bedrijf in Brabant ivm verbeteren bakbodem?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

bedrijf in Brabant ivm verbeteren bakbodem?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-05-04 16:52

ik heb het helemaal gehad met die slechte zandbodem van onze bak, net gelongeerd en Quentin springt in de draf steeds aan in galop, en sommige stukken lijkt hij gewoon onregelmatig

ben dus maar in de wei gaan longeren, ook niet ideaal want die grond is dus keihard

maar we hebben een bodem van geel zand, die op sommige plaatsen goed is en andere plaatsen ontzettend los, dus ja logisch dat Quentin niet echt in balans kan blijven lopen, ikzelf struikel ook erg vaak tijdens het longeren

Nu ben ik dus opzoek naar een bedrijf dat wat weet van bakbodems, en die op de een of andere manier de bodem kunnen verbeteren(de landbouw-corporatie komt hem nu weleens lostrekken en weer aanrollen maar die weten niets van rijbakken, maar alleen van akkers, us hoe ze de bodem moeten verbeteren weten ze niet)
dus als iemand een bedrijf weet dat zoiets doet, dan hoor ik het graag!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#



Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-05-04 11:15

*schop*

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Lynn_Nikita, Myrthe1, Ymediem en 36 bezoekers