aangerand...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
prakkie

Berichten: 3386
Geregistreerd: 10-07-01
Woonplaats: Alblasserdam

aangerand...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-05-04 11:48

Heb best even zitten twijfelen of ik dit hier neer wilde zetten, maar wil het hele gebeuren toch van mij afschrijven, dus vandaar...

Afgelopen zondag (02/05) was ik met een vriendin (zal haar hier even eva noemen) naar de stad gegaan (rotterdam, welteverstaan)om wat te drinken. Ik had mijn auto in de parkeergarage gezet naast de Baja.

Toen we rond middernacht terug gingen, stond eva het kaartje te betalen en 1 van de beveiligingsbeamtes stond nogal naar billen te kijken van vrouwen (ook van ons). Ik zei op een gegeven moment: "gaat het goed, zo naar die billen kijken?", waarop hij zei dat hij daarvoor betaald werd.

Ik stond ongeveer een meter van eva vandaan. Hij ging voor eva staan en vroeg aan haar of zij zijn illen wilde zien, en trok gelijk zijn broek en onderbroek naar beneden. Ik zag wat er gebeurde en liep al gelijk naar de lift...Heb nog aan zijn collega gevraagd of hij altijd zo deed, waarop zijn collega alleen wat lachte...

Eva liep ondertussen om hem heen en liep naar mij toe. De lift was er en we zijn snel ingestapt. Op het laatste moment stapt ehij ook in. Toen de deuren dichtzaten heeft hij me eerst in mijn kruis gegrepen en ging toen tegen me aanstaan en tegen me aan lopen rijden. Mijn handen zaten klem dus ik kon niets. Gelukkig was eva er ook nog en is tegen hem aan gaan duwen. Ik kreeg weer wat ruimte bij mijn armen en heb hem van me af geduwd.

De liftdeuren gingen toen gelukkig open en eva en ik liepen snel naar buiten. Hij greep me nog een keer in mijn kruis, toen ik naar buiten liep. we waren zo''n 5 meter van de lift weg, toen hij me aan mijn pols greep en me mee trok naar de lift...eva is toen ook aan mijn pols gaan hangen en trok terug. Toen liet hij 1 hand los en met de ander pakte hij eva meerder malen in haar kruis. Toen hij me helemaal losliet heeft hij me nog een keer in mijn kruis gegrepen.

We zijn naar de auto toegerend, er in gaan zitten en de deuren op slot gedaan. Hij is weer naar beneden gegaan...

We zijn eerst uit de parkeergarage gegaan en daarna hebben we de politie gebeld. Die is gekomen en heeft hem meegenomen. Eva en ik hebben allebei aangifte gedaan en hij wordt nu beschuldigd van aanranding en beschadiging van zijn ambt (of hoe dat ook mag heten)..

Sorry voor het lange verhaal, maar moest het gewoon even kwijt...

http://www.bokt.nl/markt/ad/224075/easculap-econom-ii-gt474-scheerapparaat easculap econom II scheerapparaat te koop

http://www.bakeencake.com voor op maat gemaakte taarten



Samantha_

Berichten: 10796
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 11:52

Jeetje wat een eng verhaal.
Dan denk je veilig te zijn in een parkeergarage. Gelukkig is hij opgepakt.
Heel erg veel sterkte om t te verwerken. Ach gut

hobbelheks

Berichten: 8843
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 11:52

jemig, da's wel erg heftig......
hopelijk pakken ze die viespeuk hardhandig aan en zijn collega ook Boos!

Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 11:54

Jeetje, vervelend wat je hebt meegemaakt.

Ik vind het wel goed dat jullie de politie hebben gebeld, sommige meiden durven dat namelijk niet uit schaamte.

Ik hoop dat hij voor een hele lange tijd opgesloten wordt, zodat hij zijn lesje wel heeft geleerd en dit nooit meer iemand aan doet.

Veel sterkte met het ververken en het verloop van de zaak Ach gut

Er zijn geen paarden die op ezels rijden, maar er zijn wel ezels die op paarden rijden!

Anoeska

Berichten: 5899
Geregistreerd: 01-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 11:54

Wat een poedersuiker ervaring!!! Boos! Boos! Boos!

Ik vind het wel echt heel goed van je dat je meteen aangifte hebt gedaan. Heel veel vrouwen en meisjes durven dat niet, en dan kan zo'n viezerd gewoon ongestraft rond blijven lopen.
Laatst bijgewerkt door Anoeska op 06-05-04 11:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 11:55

Jeetje dat is niet mis!
Maar wel heel verstandig om gelijk de politie erbij te halen (en ze kwamen zowaar). Dan zal hij het tenminste niet snel nog een keer flikken.

Bah, wat heb je toch een rare mensen op de wereld!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 11:55

Gatverdamme wat eng

Ik hop dat de politie er echt wat aan kan doen, maar ik vrees het ergste hier in NL...

Barb

Berichten: 12081
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 11:56

sjees wat een goorlap
veel sterkte met het verwerken want het zullen
best angstige momenten zijn geweest Scheve mond

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou L1+4

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 11:56

He bah, dat is idd een heftig verhaal.
Goed van jullie dat jullie aangifte hebben gedaan! OK dan!
Veel vrouwen durven dat niet en zo help je andere vrouwen die mogelijk slachtoffer waren geworden ook.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 11:57

Ik had hem in zijn kruis geschopt en geen aangifte gedaan.

De hond is de betere mens

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 12:00

Desiree, dat is nogal simpel gesteld, vind je niet.
Wat ik precies had gedaan, weet ik niet, maar ik was zeker niet de lift in gegaan, thats for sure.

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 12:01

Kolere.... wat naar, ik hoop dat je alles een beetje kunt verwerken, is toch niet niks. Kan me voorstellen dat het iig helpt dat jullie met zijn 2-en waren, je moet er niet aan denken wat er gebeurt zou zijn als je alleen was en ook beter dat de politie hem op heeft gepakt. Sterk van je dat dit hier hebt neer kunnen zetten. Sterkte meid.

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Jellie

Berichten: 10283
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 12:01

Wat een enorme klootzak! En dat moet dan een beveiligingsbeamte zijn Boos!

Ik zou hem graag eens in z'n kruis willen grijpen... ~~}>

Goed dat je aangifte hebt gedaan en sterkte met verwerken Ach gut
Laatst bijgewerkt door Jellie op 06-05-04 12:03, in het totaal 1 keer bewerkt

*\o/* Life is Flantastic *\o/*

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 12:02

Jeetje wat een verhaal.....
Denk je veilig in een parkeergarage te staan, gebeurd dit!
Misschien nog wel een geluk bij een ongeluk, dat jullie samen waren.... En dapper dat je aangifte hebt gedaan en het hier op durft te schrijven OK dan!

Sterkte Ach gut

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 12:03

Desiree schreef:
Ik had hem in zijn kruis geschopt en geen aangifte gedaan.


Ik denk dat dat makkelijker gezegd dan gedaan is.

Maar wat een ontzettende hufter zeg! En ben je nog met zijn tweeen in de veronderstelling dat dat wel veilig is. En een parkeergarage is ook al niet zo'n lekkere locatie. Kan me goed voorstellen dat je daar voorlopig liever niet komt.
Hoop echt voor je dat die eikel wordt vervolgd en ontslagen.

Sterkte.

Ik ben een gelukkeling.

Loesje

essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 12:04

Lovely schreef:
Desiree, dat is nogal simpel gesteld, vind je niet.
Wat ik precies had gedaan, weet ik niet, maar ik was zeker niet de lift in gegaan, thats for sure.


hij stapt er bij in op het laatste moment, dan doe je ook niet veel meer volgens mij.

Ik ben een gelukkeling.

Loesje

MargaV

Berichten: 1317
Geregistreerd: 31-10-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 12:04

Jemig, wat een ontzettende eikel. Heel erg goed dat ie meteen opgepakt is. Je hebt het echt goed gedaan, vind ik. Gelukkig waren jullie met z'n tweeen. Ik word er helemaal een beetje boos van. Dat die collega ook ging staan lachen... Wat een enorme stomme eikels...

Sterkte, want dit lijkt me best een heftige ervaring voor je. Maar volgens mij heb echt het beste gedaan wat je kunt doen op zo'n moment!

Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 12:06

jeetje wat een klootzak!
goed dat jullie aangifte gedaan hebben, hopelijk komt hij er niet zo goed van af.

'Wil je me alsjeblieft vertellen welke kant ik op moet vanaf hier?'
'Dat ligt er aan waar jij naar toe moet,' zei de kat.
'Dat kan mij niets schelen,' zei Alice.
'Dan doet het er niet toe welke kant je opgaat' zei de kat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 12:06

essie79"]
[quote="Lovely schreef:
Desiree, dat is nogal simpel gesteld, vind je niet.
Wat ik precies had gedaan, weet ik niet, maar ik was zeker niet de lift in gegaan, thats for sure.


hij stapt er bij in op het laatste moment, dan doe je ook niet veel meer volgens mij.
[/quote]
Daarom zou ik nooit de lift in gegaan zijn, juist omdat je er geen kant op kan. Wat nou als zo'n engerd de lift stil zet?? Tegen de tijd dat iemand je komt redden ben je al een end heen hoor. In dit soort gevallen zou ik toch liever met de trap gaan, of desnoods de auto-rijbanen volgen, zodat je ruimte om je heen hebt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 12:06

Nou dat is niet niks zeg wat je hebt meegemaakt! Ik vind het knap dat jullie direct de politie erbij hebben gehaald, nu hebben jullie ook andere meiden behoed voor dit figuur.

Ik hoop ook dat die vent zwaar gestraft wordt!

Ach gut

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 12:06

*jikes* da's een k.tervaring... Scheve mond

Ik ga voor jullie duimen dat hij zwaar te grazen wordt genomen }>

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 12:08

En zijn collega?
Komt er die gewoon onderuit?
Die vind het namelijk nogal normaal dat hij zo doet, ook een beetje vreemd als je het mij vraagt.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 12:08

Lovely schreef:
Desiree, dat is nogal simpel gesteld, vind je niet.
Wat ik precies had gedaan, weet ik niet, maar ik was zeker niet de lift in gegaan, thats for sure.

Dan ben ik simpel, want ik doe dat echt. Ik ben wel bang hoor, maar ik ben dan nog veeeeeel kwaaier. Het is zoals het is.

De hond is de betere mens

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 12:09

Desiree, heb je wel eens zoiets meegemaakt??

essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 12:10

Lovely"]
[quote="essie79"][quote="Lovely schreef:
Desiree, dat is nogal simpel gesteld, vind je niet.
Wat ik precies had gedaan, weet ik niet, maar ik was zeker niet de lift in gegaan, thats for sure.


hij stapt er bij in op het laatste moment, dan doe je ook niet veel meer volgens mij.
[/quote]
Daarom zou ik nooit de lift in gegaan zijn, juist omdat je er geen kant op kan. Wat nou als zo'n engerd de lift stil zet?? Tegen de tijd dat iemand je komt redden ben je al een end heen hoor. In dit soort gevallen zou ik toch liever met de trap gaan, of desnoods de auto-rijbanen volgen, zodat je ruimte om je heen hebt.
[/quote]

ja begrijpelijk, maar toch is dit wel een brutale hond geweest.
Alleen was ik ook nooit de lift ingestapt, maar met z'n tweeen had ik zoiets nooit verwacht.

Ik ben een gelukkeling.

Loesje


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: beegee, Dallista, Desireeeee, Flip00, fotolijstje, goesju, IvankBacardi, maj0, manonutjuh, MiSzNiTa, Mondy, nafkedemi, noviceh, Nustice, Polarize, Roosch, unofficial79, YandexBot en 160 bezoekers