Wie heeft ervaring met het zadel merk Dapps

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Maruschja
Berichten: 116
Geregistreerd: 02-03-03

Wie heeft ervaring met het zadel merk Dapps

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-04 19:12

Ik denk erover om dit zadel te kopen maar ik ken het merk helemaal niet. Wie en wat is jullie ervaring ermee? Hieronder een beschrijving. Het zadel zat trouwens super zowel op mijn paard voor mij!!

Dapps True Bit
Dit model is tevens ontworpen door Harry Dabbs en lijkt op het Jaguar zadel. De modernste technologie heeft dit zadel een betere balans en comfort gegeven, wat voor paard en ruiter als zeer plezierig ervaren zal worden. Het zadel is vervaardigd met een houten boom, smalle compacte zit, welke diep en zacht is, smalle zweetbladen, met lange zachte kniestukken, korrekt geplaatste bovenbeen kniewrongen, waardoor een stille ligging van het been verkregen wordt. Het rond aangezette kussen, met wol gevuld zorgt voor meer bewegingsvrijheid. Kortom, een duurzaam middenklasse zadel wat zeer luxe en elegant is.

Afbeelding

Belker

Berichten: 15298
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-04 19:19

Jouw topic hoort op Vraag maar Raak.
Ik verplaatst eht topic.

Verder ken ik wel de jaquars en ik vond dat super zadels. Hele zachte fijne zit.
Waar zijn deze zadels te verkrijgen?

Maruschja
Berichten: 116
Geregistreerd: 02-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-04 19:20

Belker schreef:
Verder ken ik wel de jaquars en ik vond dat super zadels. Hele zachte fijne zit.
Waar zijn deze zadels te verkrijgen?


thanX, sorry, nog steeds niet veel ervaring op het net. Ik heb het zadel via Elles, de Heuvel Hoeve. Ik hoorde trouwens dat je Joris verkocht hebt. Heb je al weer een nieuwe in gedachten? Of komt het veulen binnenkort deze kant op??

Groetjes Chantal

Belker

Berichten: 15298
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-04 21:20

Ja joris is verkocht. Nieuwe is wel in gedachte, maar ik heb nog geen actie ondernomen.

Maruschja
Berichten: 116
Geregistreerd: 02-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-04 22:19

Spannend, ik wacht het af!!