ik heb hem gewoon teruggebeten!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tries_en_Faf

Berichten: 3676
Geregistreerd: 27-11-01
Woonplaats: Koedijk

ik heb hem gewoon teruggebeten!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-01-02 19:01

Ja ja Toet was vandaag zoooooo lief. Lovers Hij liep gewoon los in de bak en kwam constant naar me toe. Maar dan ging ie aldoor in mijn jas bijten, dat doet ie normaal nooit. En hij had me echt vast!! Dan wilde ik weglopen, en hij liet niet los. Ik vond het wel schattig, het was ook echt spelen. Maar op een gegeven moment bleef ie maar happen, toet heb ik hem teruggebeten in zijn neus, hij schrok er wel van, maar het hielp niet echt.
Terwijl ze weleens zeggen als ie bijt moet je terug bijten. Maar het was ook niet echt kwaad bijten, hij had zijn oren ook niet in zijn nek ofzo, maar wat paarden onderling ook doen, maarja bij mij komt dat wel even harder aan he? Lovers
Later stond ie aan zijn voorbeen te bijten, toen kruiste hij ze op een gegeven moment en toen stond ie echt te kijken van heeeee, dit hoort niet zo... Lovers
lief lief lief is ie!!!!! Lovers Lovers Lovers Lachen Lachen


Felice

Berichten: 3096
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-02 19:04

Citaat:
Later stond ie aan zijn voorbeen te bijten, toen kruiste hij ze op een gegeven moment en toen stond ie echt te kijken van heeeee, dit hoort niet zo... Lovers


Hoe bedoel je dat?

Waarschijnlijk bijt hij omdat hij je gewoon lief vindt! Paarden bijten (zachtjes dus) elkaar ook als ze elkaar graag mogen. Haha dus wel goed dat je teruggebeten hebt Haha!

Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter, and those who matter don't mind.


Tries_en_Faf

Berichten: 3676
Geregistreerd: 27-11-01
Woonplaats: Koedijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-01-02 19:21

Hij stond met zijn linkervoorbeen gekruist over zijn rechtervoorbeen. Waarom weet ik niet, maar het zag er leuk uit!! hij stond alleen zo te kijken van heeeeee zo hoort dit niet....
Haha!
Dit is de eerste keer in twee jaar dat ik hem nu heb dat ie op zo'n manier laat blijken dat ie me toch wel tof vind.
De eerste keer...
GEWELDIG.

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-02 19:43

Haha, wij hebben een volbloedje. 2 jaar geleden direct na aanschaf gecastreerd, maar die doet dat omdat hij nog een heilige overtuiging heeft wbt zijn hengstzijn. En hij laat ook nooit los. hEt eerste dat hij doet is bijten *zucht*. Hij kan ook heel lief knuffen, maar hij bijt meer. 't Zijnb ij hem echt gewoon de hormonen...

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

jackbeers
Berichten: 98
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: alkmaar

ik heb hem gewoon teruggebeten!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-02 19:44

Toeties schreef:
Ja ja Toet was vandaag zoooooo lief. Lovers Hij liep gewoon los in de bak en kwam constant naar me toe. Maar dan ging ie aldoor in mijn jas bijten, dat doet ie normaal nooit. En hij had me echt vast!! Dan wilde ik weglopen, en hij liet niet los. Ik vond het wel schattig, het was ook echt spelen. Maar op een gegeven moment bleef ie maar happen, toet heb ik hem teruggebeten in zijn neus, hij schrok er wel van, maar het hielp niet echt.
Terwijl ze weleens zeggen als ie bijt moet je terug bijten. Maar het was ook niet echt kwaad bijten, hij had zijn oren ook niet in zijn nek ofzo, maar wat paarden onderling ook doen, maarja bij mij komt dat wel even harder aan he? Lovers
Later stond ie aan zijn voorbeen te bijten, toen kruiste hij ze op een gegeven moment en toen stond ie echt te kijken van heeeee, dit hoort niet zo... Lovers
lief lief lief is ie!!!!! Lovers Lovers Lovers Lachen Lachen
*LOL* Haha! had toet geen snotneus (grapje)

Gaby
Berichten: 3384
Geregistreerd: 30-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-02 09:04

gaaf ....
mijn pony laat nooit zo iets merken , dat ze me aardig vind of zo , ze vind me alleen maar lastig.......... *LOL* *LOL* *LOL*

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-02 10:02

Ik weet iemand die haar tanden is verloren toen ze haar paard in zijn neus terugbeet. Paard schrok, gooide hoofd omhoog, weg tanden...

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Tries_en_Faf

Berichten: 3676
Geregistreerd: 27-11-01
Woonplaats: Koedijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-01-02 10:54

nou, gelukkig ging het goed!
Hij schrok wel even, maar kwam meteen weer terug.
EN HIJ HAD GEEN SNOTNEUS!! Haha!

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-02 15:35

hahaha dat deed inge vroger ook bij pinky als die beet Haha!
hij keek darana echt heel stom: wat was dat nou???

Haha! Lovers

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-02 15:43

soraay doet dat ook altijd zo met de benen kruisen vooral als je hara net hebt afgespoten ziet er idd heel stom uit...
en ik had ook een keer toen stond ik ff met soraya te kuffelen beginze in een keer op mijn schouder te knabbelen deed eg pijn maarja weet zij veel toen stond me heel lief aan te kijken van het spijt me Lovers

Love the life that you live, live the life that you love

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-02 19:32

Onze dekhengst pakte me altijd bij het velletje zo van, hey ik ben er ook nog *LOL* Was wel heel lief bedoeld natuurlijk totdat hij een keer schrok en mijn velletje er nog tussen zat.

Uiteindelijk is de mens zelf de zwakste schakel.

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-02 20:30

aah lief hoor!! paarden zijn ook echt lief. ninja doet ook wel bijten eerst echt heel hard, daar werd je gewoon bang van en nu heel zachtjes, echt heel schattig Lovers
de vroegere pony van helen heeft helen;s vader ooit eens gebeten, toen heeft helen's vader die pony terug gebeten en hij heeft nooit meer gebeten.

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Celebi, ComscoreBot, Mark0919, Martje80, Sanet, sterregoud, tienus63, Vagabondo en 42 bezoekers