:
Het verschil met de gluurder is dat je dan het gordijn dicht doet en de politie belt. Sleur je hem naar binnen en sluit je hem op in de kelder... tja, dan hebben er wel twee schuld.
Een temsysteem op pbtjes is een erg goed idee, maar dan moet het wel zeker zijn dat er niet met de inhoud van de pbtjes geknoeid wordt. Dan kun je dus gewoon negeren en temmen, ipv mensen in de kelder opsluiten. Clown
Nu kan er te weinig worden gedaan aan pb's waardoor je steken onder water in topics krijgt, en mensen die met de stoom uit hun oren heel verkeerde dingen gaan zeggen.

ROFL

When people see good, they expect good.. And I don't wanna have to live up to anyone's expectations..

horsima

Berichten: 210
Geregistreerd: 04-07-08
Woonplaats: sprundel

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 13:25

Ik ben voor een TEM op pb'tjes! Zou dat graag nu af en toe al eens willen toepassen..

Pffff...bijna vakantie!!!!


Anoniem

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 14:30

Adriana schreef:
Chiqa; zo'n opmerking vindt ik not done!!! Echt daar zakt mijn broek van af...


Dat gebeurde bij mij dus ook...Mijn moeder was niet eens overleden aan de gevolgen van kanker maar door een zeldzaam hormoonkanker waar maar drie patienten op de hele wereld mee rondlopen...
Dan denk je toch niet dat ik dat aan de afzender van dat PBtje ga sturen...Jarenlang verdriet en stres?

Kom zeg dat was me mijn energie niet waard...Maar goed ik kón dat, heb me kunnen distantieren.
Maar kan me wel voorstellen dat mensen het niet lukt, maar dan heb je hoe cru het ook klinkt...met 2 kijven te maken.

Jolliegirl

Berichten: 32936
Geregistreerd: 18-07-04

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-08-08 14:31

Nanne schreef:
Ik heb totaal geen moeite met sorry zeggen als dat op zn plaats is hoor.



dit is echt waar Ja Ja Pling

Anoniem

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 14:32

wat als je het naast je neer kunt leggen..maar dagelijks dergelijk bericht krijgt?
Blijf jij het dan naast je neer leggen? Keer op keer?

Knap als je dat kunt.... Ja
Ik geef toe dat het mij niet lukt.


poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 14:33

Was hier nog even aan het scrollen, en Nanne, je onderschrift viel me op. Het komt heel vaak voor dat mensen wat in hun onderschrift zetten dat ergens naar verwijst en als ik eerlijk ben, vind dat soms ook al flink topicverziekend. Als het zo vreselijk is, ga je toch ergens naders? Ik bedoel het nu niet zo persoonlijk, maar dit komt best vaak voor en ik word er altijd erg moe van...

"I say the forces of this planet all were bound in this cat" (Zita Swoon)

Anoniem

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 14:36

runningkawa schreef:
wat als je het naast je neer kunt leggen..maar dagelijks dergelijk bericht krijgt?
Blijf jij het dan naast je neer leggen? Keer op keer?

Knap als je dat kunt.... Ja
Ik geef toe dat het mij niet lukt.


Je krijgt dat soort PB's toch bijna nooit?
poes schreef:
Het komt heel vaak voor dat mensen wat in hun onderschrift zetten dat ergens naar verwijst en als ik eerlijk ben, vind dat soms ook al flink topicverziekend. Als het zo vreselijk is, ga je toch ergens naders?


Mee eens. Komt op mijn over als 'zieltjes winnen' zou er persoonljk niet voor kiezen.

Nanne

Berichten: 5872
Geregistreerd: 14-10-05
Woonplaats: ♥ Op Kellan's magic stick ♥

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 14:37

@ RK, Dat zou ik ook niet kunnen nee.

@ poes, Jij weet niet waar mijn onderschrift op gebasseerd is. En als je mijn onderschrift topicverziekend vindt spijt mij dat. Maar ik zie niet in wat mijn onderschrift te maken heeft met dit onderwerp.

Mijn onderschrift is naar aanleiding van iets. Dat staat er niet zomaar. Knipoog

Als je je er aan stoort, kan je bij opties zo instellen dat je geen onderschriften meer ziet.

Is niet hatelijk bedoelt, maar gewoon een tip. Lachen

@ Chiqa, waar gaat de opmerking zieltjes winnen over?

When people see good, they expect good.. And I don't wanna have to live up to anyone's expectations..

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 14:43

Ik vind de meeste onderschriften veel te leuk om ze niet te zien Knipoog
Alleen het jouwe komt mij topicverziekend over omdat het een aanval is op het boktbeleid... ik vraag me dan af wat je hier doet. Omdat A en M volgens jullie ten onrechte een ban hebben (heb geen flauw idee waarover het ging idd), dan kun je ook beslissen dat je hier niet blijft of inhoudelijk de discussie aangaan met de mods. Maar zo'n onderschrift komt ZO negatief over. Net alsof het je de hele dag bezig houdt.

Nogmaals, je bent lang de enige niet die dat doet, maar ik vind dat persoonlijk altijd erg sfeerverziekend.

"I say the forces of this planet all were bound in this cat" (Zita Swoon)

Amaris

Berichten: 12899
Geregistreerd: 25-03-06
Woonplaats: Wieërt

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 14:44

Nou, als M. een ban heeft houdt dat Nanne en M. ook de hele dag bezig hoor.

Toch, Nans?

Knipoog

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 14:45

Huilen van het lachen

Ja maar... Het is gewoon het nukkig omzeilen van de regel dat OW's niet besproken mogen worden vind ik dan (en het team reageert er volgens mij ook wel op soms).

"I say the forces of this planet all were bound in this cat" (Zita Swoon)

Anoniem

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 14:50

poes schreef:
Ja maar... Het is gewoon het nukkig omzeilen van de regel dat OW's niet besproken mogen worden vind ik dan


Komt op mij over dat je op die manier het laatste woord wilt hebben..
Even heel cru gezegt, kind wordt op de vingers getikt door moeders en kind gaat haar beklag doen bij de buurvrouw...Want het is zo oneerlijk.
Ik vind dergelijke onderschriften dus ook sfeerbepalend en TEm daar dus ook op, om te verifieren of zoiets toegestaan is.
Krijg er ook altijd wel een antwoord op van Bokt.

Nanne schreef:
@ Chiqa, waar gaat de opmerking zieltjes winnen over?


Je gelijk halen, mensen achter je proberen te krijgen.

Nanne

Berichten: 5872
Geregistreerd: 14-10-05
Woonplaats: ♥ Op Kellan's magic stick ♥

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 14:51

poes schreef:
Ik vind de meeste onderschriften veel te leuk om ze niet te zien Knipoog
Alleen het jouwe komt mij topicverziekend over omdat het een aanval is op het boktbeleid... ik vraag me dan af wat je hier doet. Omdat A en M volgens jullie ten onrechte een ban hebben (heb geen flauw idee waarover het ging idd), dan kun je ook beslissen dat je hier niet blijft of inhoudelijk de discussie aangaan met de mods. Maar zo'n onderschrift komt ZO negatief over. Net alsof het je de hele dag bezig houdt.

Nogmaals, je bent lang de enige niet die dat doet, maar ik vind dat persoonlijk altijd erg sfeerverziekend.


Wat heeft mijn onderschrift te maken met wat ik post? En hoe kan het dan sfeerverziekend zijn?

Jij bent de eerste die er over begint. Mijn onderschrift heeft een betekenis. Die staat hier niet zomaar.

En ik ga niet weg blijven of in discussie. Ik denk ergens het mijne van, en dat beinvloedt zeker niet mijn leven.

Dat M en A een ban hebben gehad vond ik niet leuk nee. En heeft mij wel bezig gehouden. In de positieve zin van het woord. Knipoog

Maar waarom heb je het over jullie? Ik ben de enige met dit onderschrift volgens mij? Lachen

When people see good, they expect good.. And I don't wanna have to live up to anyone's expectations..

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 14:55

Nanne schreef:
Wat heeft mijn onderschrift te maken met wat ik post? En hoe kan het dan sfeerverziekend zijn?

Jij bent de eerste die er over begint. Mijn onderschrift heeft een betekenis. Die staat hier niet zomaar.

En ik ga niet weg blijven of in discussie. Ik denk ergens het mijne van, en dat beinvloedt zeker niet mijn leven.

Dat M en A een ban hebben gehad vond ik niet leuk nee. En heeft mij wel bezig gehouden. In de positieve zin van het woord. Knipoog

Maar waarom heb je het over jullie? Ik ben de enige met dit onderschrift volgens mij? Lachen


Omdat, wanneer ik een topic op bokt zit te lezen, ik niet telkens in iemands onderschrift wil lezen dat bokt zuigt, daarom vind IK het verziekend. Dat kan persoonlijk zijn hoor Lachen Dat het een betekenis heeft, ja dat had ik wel door Huilen van het lachen Maar waarom ga je de discussie niet aan met het team? Wat wil je met zo'n onderschrift bereiken? Een heleboel mensen opstoken die met de hele affaire niks te maken hebben?

Er zijn meerdere mensen met een gelijkaardig onderschrift: iemand krijgt een sanctie en hoppa weer een heleboel met een onderschrift ala BOKT IS VRESELIJK etc...

"I say the forces of this planet all were bound in this cat" (Zita Swoon)

Nanne

Berichten: 5872
Geregistreerd: 14-10-05
Woonplaats: ♥ Op Kellan's magic stick ♥

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 14:58

Chiqa schreef:
Nanne schreef:
@ Chiqa, waar gaat de opmerking zieltjes winnen over?


Je gelijk halen, mensen achter je proberen te krijgen.


Lieve schat,

Dit gaat absoluut niet over mijn gelijk halen te ja of te nee.

Poes is de eerste die er wat over zegt. En ik vind het erg jammer dat je conclussie's gaat trekken zonder dat je weet hoe het zit en waar het op slaat. Knipoog

When people see good, they expect good.. And I don't wanna have to live up to anyone's expectations..

Nanne

Berichten: 5872
Geregistreerd: 14-10-05
Woonplaats: ♥ Op Kellan's magic stick ♥

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 15:03

Poes, jij mag dat vinden hoor.

En voel me niet persoonlijk aangevallen door jouw mening. Knipoog

Vind het wel jammer dat ik word beschuldigd van "zieltjes winnen".

When people see good, they expect good.. And I don't wanna have to live up to anyone's expectations..

Tallie1979
Berichten: 22726
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 15:04

Hahaha, bokt heeft toch ook totaal geen humor? Huilen van het lachen Niks aan gelogen hoor ROFL

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 15:05

Mijn conclusie: BOKT IS EEN DICTATUUR => spreekt voor zich? Je vindt dat de handhaving op bokt dus zonder overleg is.
Humor wordt hier niet gewaardeerd => wrs is er door A en M ergens iets gepost dat grappig moest zijn maar anders opgevat is?
The green ones took... => de mods hebben een ban gegeven.

Alles bij elkaar komt dat dus bij mij over dat vrienden van jou onterecht geband waren en dat iedereen dus moet weten hoe onredelijk bokt is?
Zo komt het op mij iig over en als je het anders bedoelt moet je het mss anders formuleren?

Sorry maar ik denk niet dat ik de enige ben die dat ziet als een flink stukje commentaar op het beleid. Je mag uiteraard kritiek hebben Ja maar wees dan constructief. Hier zie ik niks opbouwends aan? Je jaagt de mods tegen je in het harnas, andere gebruikers, je maakt mensen nieuwsgierig naar dingen die hen niet aangaan, etc. In die zin vind ik het flink verziekend ja. Ik zit hier voor mijn plezier en hoef in de topics niet altijd onderschriften te zien van mensen die het hier niet leuk lijken te vinden.

"I say the forces of this planet all were bound in this cat" (Zita Swoon)

Anoniem

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 15:07

Nanne schreef:
Vind het wel jammer dat ik word beschuldigd van "zieltjes winnen".


Opmerking was niet voor jou bedoeld, maar blijkbaar voel je je aangesproken,
mag ik vragen waarom je de behoefte heb om je te verdedigen?

Waarom plaats je dan opmerkingen als "Bokt is een dictatuur" of A is weggehaald door de groentjes?
Wat moeten wij bokkers daarmee? Hoe moeten we dat opvatten?


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot, vierspan en 6 bezoekers