Hacker

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Hacker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-04 22:37

Donderdag is mijn PC helemaal leeggehaald, omdat een 1 of andere randdiebiel het nodig vond om mijn pc te hacken.
We zijn om 21.30 begonnen en om 2.15 was die idioot nog aan het terroriseren. Maandag weer verder gegaan. 's Middags een poging gewaagt om weer te installeren en die idioot was weer bezig. 's Avonds om 21.00 weer begonnen en om 2.00 uur nog steeds die idioot. Maar we hebben hem getraceerd.
Mijn provider kan niks doen en ik heb de OPTA maar gebeld en het IP adres doorgegeven. Tong uitsteken
Gisteravond (20.30 - 00.30) weer de PC leeggehaald en opnieuw geinstalleerd. Nu loopt alles eindelijk goed. Er zitten nu dubbele beveiligingen op en ik kan nu zien wie mij hackt Haha! . Om de minuut komt hij binnen en elke keer noteer ik nu zijn IP adres. Zodra mijn e-mail het doet geef ik de adressen door aan de OPTA. Dat is de WAAKHOND van de telecom. We zijn dik 20 uur bezig geweest om de Hacker er uit te halen, de boel opnieuw te installeren en beveiligingen erop te zetten.
Als die idioot door blijft gaan, dan wordt er op deze PC een programma geinstalleerd, dat de Hacker een nieuwe PC kan kopen . Ben het echt goed zat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Langtand
Berichten: 424
Geregistreerd: 05-05-04
Woonplaats: Haaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-04 22:50

Zo lekkr (maar das dan wel een hele goede wat moet hij zoeken op jouw pc en dan is hij wel errug zielug... Verward wat voorn firewall heb jeh (toch geen zonealarm ....

Neem norton Haha!:)

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-04 22:51

Waarom heb je niet meteen toen die man erop zat je verbinding met internet verbroken? Dan kan ie niet meer kloten toch?


Edit: wel mooi dat alles het nu weer doet

PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-04 22:58

Hij heeft zich op een 1 of andere manier geinstalleerd. Ik kreeg een schermpje, ging heel snel weg, dat de besturing via een andere monitor was. Verward



Wat is er mis met Zone Alarm???? Verward Ik had Norton erop en toch heeft hij het geflikt.

Enjoy_s
Berichten: 274
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-04 23:00

Je moet je firewall aanzetten dan gaat dat niet zo makkelijk

PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-04 23:03

Patser schreef:
Je moet je firewall aanzetten dan gaat dat niet zo makkelijk


Firewall staat altijd aan!!!! Norton staat aan.
Volgens de provider en de OPTA kan je toch ondanks alle toetsers en bellen van beveiligingen toch een pc hacken. Huilen

Langtand
Berichten: 424
Geregistreerd: 05-05-04
Woonplaats: Haaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-04 23:03

netdevil 1.5 saai, als hij die nog gebruikt dan heb je je firewall niet aanstaan of het progamma inf_nk5.zip geopent Boos! dan heeft hij de controle

das pech

carola1

Berichten: 1586
Geregistreerd: 22-02-04
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-04 23:08

wat is er mis met zone alarm?
ik heb het nl ook

PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-04 23:08

Langtand schreef:
netdevil 1.5 saai, als hij die nog gebruikt dan heb je je firewall niet aanstaan of het progamma inf_nk5.zip geopent Boos! dan heeft hij de controle

das pech


Ik ben zelf een digibeet Haha! en een ICT Lovers vriendje is mijn helpdesk.
Ik gebruik mijn pc alleen om wat te surfen en downloaden doe ik eigenlijk niet.
Voor de Hacker is er helemaal niks interesants te zien of te lezen.

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-04 23:09

Als je het snoer eruit haalt, kan iemand je computer niet meer besturen, daar heeft ie echt een verbinding voor nodig.

Mijn computer is ooit ondanks een firewall ook gehackt, kreeg een belletje van m'n provider of ik op wilde houden met inbreken op italiaanse universiteiten

AnoeskaB

Berichten: 544
Geregistreerd: 25-01-04
Woonplaats: Annen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-04 23:12

Eh, ik wil niet flauw zijn hoor, maar waarom heb je de stekker er niet uit het stopcontact gehaald? Verward

Ben wel blij voor je dat het weer in orde is.

PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-04 23:12

Ik ben echt een digi beet Haha! Dus echt Blond op PC gebied. Dus belangrijke gegevens staan niet op schijf, dus wat heeft die randdebiel eraan om in te breken.??????????????????????????

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-04 23:16

Vind je dat niet grappig dan, dat je computer naar de klote gaat?
Tja dat er zulke zieke geesten rondlopen die aan zoiets lol beleven, bah, stelletje vieze idioten, dat ze hun eigen computer laten crashen, van de spullen van een ander hebben ze af te blijven!

Lekker zo snel mogelijk dat programma installeren!! Laat die sukkel maar mooi een nieuwe comp kopen. Mss kun je hem laten ontploffen, das helemaal mooi Knipoog

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-04 23:58

Zooow lekker zeg zo'n idioot!
Hadden wij ook een keer, en elke keer ging mijn achtergrond van bureaublad veranderen, zo irri!
Ik hoop dat je er snel van af bent, en geef 'm maar een koekie van eigen deeg, wat denkt hij wel !

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 00:13

Ik heb zone-alarm, werkt perfect, nog nooit geen betere gehad. En ja Norton had ik op mijn vorige comp. Maar hij kan echt niets meer als jij de kabel van het netwerk eruit trekt hoor. Hij heeft gewoon een trojan op je pc geinstalleerd waarschijnlijk...
Maar wat gebeurde er allemaal dan?

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 00:19

Wij hebben ook zone-alarm en ik krijg geregeld meldingen binnen dat er iemand probeerd in te breken.
Bij norton kwam er nog al eens iemand door (dan typ je bv iets op word en neemt die ander het over en typt verder Scheve mond)

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 00:20

Annetje, dan is er waarschijnlijk ook een trojan op je pc geinstalleerd... daar kan norton ook niet veel aan helpen als die er al door is.. zone-alarm ook niet.

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 00:20

Er zaten toen idd 2 trojan virussen op de pc, maar die zijn er nu weer af.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 00:28

Om je pc zo veilig mogelijk te houden is het nodig dat je er ook alles aan doet. Een firewall kan het niet alleen, je zult ook een up to date virusscan moeten hebben en je windowsversie up to date moeten houden... overal zitten gaten, en je moet die dichten voordat de hacker er iets mee kan doen. Het is en blijft een kat en muis spel.. en je moet maar net ongeluk hebben als je 'geraakt' wordt door een hacker.. meestal gaan 'echte' hackers vaak voor grote bedrijven, daar valt meer te halen. En 'echte' hackers doen vaak ook niet meer dan testen en inbreken. Ze beschadigen niets, ze willen alleen bewijzen dat ze binnen kunnen komen. Wat jij omschrijft worden eigenlijk crackers genoemd. Vijandelijke indringers.... die zijn het smerigst... en eigenlijk maar onderdeurtjes tegenover de mensen die er echt verstand van hebben. Ik bedoel, hoe goed ben je nou werkelijk als je een trojan = programma nodig hebt om ergens binnen te kunnen komen en een computer over te nemen... dat kan iedereen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 10:49

Wij hebben een router staan, doen geen e-mails met Trojans open, gebruiken geen Outlook, klikken niet op e-mails met links erin...
Geen last van hackers dus.

Norton en Zone-alarm zijn onlangs, voor de zoveelste keer, gehacked.
Kijk maar eens op de site van CERT.
CERT schreef:
Symantec Norton Internet Security 2004 and Professional for Windows installs the WrapNISUM Class (WrapUM.dll), an ActiveX control that is marked safe for scripting. The ActiveX control fails to properly parse and validate input from external sources. Using the "LaunchURL" method an attacker has the ability to force the browser to run arbitrary executables on the target system.

En dit is maar een van de voorbeelden...

De liefhebbers mogen het proberen om door mijn firewall heen te komen:D
Wil ik zelfs mijn IP-adres wel geven (195.144.92.4), dit blijft de komende 20 uur ongewijzigd.
[/quote]

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 10:52

Marreke... denk je werkelijk dat er niemand is die bij je naar binnen kan komen? Terwijl er mensen zijn waarvoor zelfs de FBI nog niet veilig is? (Die daarna wel in dienst worden genomen bij desbetreffende instantie...). Zolang jij je netwerkkabeltje ingeplugd hebt ben je nooit veilig. Er is niets wat 100% veiligheid kan garanderen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 10:56

Waarom anders een uitnodiging om te hacken mèt IPadres? Knipoog

We hebben het vaker gevraagd en tot nu toe is het niemand gelukt.
Er staat een fles champagne voor degene die als eerste binnenkomt Vingers aflikken

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 11:00

IP adres is ook niet lastig om aan te komen hoor Knipoog Degene die het nodig hebben door het van jou te krijgen hebben al niet eens een kans om zonder firewall binnen te komen...

Ik kan er iig niet binnenkomen, dat zeg ik ook niet hoor Lachen.
Kan altijd vragen of iemand die ik ken het wil proberen Knipoog.

ps. Bij mij is ook nog nooit iemand binnen geweest. En ik heb pas sinds vorig jaar een firewall geinstalleerd staan Lachen.

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 12:35

Helemaal geen firewall en geen virusscanner en ook nooit last gehad van dit soort ongein.

Gewoon een kwestie van je besturings systeem up to date houden en niet zomaar willekeurige attachements openen of britney_spears_nude.exe opstarten Lachen En geen outlook/Internet explorer gebruiken, dat helpt ook al enorm.

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 13:00

En als je een router hebt draaien gewoon NAT aanzetten Haha!

Komt er geen kip meer in Lachen

En idd alles up to date houden Tong uitsteken