Grr sommige mensen mogen geen rijbewijs hebben!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Grr sommige mensen mogen geen rijbewijs hebben!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-04 11:59

Gisteren avond ga ik mijn vriend ophalen van het station.
In de straat om de hoek van het station zijn allemaal parkeerplaatstjes (van die file dingen) langs de weg. Dus ik rij daar netjes 50, duikt er uit het niets ineens een of andere idioot in een zwarte golf uit een van die parkeerplaatsjes. Zonder te kijken of wat dan ook. Dus ik vol in de rem. Het scheelde echt milimeters. Ik heb normaal nooit mijn gordel om, maar toevallig vandaag wel. Mazzel want ik was met mijn kop door het raam gegaan waarschijnlijk. Over mijn hele schouder en borst loopt nu een prachtige blauw/paarse band van de gordel. Ik kan mijn arm niet optillen en ademen doet pijn. Verdrietig Dus ik ram op mijn toeter, maar wat gebaren dat hij een stomme idioot is. Het was een marokaanse of turkse man van rond de 30 denk ik. Hij begint te schelden. Ik kijk wel beter uit. Ik schreeuw door het open raampje dat hij een regelrechte idioot is en ik rij maar door. Voor het zelfde geld ramt hij me uit mijn auto vandaan.

Maar om dat soort mensen kan ik me ZOOOO kwaad maken. Gewoon niet kijken maar meteen met een rotvaart van de parkeerplaats wegrijden.
Hij heeft niks, maar ik zit lekker met een hoop pijn. Stoom uit je oren

Soris

Berichten: 583
Geregistreerd: 20-05-03
Woonplaats: OM

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-04 12:26

Helemaal mee eens, sommige mensen........ Boos!

(Misschien toch een idee om vanaf nu altijd je gordel om te doen? Knipoog )

La_Vie

Berichten: 3186
Geregistreerd: 23-10-03
Woonplaats: Tussen Hoorn en Enkhuizen ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-04 13:06

Dat soort mensen mogen van mij hun rijbewijs wel inleveren.
En nou krijgt mijn instructeur toch weer gelijk. Die zei altijd: Als je een donker gekleurde golf aan ziet komen ga maar aan de kant want die zijn levensgevaarlijk, en vooral als de bestuurders ook nog een petje op hebben *LOL*

Nadir

Berichten: 12720
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-04 13:41

Ik zou ook behoorlijk pissig zijn... Er rijden echt een hoop idioten op de weg!! En inderdaad, je kan maar beter gewoon doorrijden, voor dat je ook nog een paar klappen te pakken hebt... Scheve mond

Sorella

Berichten: 128
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-04 13:51

Ik heb het altijd al gezegd.... golfrijders.. BLAH!!! Boos!
Op een een of andere manier trekt de golf met name een bepaald type man aan die te hard en vooral te onverantwoord scheuren... Bovendien vind ik een golf wel een een van de meest slaapverwekkende auto's... sta je voor een stoplicht, dan staan er minstens 5 golfjes in de rij... het zijn net vlooien Slapen Slapen Slapen Slapen Lips are sealed

Scum

Berichten: 33099
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-04 13:54

Sorella schreef:
Ik heb het altijd al gezegd.... golfrijders.. BLAH!!! Boos!
Op een een of andere manier trekt de golf met name een bepaald type man aan die te hard en vooral te onverantwoord scheuren... Bovendien vind ik een golf wel een een van de meest slaapverwekkende auto's... sta je voor een stoplicht, dan staan er minstens 5 golfjes in de rij... het zijn net vlooien Slapen Slapen Slapen Slapen Lips are sealed


Helemaal met je eens. Ik ga nog een stapje verder.... VW rijders...

Jokonootje

Berichten: 4851
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-04 14:13

Scum"]
[quote="Sorella schreef:
Ik heb het altijd al gezegd.... golfrijders.. BLAH!!! Boos!
Op een een of andere manier trekt de golf met name een bepaald type man aan die te hard en vooral te onverantwoord scheuren... Bovendien vind ik een golf wel een een van de meest slaapverwekkende auto's... sta je voor een stoplicht, dan staan er minstens 5 golfjes in de rij... het zijn net vlooien Slapen Slapen Slapen Slapen Lips are sealed


Helemaal met je eens. Ik ga nog een stapje verder.... VW rijders...
[/quote]

Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos!

erg leuk vooroordelen ...
ik ben toevallig erg voor VW het is toevallig een van de beste merken (vind ik)
ik ben het er persoonlijk niet met deze antwoorden eens
zo kan ik ook beginnen over BMW die zijn precies het zelfde...
en geef eerlijk toe ik in mijn mitsibushi ben even gevaarlijk...
en mensen in opels ook en zo kun je door blijven gaan .....
maar dat toevallig die golfjes zoveel voor komen beginnen mensen altijd te zeiken over die golfjes ....JA ik voel me aangesproken ...

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-04 14:26

Je zult ook wel behoorlijk geschrokken zijn!
Sommige mensen