Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nikka

Berichten: 9415
Geregistreerd: 04-09-04

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 12:46

runningkawa schreef:
Dit bericht is geplaatst door ..., deze gebruiker zit momenteel in je Vijanden lijst. Toon dit bericht.

Dat laatste..zal ik wel of niet op het linkje drukken blijft een beproeving Tong uitsteken Clown

De vraag is hoe nieuwsgierig ben je naar nieuwe berichten van degene? Knipoog

superwoman

Berichten: 18768
Geregistreerd: 04-11-04
Woonplaats: zuidholland

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 12:47

Tallie_Ho schreef:
superwoman schreef:
eens!
Maar dat heeft niks met dit topic `van sfeer in topics verpesten` te maken.


Mooi bruggetje Haha! Knipoog

Omdat het iedere keer dezelfde zijn die van bepaalde mensen topics verzieken, aangezien ze lijken te scannen op bepaalde personen en ze ook lijken te achtervolgen. Haha!

Moedwillig achtervolgen, word moedwillig topics verzieken Haha!


Achtervolgen, vind ik anders dan topics verzieken.
Achtervolgen is 1 op 1 en als die persoon er niet op in gaat, zal het topic niet verpest worden.
Is de reactie grof, dan kun je een mod waarschuwen

Djeenie

Berichten: 1140
Geregistreerd: 05-08-04
Woonplaats: In de polder

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 12:48

ProudJustify schreef:
Ik noem het "zieken" Knipoog Ik heb zelf zoiets van ik reageer gewoon helemaal niet in een
topic van een persoon waar ik het niet mee kan "vinden" of mee eens ben. Dan kan het ook niet uit de hand lopen Lachen


Inderdaad Ja Van sommige hoogschreeuwers kan je niet winnen, zeker niet als ze met een aantal zijn Haha!

Blue_Eyes

Berichten: 20355
Geregistreerd: 17-07-07
Woonplaats: Zuid

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 12:48

Nikka schreef:
runningkawa schreef:
Dit bericht is geplaatst door ..., deze gebruiker zit momenteel in je Vijanden lijst. Toon dit bericht.

Dat laatste..zal ik wel of niet op het linkje drukken blijft een beproeving Tong uitsteken Clown

De vraag is hoe nieuwsgierig ben je naar nieuwe berichten van degene? Knipoog
Of hoe bang ben je dat ze iets over jou of jouw posts hebben geschreven? Knipoog

Anoniem

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 12:48

PB's die je niet wilt krijgen kun je toch ook gewoon niet lezen of direct verwijderen? Lijkt me niet zo moeilijk toch Lachen.

Nanne, dit forum staat vol met opmerkingen van mensen over totale onbekenden. Sterker nog, daar bestaat bokt van.

PussInBoots

Berichten: 2814
Geregistreerd: 31-05-04
Woonplaats: Oost Groningen!

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 12:49

Er is een groot onderscheid tussen mensen die kanttekeningen plaatsen, niet alles geloven en uit ervaring weten dat "net als in de film" gewoon niet werkt, en mensen die bewust gaan "verzieken". Ik heb ook gereageerd in een van de eerste Canjer topics. En ben met de grond gelijk gemaakt omdat ik grote twijfels had (en heb) bij het schaduwaccount, het paard, en de kundigheid. Dat is geen verzieken dat is simpelweg je mening zeggen. Als mensen dáár dan met zn twintigen tegelijk over vallen vind ik veel meer een topic naar zn ***** helpen!!!

jennyk
Berichten: 3615
Geregistreerd: 05-02-06

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 12:50

ProudJustify schreef:
Ik noem het "zieken" Knipoog Ik heb zelf zoiets van ik reageer gewoon helemaal niet in een
topic van een persoon waar ik het niet mee kan "vinden" of mee eens ben. Dan kan het ook niet uit de hand lopen Lachen
Ik zie namelijk in bepaalde topics altijd dezelfde mensen die de bedoeling hebben om een bepaald iemand
onderuit te halen en dat is niet nodig, zelfs niet als het zo zou zijn dat iemand zichzelf in de nesten heeft
gewerkt..... Ik bedoel wat heeft het voor een zin om er maar mee door te gaan. Je mag je mening geven en daar zou het
dan toch klaar mee kunnen zijn lijkt mij.


kijk en hier ben ik het nou eens helemaal mee eens! Zeg één keer wat je op je hart het (en dan ook nog netjes) en laat het daarbij.
Mocht het dan niet aangekomen zijn, dan zal het nooit aankomen en heeft doorgaan ook geen zin. Maar nog beter is om helemaal niets te zeggen, dan kun je ook niets verkeerds zeggen Tong uitsteken
Ook ik weet iemand op bokt die gewoon stelselmatig liegt, nouja ik reageer er niet op. Als ze zelf denkt dat het zo moet oké, de leugens komen vanzelf wel uit!

Blue_Eyes

Berichten: 20355
Geregistreerd: 17-07-07
Woonplaats: Zuid

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 12:50

Lovely schreef:
PB's die je niet wilt krijgen kun je toch ook gewoon niet lezen of direct verwijderen? Lijkt me niet zo moeilijk toch Lachen.

Nanne, dit forum staat vol met opmerkingen van mensen over totale onbekenden. Sterker nog, daar bestaat bokt van.

Je kunt het gewoon zo instellen dat ze gelijk in je prullenbak gaan Ja Helemaal handig!

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 12:50

Mss even iets anders, ik vind de EDIT-knop echt iets relbevorderend. Een gemene post plaatsen zodat de fanatieke meelezers hem gezien hebben, en dan 5 minuten later editten. Als niemand je gequote heeft, zit je safe.
Dat vind ik persoonlijk iets wat er beter uit kan...

superwoman

Berichten: 18768
Geregistreerd: 04-11-04
Woonplaats: zuidholland

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 12:52

poes schreef:
Mss even iets anders, ik vind de EDIT-knop echt iets relbevorderend. Een gemene post plaatsen zodat de fanatieke meelezers hem gezien hebben, en dan 5 minuten later editten. Als niemand je gequote heeft, zit je safe.
Dat vind ik persoonlijk iets wat er beter uit kan...



ik niet, omdat wanneer je soms terug leest het wel eens niet zo geweldig over kan komen, zodat je wilt veranderen.

Alles is slecht te gebruiken, maar om dan alles maar weg te halen of te verbieden vind ik geen oplossing

Nanne

Berichten: 5872
Geregistreerd: 14-10-05
Woonplaats: ♥ Op Kellan's magic stick ♥

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 12:53

Lovely schreef:
PB's die je niet wilt krijgen kun je toch ook gewoon niet lezen of direct verwijderen? Lijkt me niet zo moeilijk toch Lachen.

Nanne, dit forum staat vol met opmerkingen van mensen over totale onbekenden. Sterker nog, daar bestaat bokt van.

Maar wat geeft een ander dan het recht om persoonlijke opmerkingen te plaatsen?

En niet heel bokt is onbekend hoor. Ik heb hier een groepje lieve, echte vriendinnen leren kennen die ik niet meer kwijt zal willen.

Anoniem

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 12:53

iepsel schreef:
Er is een groot onderscheid tussen mensen die kanttekeningen plaatsen, niet alles geloven en uit ervaring weten dat "net als in de film" gewoon niet werkt, en mensen die bewust gaan "verzieken". Ik heb ook gereageerd in een van de eerste Canjer topics. En ben met de grond gelijk gemaakt omdat ik grote twijfels had (en heb) bij het schaduwaccount, het paard, en de kundigheid. Dat is geen verzieken dat is simpelweg je mening zeggen. Als mensen dáár dan met zn twintigen tegelijk over vallen vind ik veel meer een topic naar zn ***** helpen!!!

My thoughts exactly. Als je echt even verder kijkt en wat langer nadenkt, of wat beter op MP kijkt, dan weet je dat het allemaal niet is zoals het wordt voorgeschetst. Dat kunnen die 'twintigen' dus ook weten als ze even de moeite zouden nemen.

Blue_Eyes

Berichten: 20355
Geregistreerd: 17-07-07
Woonplaats: Zuid

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 12:53

Ik kwam hier al via mensen die ik ken. Ken er nu nog meer Haha!

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 12:54

superwoman, dat is waar. Maar ik doe de laatste tijd ook gewoon meer moeite om even op de voorbeeldknop te drukken en te herlezen. Komt het dan nog slecht aan ga ik ook niet meer editten. Ik heb gewoon soms het gevoel dat die knop nogal 'misbruikt' wordt.

Anoniem

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 12:54

poes schreef:
Mss even iets anders, ik vind de EDIT-knop echt iets relbevorderend. Een gemene post plaatsen zodat de fanatieke meelezers hem gezien hebben, en dan 5 minuten later editten. Als niemand je gequote heeft, zit je safe.
Dat vind ik persoonlijk iets wat er beter uit kan...

Dat ben ik met je eens. Als je iets ziet wat je niet vertrouwt kun je het maar beter gelijk quoten en dat is geen grapje.

horsima

Berichten: 210
Geregistreerd: 04-07-08
Woonplaats: sprundel

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 12:56

@lovely...domme vraag misschien maareh...wat is MP?? Blond

Stippie1
Berichten: 596
Geregistreerd: 06-07-07

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 12:57

iepsel schreef:
Er is een groot onderscheid tussen mensen die kanttekeningen plaatsen, niet alles geloven en uit ervaring weten dat "net als in de film" gewoon niet werkt, en mensen die bewust gaan "verzieken". Ik heb ook gereageerd in een van de eerste Canjer topics. En ben met de grond gelijk gemaakt omdat ik grote twijfels had (en heb) bij het schaduwaccount, het paard, en de kundigheid. Dat is geen verzieken dat is simpelweg je mening zeggen. Als mensen dáár dan met zn twintigen tegelijk over vallen vind ik veel meer een topic naar zn ***** helpen!!!


Ik denk niet dat er iets mis is met je twijfels hebben bij iets of iemand.
Maar dan is het met een simpel mailtje richting die persoon toch opgelost?

Dan kan je al je vragen stellen en dan krijg je (ga ik dan even vanuit) ook gewoon antwoord.

En wat betreft het topic van Canjer.. Tsja daar moet iedereen zelf weten wat ze geloven. En er zijn nu eenmaal een aantal mensen die een bepaalde historie met elkaar hebben. Maar moet dat nou uitgemeten worden in een topic?

Het is inmiddels wel bekend dat ik Moniek wel geloof. Maar dat wil niet zeggen dat ik niks aanneem of tegen anderen ben.
Ik vind het bijzonder dat iemand zich zo inzet voor een paardje en dat is voor mij het enige wat telt.
Ik ken alle historie niet en dat wil ik eigenlijk zo houden..

Leven en laten leven is het toch Knipoog

Nanne

Berichten: 5872
Geregistreerd: 14-10-05
Woonplaats: ♥ Op Kellan's magic stick ♥

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 12:57

horsima schreef:
@lovely...domme vraag misschien maareh...wat is MP?? Blond

Volgens mij bedoelt ze Marktplaats..

jennyk
Berichten: 3615
Geregistreerd: 05-02-06

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 12:57

volgens marktplaats...maar goed dan zie ik de logica niet helemaal Bloos

Anoniem

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 12:58

Marktplaats! Daar staan wel eens paarden te koop enzo en als je even wilt kijken of er ergens nog handel is, dan kom je wel eens onverwachte dingen tegen Ja.

horsima

Berichten: 210
Geregistreerd: 04-07-08
Woonplaats: sprundel

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 12:58

O ja,MarktPlaats..hahaha!...ahum...excuseer.

Anoniem

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 13:00

Stippie, tuurlijk is het mooi als iemand een paard oplapt, maar eigenlijk kunnen we dat allemaal zelf ook doen. Als je een keer op je eigen stal of bij jou in de buurt een zieligerd tegen komt, dan kun je je daar toch ook over ontfermen? Het is niet zo heel moeilijk hoor, er zijn overal genoeg paarden die wel wat extra aandacht kunnen gebruiken Lachen.

PussInBoots

Berichten: 2814
Geregistreerd: 31-05-04
Woonplaats: Oost Groningen!

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 13:01

@ Stippie. Ik bedoel ook helemaal niet dat je iemand hier persoonlijk moet aanvallen. Maar Bokt is nu eenmaal een forum, op een forum kun je discusieren, en een discussie mag (op een nette manier) uitgelokt worden. Niets bijzonders, niets ergs. Pas als er met modder gogooid wordt en mensen hun standpunt zo vast zetten dat er niet aan getornd kan worden, iedereen zn eigen gelijk wil hebben en niet luistert of leest.......dan is het een onbegonnen zaak. En door het openen van een topic als deze....zijn we een heel eind in die richting.

Tallie1979
Berichten: 22751
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 13:01

superwoman schreef:
Achtervolgen, vind ik anders dan topics verzieken.
Achtervolgen is 1 op 1 en als die persoon er niet op in gaat, zal het topic niet verpest worden.
Is de reactie grof, dan kun je een mod waarschuwen


Ja, zo doe ik het zelf altijd wel. Ik reageer niet op persoonlijke aanvallen Haha! Heb wel wat beters te doen, en ik ben er ook te goed voor denk ik dan altijd maar Clown

Soms kan ik me echter wel voorstellen dat je in de verdediging schiet, terwijl dit alleen maar is wat de andere partij wil. Als iemand roept dat je je beesten mishandeld, terwijl ze nog nooit bij jou thuis zijn geweest kan je twee dingen doen.. Er je reet mee afvegen ( zoals ik dat zou doen ) of je kan je eer willen verdedigen en terugslaan ( wat ik persoonlijk niet als keuze zou nemen ) Maar het is aan iedereen persoonlijk hoe ze er op reageren Haha!

Amaris

Berichten: 12899
Geregistreerd: 25-03-06
Woonplaats: Wieërt

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 13:02

Nog even een knuppel in het hoenderhok (of nouja: paardenstal in dit geval)

Zou de regel dat je geen pb's openbaar mag maken niet afgeschaft moeten worden?

Nu is het nogal makkelijk om haatpb's te versturen want je weet dat de ontvanger ze toch niet mag bespreken/openbaar mag maken. Dat zou dan wel afgelopen zijn.

En dan nog: waar slaat die regel eigenlijk op? Het is toch aan mij om te beslissen of mensen mijn pb's wel of niet mogen lezen?