Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
horsima

Berichten: 210
Geregistreerd: 04-07-08
Woonplaats: sprundel

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 12:27

@nikka: Ach gut Gezellig!

Stippie1
Berichten: 596
Geregistreerd: 06-07-07

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 12:27

superwoman schreef:
Ik ben het er dus niet mee eens. Wil niet `terug` naar schoolbeleid.
Internet is groot genoeg om elkaar te vermijden. Wees zelf maar volwassener.


Daar heb je helemaal gelijk in

superwoman

Berichten: 18768
Geregistreerd: 04-11-04
Woonplaats: zuidholland

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 12:28

Marjo_x schreef:
Denk je dat Superwoman? Sommige mensen vinden het nou eenmaal leuk om andere onder uit te halen. Als jij dat van meerdere personen opmerkingen naar je hoofd geslingerd krijgt die niet erg vriendelijk en nergens op gebaseerd zijn word je er al snel zat van.
En je hoeft ze niet eerst iets te geven, een klein meningsverschil is voor veel hier al een reden om een ander maar steeds na te blijven lezen en vervelende maar subtiele berichten er op achter te laten.


tja dat kan vervelend zijn, maar je kunt er zelf wat aan doen. Gewoon naast je neer leggen Pling
Als je volwassen bent, moet je je volwassen gaan gedragen en niet hangende poosjes klagen.
Tis niet dat je er niet omheen kunt, bokt is geen familie of buurman waar je mee te maken heb.

Stippie1
Berichten: 596
Geregistreerd: 06-07-07

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 12:29

Lovely schreef:
En waarom wordt dat dan onderuithalen genoemd? En waarom heet het geen 'in de nesten gewerkt' voor de andere persoon?
Volgens mij snap ik het ook niet, maar ik ben technisch blond.


Ook ikke is blond Blond

Caresse07

Berichten: 9410
Geregistreerd: 19-02-07
Woonplaats: Bij Flipje

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 12:30

Ik vind gewoon dat mensen elkaar ook hier in hun waarde moeten laten.
Als je het ergens niet mee eens bent, prima, mag allemaal, maar bezoek zo'n topic
dan niet Lachen Ik heb zelf ook bepaalde mensen waar ik het eigenlijk nooit mee eens ben, maar
ik ga toch echt niet in die topics lopen zieken, nee ik kom er gewoon niet Lachen (of ik lees
stiekem mee en denk er het mijne van
Bloos )

Tallie1979
Berichten: 22751
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 12:31

superwoman schreef:
Tis niet dat je er niet omheen kunt, bokt is geen familie of buurman waar je mee te maken heb.


Familie niet, buurman niet, maar ik heb er wel een club geweldige vrienden en vriendinnen kado van gekregen Tong uitsteken

En dan heb ik het niet over virtuele vrienden, maar echte vrienden, die ik regelmatig zie en waar ik een hechte band mee heb Knipoog Haha!

Aradis

Berichten: 6183
Geregistreerd: 14-08-06

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 12:32

superwoman schreef:
Marjo_x schreef:
Denk je dat Superwoman? Sommige mensen vinden het nou eenmaal leuk om andere onder uit te halen. Als jij dat van meerdere personen opmerkingen naar je hoofd geslingerd krijgt die niet erg vriendelijk en nergens op gebaseerd zijn word je er al snel zat van.
En je hoeft ze niet eerst iets te geven, een klein meningsverschil is voor veel hier al een reden om een ander maar steeds na te blijven lezen en vervelende maar subtiele berichten er op achter te laten.


tja dat kan vervelend zijn, maar je kunt er zelf wat aan doen. Gewoon naast je neer leggen Pling
Als je volwassen bent, moet je je volwassen gaan gedragen en niet hangende poosjes klagen.
Tis niet dat je er niet omheen kunt, bokt is geen familie of buurman waar je mee te maken heb.


Dus jij vind het normaal als je zegt dat je 7 up drinkt, iemand anders er op reageert dat het beter was geweest als je vergif zou drinken? Misschien kan jij er niet mee zitten, maar ik kan me voorstellen dat je er behoorlijk zat van wordt dat ze je steeds weer komen opzoeken in elk topic waar je wat plaatst en je dan subtiele steken onder water geven waar uiteindelijk niks aan gedaan wordt. Ik zou daar ook niet goed van worden als mij dat steeds zou gebeuren.

superwoman

Berichten: 18768
Geregistreerd: 04-11-04
Woonplaats: zuidholland

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 12:32

Tallie_Ho schreef:
superwoman schreef:
Tis niet dat je er niet omheen kunt, bokt is geen familie of buurman waar je mee te maken heb.


Familie niet, buurman niet, maar ik heb er wel een club geweldige vrienden en vriendinnen kado van gekregen Tong uitsteken

En dan heb ik het niet over virtuele vrienden, maar echte vrienden, die ik regelmatig zie en waar ik een hechte band mee heb Knipoog Haha!



Das prima, maar toch kun je vervelende mensen op internet mijden.

Anoniem

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 12:32

PJ, mee eens, maar wat is dan zieken? Wordt het niet een beetje te snel zieken genoemd, terwijl de andere persoon zichzelf in de nesten heeft gewerkt? Lekker makkelijk om dat dan af te schuiven onder de noemer zieken, of onderuithalen, of noem maar iets op in die trant. Lui die het voor ZICHZELF verpesten moeten niet altijd proberen om een zondebok te zoek, misschien gewoon een keer beetje beter naar zichzelf kijken?

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 12:32

Als de mods té streng zijn is het niet goed, en andersom is het ook niet goed... Haha!


IEDEREEN weet dat men met PB's niks kan doen, open ze dan ook gewoon niet of lees ze, haal je schouders op en ga door.
Word je tot irl gestalkt via inet? Doe dan aangifte van laster?



Ik vraag me af of het geen tijd wordt om de pb's gewoon volledig af te schaffen...

De discussie is hier inhoudelijk er ook niet beter op geworden vind ik, gaan we moddergooien of dicussiëren? Lachen

Caresse07

Berichten: 9410
Geregistreerd: 19-02-07
Woonplaats: Bij Flipje

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 12:37

Lovely schreef:
PJ, mee eens, maar wat is dan zieken? Wordt het niet een beetje te snel zieken genoemd, terwijl de andere persoon zichzelf in de nesten heeft gewerkt? Lekker makkelijk om dat dan af te schuiven onder de noemer zieken, of onderuithalen, of noem maar iets op in die trant. Lui die het voor ZICHZELF verpesten moeten niet altijd proberen om een zondebok te zoek, misschien gewoon een keer beetje beter naar zichzelf kijken?


Ik noem het "zieken" Knipoog Ik heb zelf zoiets van ik reageer gewoon helemaal niet in een
topic van een persoon waar ik het niet mee kan "vinden" of mee eens ben. Dan kan het ook niet uit de hand lopen Lachen
Ik zie namelijk in bepaalde topics altijd dezelfde mensen die de bedoeling hebben om een bepaald iemand
onderuit te halen en dat is niet nodig, zelfs niet als het zo zou zijn dat iemand zichzelf in de nesten heeft
gewerkt..... Ik bedoel wat heeft het voor een zin om er maar mee door te gaan. Je mag je mening geven en daar zou het
dan toch klaar mee kunnen zijn lijkt mij.

Tallie1979
Berichten: 22751
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 12:38

superwoman schreef:
Das prima, maar toch kun je vervelende mensen op internet mijden.


Voor de volle 100 mee eens, tenzij deze vervelende mensen je achtervolgen op internet, omdat ze immers zelf niet van plan zijn om jou te mijden Haha!

Ik heb het zelf niet meegemaakt hoor, ik heb er ook echt KAK aan, maar kan me voorstellen dat er mensen zijn die er niet overheen kunnen stappen Tong uitsteken

superwoman

Berichten: 18768
Geregistreerd: 04-11-04
Woonplaats: zuidholland

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 12:39

Marjo_x schreef:
Dus jij vind het normaal als je zegt dat je 7 up drinkt, iemand anders er op reageert dat het beter was geweest als je vergif zou drinken? Misschien kan jij er niet mee zitten, maar ik kan me voorstellen dat je er behoorlijk zat van wordt dat ze je steeds weer komen opzoeken in elk topic waar je wat plaatst en je dan subtiele steken onder water geven waar uiteindelijk niks aan gedaan wordt. Ik zou daar ook niet goed van worden als mij dat steeds zou gebeuren.


Zo´n reactie is goed voor het kruisje en verder zou ik er niet op in gaan of als ik zin heb kan ik dubbelzinnige berichten plaatsen. Vaak betrekken ze alles op zichzelf, das imo gewoon dom Rolleyes
Een buitenstaander leest het niet zo, anders zouden de mods wel ingrijpen en dus hoef je je niet druk te maken wat `je` denkt dat ze schrijven Haha!

Anoniem

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 12:39

PJ, van die mensen mag je dus juist niet je mening geven, dan word je gelijk uitgemaakt voor van alles en nog wat en ben je bezig iemand onderuit te halen. Het is altijd hetzelfde soort wat dat doet, beginnen gelijk te blazen en om zich heen te slaan en te janken en te stampvoeten en domme aantijgingen te doen.
Dan kun je je eens afvragen wie er zou zo fout bezig is.

Masada
Berichten: 3112
Geregistreerd: 21-04-06

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 12:40

Interessant topic.
Meld me later wel met een zinnige bijdrage.

superwoman

Berichten: 18768
Geregistreerd: 04-11-04
Woonplaats: zuidholland

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 12:41

Tallie_Ho schreef:
superwoman schreef:
Das prima, maar toch kun je vervelende mensen op internet mijden.


Voor de volle 100 mee eens, tenzij deze vervelende mensen je achtervolgen op internet, omdat ze immers zelf niet van plan zijn om jou te mijden Haha!

Ik heb het zelf niet meegemaakt hoor, ik heb er ook echt KAK aan, maar kan me voorstellen dat er mensen zijn die er niet overheen kunnen stappen Tong uitsteken


eens!
Maar dat heeft niks met dit topic `van sfeer in topics verpesten` te maken.

Anoniem

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 12:42

Dit bericht is geplaatst door ..., deze gebruiker zit momenteel in je Vijanden lijst. Toon dit bericht.

Dat laatste..zal ik wel of niet op het linkje drukken blijft een beproeving Tong uitsteken Clown

Nanne

Berichten: 5872
Geregistreerd: 14-10-05
Woonplaats: ♥ Op Kellan's magic stick ♥

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 12:42

Lovely schreef:
PJ, van die mensen mag je dus juist niet je mening geven, dan word je gelijk uitgemaakt voor van alles en nog wat en ben je bezig iemand onderuit te halen. Het is altijd hetzelfde soort wat dat doet, beginnen gelijk te blazen en om zich heen te slaan en te janken en te stampvoeten en domme aantijgingen te doen.
Dan kun je je eens afvragen wie er zou zo fout bezig is.

Een hoop mensen moeten idd ook eens bij zichzelf te raden gaan waar ze mee bezig zijn.

Maar hier vind ik het absoluut niet passen om persoonlijke opmerkingen te gaan maken over mensen die je in RL niet eens kent.

Ik zou het ook niet pikken als iemand wat over mij te zeggen heeft zonder dat diegene mij persoonlijk kent.

Blue_Eyes

Berichten: 20355
Geregistreerd: 17-07-07
Woonplaats: Zuid

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 12:43

@ RK: Dat is inderdaad lastig Lachen Maar de functie dat je dan ook de pb's van die persoon niet meer krijgt (kun je instellen) helpt wel!

Anoniem

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 12:43

hey...en nu is dat berichtje weer weg?? Lachen
zo is de test snel over Haha!

Tallie1979
Berichten: 22751
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 12:43

superwoman schreef:
eens!
Maar dat heeft niks met dit topic `van sfeer in topics verpesten` te maken.


Mooi bruggetje Haha! Knipoog

Omdat het iedere keer dezelfde zijn die van bepaalde mensen topics verzieken, aangezien ze lijken te scannen op bepaalde personen en ze ook lijken te achtervolgen. Haha!

Moedwillig achtervolgen, word moedwillig topics verzieken Haha!

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 12:44

Ik persoonlijk zou het niet kunnen laten om te kijken, maar als het een aanval is of zo, ga ik er hoogstens inhoudelijk op reageren.
De truc bij dit soort dingen is om je simpelweg niet te laten verlagen tot het niveau van de 'ziekende' ander, want daar is die vast al beter in dan mij aangezien ik daar niet zo gek mee ben, denk ik dan Haha!

Anoniem

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 12:44

Blue_Eyes schreef:
@ RK: Dat is inderdaad lastig Lachen Maar de functie dat je dan ook de pb's van die persoon niet meer krijgt (kun je instellen) helpt wel!

staat al geruime tijd aan.... maar wel erg omslachtig...hoort gewoon te werken bij het drukken op de foei knop...
En naar mijn idee dus ook meteen automatisch andersom

Blue_Eyes

Berichten: 20355
Geregistreerd: 17-07-07
Woonplaats: Zuid

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 12:45

Dat ben ik met je eens. Het zou fijn zijn als je foeis ook jouw berichten niet meer zouden kunnen lezen - kunnen ze er ook niet over zaniken of je erop pakken.

Anoniem

Re: Waar blijft het strengere beleid tegen topicverziekers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-08 12:46

dat bedoel ik Blue...
En van mij mogen mods het ook toe kunnen voegen Ja