Kaminka blijft bezig

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Kaminka blijft bezig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-01-02 12:12

Ja hoor, een dag nadat de Da bij haar geweest is vanwege de luchtweginfectie heeft mevrouw feest gevierd in de paddock (gaten van 30 cm.... all over the place!) en zichzelf lelijk op haar voet getrapt.

Resultaat: de hoefbal is doormidden. Erg gevoelig, als je er naar wees tilde ze haar voet al op (best handig trouwens }> ), maar goed, we konden het wel schoonmaken en hebben er wat groene leem op gesmeerd. Helaas was de wond duidelijk te oud om te hechten, dus het zal wel even duren voordat het goed dichtzit. Gelukkig kreeg ze toch al antibiotica voor het hoesten. Twee vliegen in 1 klap! Elk nadeel heeft zijn voordeel.

Toon heeft vorig jaar ook zo'n blessure gehad en er een blijvend enorm litteken aan over gehouden.

Nou ja, Kaminka stond toch al min of meer op rust, dus een paar dagen meer vakantie maakt ook niet uit.

Elke dag ben ik weer benieuwd hoe ik mevrouw aantref..... Frusty


dimmelim

Berichten: 2777
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-02 12:21

Oh Mieke,

Jij hebt ook niet veel geluk met je paard. Sterkte voor Kaminka. Op een gegeven moment zou de pech toch gewoon "op"moeten zijn zou je zeggen.

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-02 12:23

Ik ken het gevoel en inderdaad, het houd een keer op, maar wanneer he? Ben zelf twee jaar aan het kwakkelen geweest en nu klop ik het snel af, want zo bijgelovig ben ik ook wel weer.

Voorzitster AFM

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-02 12:23

Jeetje mina die Kaminka kan er wat van zeg, dat is echt een zorgenkindje!

Nou hopen maar dat ze zich de komende tijd een beetje koest houdt want je hebt je handen wel vol aan haar. Sterkte!

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-02 13:44

jeetje alweer...
arm paard 't begint wel een beetje de boktkluns te worden hoor....

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Ineke2

Berichten: 33097
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-02 13:47

Jeetje alweer!! O o je verveelt je iig nooit met haar en de VA word slapend rijk zowat van haar hihi... sterkte en beterschap voor Kaminka Lovers

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-02 14:03

De DA is kind aan huis bij jou lijkt me! Wel gezellig, leer je hem ook eens goed kennen Lachen
Jammer alleen dat ie iedere keer voor iets vervelends komt, Kaminka maakt er wel een zooitje van he?

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-02 14:17

"boktkluns" *LOL* geweldig woord!!!
Maar zou er niet zo blij mee zijn als mijn paard zo genoemd werd Scheve mond
Zeg het eens tegen Kaminka, misschien dat ze dan een keertje wat voorzichtiger doet. Knipoog

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-01-02 16:00

Haha Kaminka is de Boktkluns!! }> Dat ga ik tegen haar zeggen!

Aangezien ze zo ongeveer alles leuk en fantastisch vindt, zal ze de uitverkiezing tot nationale boktkluns ook wel geweldig vinden. Weer een reden om een feestje te bouwen..... O, god...

De Da vroeg het maandag nog aan me: wat is het record aantal weken dat Kaminka achter elkaar gewerkt heeft, sinds jij haar hebt? Antwoord: zes weken.... elke keer weer arbeidsongeschikt!

Maar ik blijf moed houden, net als Puck. Pech zal ooit een keer over moeten zijn, toch??? Verward

Olly

Berichten: 109
Geregistreerd: 29-07-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-02 19:47

hoi Mieke met Kaminka heb je ook nooit rust he??? Gek paardje hoor! Haha!
. Maar de pech moet een keer op zijn, toch???!!!!
Kevin

Cowgirl

Berichten: 23737
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-02 20:20

Pechvogel!
Ik sluit me denk ik maar weer aan bij je, Felix liep weer niet zuiver vandaag Frusty Frusty Frusty

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-02 22:02

Nee he Frusty Frusty Hoe doet ze het? Wat kunnen ze soms toch onhandig doen.
Wel zielig want het zal heus wel flink pijn doen.
Dus geef de "boktkluns'maar een kusje en zeg haar maar eens in het Kaminkaans dat ze nu toxh echt eens wat zuiniger moet wprden op haar zelf!

beterschap!


Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-02 08:00

Cowgirl schreef:
Pechvogel!
Ik sluit me denk ik maar weer aan bij je, Felix liep weer niet zuiver vandaag


Aaaaaaah, bij jou zit het ook niet mee he?

Fitzroy

Berichten: 25094
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-02 08:39

Jeetje, Mieke toch.
Kaminka is echt niet zuinig op zichzelf, hoe krijgt ze het voor elkaar.

Je bent hopelijk wel verzekerd tegen ziektekosten voor haar. of kost ze je een rib uit je lijf?

Misschien toch springschoenen om doen de volgende keer of is het dan ook een paard die die springschoenen weer sloopt?

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-01-02 10:23

Als Kaminka op haar speciale wijze tekeergaat vliegen de springschoen en hoefijzers gewoon door de lucht... Dat ze nog nooit een been gebroken heeft is een godswonder!

Toch heb ik er aan zitten denken om 's morgen voor mijn werk uit even langs stal te gaan (is vlakbij gelukkig) om haar beenbeschermers en springschoenen om te doen, zodat ze iets minder kans heeft zichzelf kapot te schoppen als ze de hele dag buiten staat.

Ze is nog steeds niet verzekerd, elke keer als ik haar wil laten keuren heeft ze wat..... Dus ik sponsor de dierenartsenpraktijk helemaal zelf. Mijn naam mag ondertussen wel op de gevel gezet worden! Pling


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amber15, MairiMacBran en 116 bezoekers