Doe ik een keer mijn best :S

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Doe ik een keer mijn best :S

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-04 09:37

Ik neem me altijd voor om slobber te maken voor lucky als hij gelopen heeft Haha! Hij is nog jong en doet erg goed zijn best, maar op de een of nadere manier vergeet ik het altijd!
Gisteren speciaal opgeschreven dat ik slobber zou maken, dus ik enthousiast slobber gemaakt, af laten koelen en mee naar stal genomen Knipoog in zijn voerbak gegooid en kijken of hij het at, heel enthousiast nam hij een hap en keek me toen aan.. Ik dacht yes hij lust het, ik ff de stallen aangeveegd en gekeken of lucky het al op had. Nou hij at het niet, keek zielig naar zijn voerbak en nam maar een hap hooi Scheve mond Kortom hij luste het niet Clown Daar wordt je toch gek van? Ik heb het maar aan nacho gegeven want hij luste het wel..

Stom beest Boos!


Sani

Berichten: 27356
Geregistreerd: 20-01-03
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-04 09:39

*LOL*
Fijn beestje is dat Tong uitsteken:P

Ik verkoop mijn (bijna) nieuwe Canon 70D (-3000 clicks), 50mm 1.4, 70-200 2.8 L USM. Stuur me een pb bij interesse!

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-04 09:50

Nou zeg... Al je werk voor niks! Wat zat er allemaal in dan? Tong uitsteken

    If you can dream it, you can do it ...

Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-04 09:50

Hahaha geweldig! Tja je moet er maar van houden he Knipoog

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-04 09:51

haha wat een verhaal Haha!
tsja er bestaan ook kieskeurige paarden Lachen

verootjoo
Berichten: 35605
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-04 10:19

Heeft hij het wel eens gegeten? Volgens mij moet hij gewoon even wennen Moest bij mijn pony ook, gewoon in de bak laten zitten en toen at ze het vanzelf op. Of er nog meer water of bix door heen doen, dat wil ook nog wel eens helpen.

[o]

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-04 10:21

Hahahaha stank voor dank Tong uitsteken

Zo heb ik laatst een nieuwe zak voer gehaald. Van het winter had ik muesli met haver, maar nu dacht ik een keer laat ik dezelfde maar dan eens zonder haver nemen. LUST INDY HET NIET Rolleyes Ze kijkt er naar alsof het 1 of andere enge troep is ofzo, en als ze een hapje neemt dan gaat dat echt met moeite *zucht*

Gelukkig is mijn andere merrie minder verwend ? Clown

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 09:10

hij ging heel enthousiast eten en nam een hap en zodra hij het doorslikte keek hij me echt zo aan..wat is dit??
Toen nam hij maar likjes en op een gegeven vrat hij het gewoon niet meer..

Het is gewoon van die kant en klare slobber van havens en dan had ik er ook nog stukjes brood doorgedaan en appel en wortel..

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 09:13

Hahaha ik zie het al helemaal voor me Tong uitsteken
Mijn oude pony (pony van m'n zusje nu) wil geen appel eten als je er een hapje van hebt genomen, dan wil hij hem echt niet aannemen, dan kijkt ie heel vies zo vn Bah als je er een hap van hebt genomen hoef ik hem niet Haha!

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 09:18

Summertje schreef:
Hahaha ik zie het al helemaal voor me Tong uitsteken
Mijn oude pony (pony van m'n zusje nu) wil geen appel eten als je er een hapje van hebt genomen, dan wil hij hem echt niet aannemen, dan kijkt ie heel vies zo vn Bah als je er een hap van hebt genomen hoef ik hem niet Haha!


nou dat vind hij niet erg no problemo.. maar ik denk dat ik al weet wat het is..hij wil gewoon niet vies worden Als het regent wil hij o zo graag naar stal, hij rolt op het schoonste en droogste stukje wat maar kan en hij eet heen vieze prutdingen zoals slobber Schijnheilig Hoezo verwend...

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 09:21

Iones vindt slobber helemaal geweldig, hij vindt het heerlijk. Ik denk dat ik het weer eens ga kopen.

De hond is de betere mens

_Emma_

Berichten: 6275
Geregistreerd: 18-04-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 09:46

Hahaha ik zie het al helemaal voor me Haha!
Gelukkig heeft Nacho er wel plezier van gehad Ach gut

If happy ever afters did exist
I would still be holding you like this

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 10:55

Luckey schreef:
Het is gewoon van die kant en klare slobber van havens en dan had ik er ook nog stukjes brood doorgedaan en appel en wortel..


Oh ik maak het altijd helemaal uitgebreid zelf... Schijnheilig Eerst wat water met brood, en beetje zacht kneden... En dan stukjes appel/wortel en peer erin, dan nog wat muesli en soms paar paardensnoepjes en klaar Haha!

    If you can dream it, you can do it ...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Appelien, BleikjA, GrapeshotBot, ikkedus, Knuffeldier, Vagabondo en 42 bezoekers