Leuke fotoaanbieding bij Kruidvat!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Leuke fotoaanbieding bij Kruidvat!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-05-04 19:08

Ik weet niet of het hier hoort of bij Commercieel of bij dat gedeelte met al die Links, maar ik heb bij Kruidvat een aanbieding ontdekt voor digitale foto`s te laten ontwikkelen!
6 foto`s voor 0.99 cent verwerkingskosten. Deze aanbieding geldt alleen als je nog geen lid bent.

Ga naar www.kruidvat.nl en klik de aanbieding aan. Je moet je mailadres invullen, en krijgt dan een aanbiedingscode doorgemailt. Via de site kan je kiezen op welke manier je de foto`s door wilt sturen. Met XP moet je een programmaatje downloaden, was in enkele seconden gedaan. Je kiest je foto`s, stuurt ze door, en dan kan je ze bij het Kruidvat in de buurt op gaan halen. Ben wel benieuwd hoe ze worden!!


Splash_

Berichten: 12350
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Bij Spot <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-04 19:10

Aaah leuk ! Tnx voor de tip ! Ik ga het nu meteen doen Haha!

    S p o t.


Tanya
Berichten: 10083
Geregistreerd: 28-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-04 19:12

Ja dankje voor de tip! Ik ga het ook gelijk doen Haha!

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-04 19:14

ik ben al lid, dus dan geld het zeker niet?

heb nml ooit eens een hele gave foto van onze 2 honden voor mn vader op een muismat laten afdrukken, was echt super gelukt

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-05-04 19:16

Ja?? Oh mooi, ik zag nu ook dat je foto`s op een mok af kan laten drukken! Wel gaaf, een mok met Kore dr op voor op mn werk! Pling

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-04 19:18

haha ja mn vader weet nooit iets voor zn verjaardag enzo, en de ene hond was een kado voor zn verjaardag t jaar ervoor, dus ja een hele stoere foto van onze 2 ridgebacks pronkt nu op een muismat op zn werk *LOL*

zit er hard over te denken om voor mezelf ook een mooie foto van de paarden ofzo af te laten drukken op een mok en muismat enzo
maar ja welke foto(heb er zo'n 2000 gemaakt met de digi Schijnheilig )
maar de kwaliteit viel me echt alles mee!!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-05-04 19:20

Goeie tip!
Nou ja, ik ben 6/7 jarig, heb ik meteen weer iets te vragen voor een leuk prijsje! Moeten ze alleen ff op mijn pc om de foto`s uit te zoeken... Scheve mond

**ik stuur van te voren gewoon naar alle vrienden en kennissen een leuke reeks pics van Kore *LOL* *LOL* **

Tancreda4

Berichten: 24008
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-04 20:32

Bij de AH heb je dat ook. Maar dan ook als je al lid bent. Een 1malige korting van 6 fotos (korting van 1.56 of iets dergeiljks)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie