Vandaag wedstrijd gereden

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Vandaag wedstrijd gereden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-01-02 19:09

Ik had vandaag springwedstrijd op de manege, en t ging goeeed!
Ik mocht op Gariska (hihi, daar mag ik elke keer op want niemand anders durft erop Haha! ) en ze ging snel joh! Cool
Ik had een foutloos parcours, en de barrage had ik ook foutloos en ook nog eens de snelste tijd, helemaal trots op "mijn" Gariska Haha! Lovers
Dus ik heb weer een oranje rozet erbij!! (vorige wedstrijd had ik ook met haar gewonnen)
Er waren ook nog mensen die haar wouden kopen omdat ze nu met mij 2x 1e geworden is enzo, Scheve mond Verdrietig Boos! Maar is bijna zeker dat de manege eigenaar haar GELUKKIG niet gaat verkopen, omdat ze (Behalve met wedstrijden (ze vind het wel geinig om ineene heel hard te gaan, te steigeren, bokken en achteruit lopen op het moment dat je het niet verwacht Haha! ) een hele fijne pony is! Ik helemaal blij Lovers
Volgende wedstrijd weet ik wel op wie ik weer ga Haha!

-------
Gariska jest najlepsza!!


sunshine

Berichten: 12056
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-02 19:34

misschien beetje laat maar nog PROFICIAT Haha! Haha! Party!! Party!!

Wie helpt mij mee Blacky te vinden? Hij zou in Drenthe hebben gestaan!
Pandijks Orion 17-05-1990 ...The day when I stop loving you, is the day when I close my eyes, forever..ik mis je nog steeds iedere dag ;(

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-01-02 19:37

Agjah, ik vind 25 minuten nog wel meevallen *LOL*

Lunatic

Berichten: 737
Geregistreerd: 01-06-01
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-02 19:48

Steffie heeft gewonnen!!![color=#][/color]

Go Steffi, go Steffi, go Steffi Haha! .

Goed van je hoor, ben helemaal trots dat ik met je in de springles rijd. Enne Kiki werd 3de..... en Danella 2de, hahahahaha Party!! .
Volgende keer doe ik ook mee, wanneer is dat??

Poetic Dante Lunar 1.51 m en dus officieel E-pony!

wennie

Berichten: 2760
Geregistreerd: 14-10-01
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-02 17:24

GO STEFFIE!!! Party!!

Ik had je gezien, het ging echt super. Monique vond het ook heel goed gaan, dus nu mag jij waarschijnlijk allees voor doen in plaats van Lunatic }>

En wat deed coco het goed he?? Toch nog een balk eraf }>

Misschien moet ik met mijn kanonskogel de volgende keer ook maar mee doen. dat is geloof ik 24-2-2002. Weet iemand of je dan ook verkleed mag Clown

17 mensen vinden dit leuk

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-01-02 17:54

Kiki 3e? Misselijk gr... t is alleen omdat dr pony zo goed is!! Haha!

Wie wasdur 1e? Kmocht het niet afkijken van mn vader Boos!
En hoe ging Gariska in de barrage bij Laura???

24-feb is er weer wedstrijd jah! Moeten jellie allebei meedoen, wel bij Kiki he, dan ken je dur verslaan Haha!

"dus nu mag jij waarschijnlijk allees voor doen in plaats van Lunatic"
Hm jah.. voordat jullie kwamen moest ik dat altijd jah, was wel blij dat ik nu een vervanger heb Tong uitsteken

Lunatic

Berichten: 737
Geregistreerd: 01-06-01
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-02 20:16

Ja, nu ben ik iedere keer de *piep* in de les, tenzij onze fantastische Kiki met Coco meedoet natuurlijk Schijnheilig .

24-02-'02 wordt dan leuk! Dan gaan we voor de hoofdprijs, optimistisch blijven Knipoog .

Als wennie dan wint met haar vervelende pony, hoeven we het allebei niet meer voor te doen Stef }> .

Poetic Dante Lunar 1.51 m en dus officieel E-pony!

wennie

Berichten: 2760
Geregistreerd: 14-10-01
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-02 20:22

ja, want in de barrage versla ik iedereen op snelheid natuurlijk Schijnheilig , nu nog proberen om een hindernis te nemen Knipoog .

Lunatic is wel een beetje het lieverdje van de lerares, was je vroeger op school ook zo }>

Wie was er eigenlijk eerste in de B? volgens mij het paard van de oud voorzitter (die nu dood is) maar wie er op zat...??? Verward Verward ...misschien z'n dochter.

17 mensen vinden dit leuk

Lunatic

Berichten: 737
Geregistreerd: 01-06-01
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-02 20:28

Ik ben ook het lieverdje van Monique want ik mocht Jos uitstappen en jij niet Knipoog .

Er werd gezegd dat dat zijn dochter was, ja. Leuk juist dat zij dan wint Haha! .

Poetic Dante Lunar 1.51 m en dus officieel E-pony!

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-02 20:28

Hahah Gefeliciteerd!

Wennie waarom doe je niet mee op snuit Haha! Haha! *LOL* Knipoog Knipoog

Sometimes I pretend to be normal. But it get's boring. So I go back to being me!

wennie

Berichten: 2760
Geregistreerd: 14-10-01
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-02 20:36

JAAA op mijn lieve snuitje, das nog eens leuk. Vork

Maar ik denk niet dat hij het springen zo leuk vind, waarschijnlijk loopt hij naar het publiek en dan gaat ie om eten bedelen Frusty .

17 mensen vinden dit leuk

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-02 20:39

Hahah ik zal er wel achterna lopen om je geestelijk te ondersteunen haha Haha! Haha! of een tipje: bint een appel aan een touwtje en houd die voor zijn neus Haha! moet je zien hoe die springt ahahah

Sometimes I pretend to be normal. But it get's boring. So I go back to being me!

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-02 20:46

Gefeliciteerd!!!!!!!!

Ik ga toch eens opletten wie wie is bij jullie in de les Bloos ken alleen Luna en Wennie. Ik heb net mijn oude clubtrui gedonneerd aan Lunatic, maar als ik met Nappie eerdaags ook ga springen (ahum....) dan leen ik hem wel een keer!!!! Haha!

Ps. kunnen we Nappie niet achter Snuit aan laten springen, zal best grappig staan, kleine schimmel, grote schimmel!

wennie

Berichten: 2760
Geregistreerd: 14-10-01
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-02 20:53

helaas is snuitje na een bezoek aan mijn paddock tijdelijk zwart dus het word:
klein zwart ponytje, grote schimel pony Haha!

Leu dat je ook mee komt Napoleon

17 mensen vinden dit leuk

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-02 20:53

Dat is een goed idee napoleon, dan hoef ik er niet achteraan te rennen Bloos Haha! Haha! Knipoog

Sometimes I pretend to be normal. But it get's boring. So I go back to being me!


Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-01-02 18:30

napoleon schreef:
Ik ga toch eens opletten wie wie is bij jullie in de les Bloos ken alleen Luna en Wennie.


Huu? Kom je dan wel us bij "ons" op de maneesju?

Mja het was zn dochter die eerste werd, haar paard staat op dezelfde stal als waar Nico staat. Vind ik eigenlijk best banketstaaf, omdat haar vader vroeger voorzitter was mag zij meedoen aan wedstrijden terwijl ze geen lid is (en haar paard daar niet staat) sorry hoor ma da vink wel een beetje banketstaaf want da moet jij wel Lunatikkie! en wennie ook.

Volgende keer ga IK weer voor de overwinning Haha! Hmprf, als jullie de overwinning willen probeer dan maar eerste SuperGariska te verslaan! Dat lukt je nooit! Vingers aflikken
Maar waarschijnlijk moet ik ook wel naar de B ook... Boos! Omdat ik nu 2x 1e ben geworden enzo.. maargoed.. kwil da nieeeej Verdrietig

Hee Lunatic, vertel mij us: weet jij of je in het Corversbos mag rijden zonder zo'n lomp pasje? Haha! Ik reed daar net langs met nog 2 andere paardjes van stal (ook schimmels, 3 op een rijtje dat zag er wel kick uit Tong uitsteken ) en ik vroeg me af of je daar ook mag rijde, voordat ik een boete ofzo krijg Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Arjette15, BranwenGC, estell__, Laibadji, Larissajulia, MaanNaam, MairiMacBran, Mark0919, mooney, Poldermenner en 53 bezoekers