een echte bibbersite om koude rillingen van te krijgen!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
marije b
Berichten: 1664
Geregistreerd: 10-09-01

een echte bibbersite om koude rillingen van te krijgen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-02 21:36


Lonnebol

Berichten: 309
Geregistreerd: 03-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-02 21:51

Help!!!!

Christ wat een foto"s! Echt scary! Ik geloofde al in geesten, maar nu helemaal!!! Bloos Bloos
Echt griezelig! Ben helemaal slap als een dwijl opeens, denk datk maar naar bed ga! Bloos Bloos

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-02 22:28

De foto's. *bibber*

ben al overigens vaker op die site geweest,ze gebruiken wel mooie muziek Lachen En je kan ook tarotkaarten trekken Lachen

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-02 23:03

Hee, potverdikkie wat eng! Zat hier helemaal alleen in het dinker kom ik op zo'n site terecht Bloos Jakkie...

marije b
Berichten: 1664
Geregistreerd: 10-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-02 23:23

ik had je al wel gewaarschuwd!
ik heb echt alle lichten in de computerkamer aan omdat k echt schijtbenauwd ben/was

missy_m

Berichten: 2160
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-02 10:33

Dat was ook ff schrikken Bloos . Vooral omdat ik laatst 2 foto's heb gemaakt bij ons in de huiskamer en daar zat allebei de keren op ongeveer de zelfde plek ook zo'n vlek op terwijl ze juist niet tegen het licht in waren gemaakt. Ik ga ze denk ik wel naar haar opsturen kijken wat zij ervan denkt Scheve mond Ik word zo nog bijgelovig ook nog Verward
Ik zal ze straks ook anders ff hierneer zetten

missy_m

Berichten: 2160
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-02 10:42

Dit zijn de foto's

Afbeelding

Afbeelding
(hier is het minder goed te zien maar er zit een soort bolletje aan de boven kant van het schilderij)

Wilona

Berichten: 3115
Geregistreerd: 06-04-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-02 11:36

Jekkkkezzzz!!!

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-02 16:23

Misschien is dat wel een vlek op de lens van het fototoestel..

missy_m

Berichten: 2160
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-02 17:44

Ja bij die 2e zou het ook makkelijk een vlekje kunnen zijn, maar ik vindt die eerste dan toch wel een erg raar vlekje. Bovendien komt het ligt niet van achter, dus dan zou je zo'n vlek niet zo duidelijk zien.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-02 20:31

iemand met een nuchter verstand, en een beetje verstand van foto's maken kan deze foto's heel simpel verklaren.
Heeft te maken met lichtval, sluitertijd, etc etc.

Ik heb ook ergens een foto waarvan je zou zeggen dat er een geest op staat (zal eens kijken of ik hem kan vinden) maar in werkelijk heid heeft de camera 2 verschillende foto's op 1 negatief gedrukt, waardoor je dus 2 foto's door elkaar krijgt

party-girl

Berichten: 1161
Geregistreerd: 03-11-01
Woonplaats: Ter-Idzard (vlakbij wolvega)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-02 21:14

k ga lekker NIET kijken want dan durf ik nooit meer alleen te zitten!!!!!!! En gelukkig doen die foto's die je er neer heb gezet niet!!

JessicaG

Berichten: 1482
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-02 16:25

Tjeetje....Ik vind dit echt superdesupernep!
Ik kan dit trouwens zelf ook met Photoshop maken...Op een van die bovenste foto's zie je toch best duidelijk dat het een kat van de achterkant gefotografeerd is die ergens vanaf springt. Die met die rode vlek staan op veel oude foto's bij ons ook, onzin dus..... die op foto's moet je nooit geloven...allemaal foutjes van de camera of van het ontwikkelen, daar kun je namelijk ook zulke vlekken maken.

Ik geloof niet in deze onzin alhoewel ik ook weleens iets (een vrouw van een jaar of 30) gezien dacht te hebben en mijn zus die toentertijd bij mij op kamer sliep ook maar zij zag wat anders (een ou vrouwtje) en toch geloof ik het niet want ik staarde toen al best lang in het donker en dan ga je vanzelf allerlei rare dingen zien.

Groetjes van Jessica!

mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-02 21:18

toffe site zeg!!!!! ik vind 'm kei grappig. wel een beetje griezelig hoor!!!

Anne

Berichten: 1367
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-02 20:20

Hoi!

Is het echt heel erg eng? Ik durf niet zo goed te kijken help!!!

marije b
Berichten: 1664
Geregistreerd: 10-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-02 23:45

je moet geen muziek op hebben want dat blijft zitten en ik ben nu banger dan ooit teveoren dus ja het is eng!

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-02 23:58

allemachtig als er iets nep is is dit het wel!!!! Frusty Sorry hoor maar je kan tog duidelijk zien dat die foto's gewoon door een bepaalde lichtinval zo zijn geworden!!! Gewoon een beetje wittig licht, ja dat heb ik ook zo vaak als een foto mislukt is!!! Wij makrn zelf ookw el eens fotos waarbij ej jezelf twee keer klan afdrukken op een foto zeg maar...
nou sorry maar ghier geloof ik dus egt niet in he? En dan die reacties van die mensen! " ik werd ook erg verdrietig bij deze foto en dat heb ik normaal toch nooit" pffff...
enne, jullie hebben deze foto's met vooroordelen bekeken en dus ga je ze al anders bekijken! Haha!

Kinta

Berichten: 2702
Geregistreerd: 19-09-01
Woonplaats: prov. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-02 16:11

nou fred lover, als ik naar jouw usericon kijk zie ik er toch ook wel een kudde geesten in en ik krijg ook een heeeeeeeeeeeel verdrietig gevoel, heb ik anders toch echt nooit! *LOL* Knipoog

Zwelgje

Berichten: 3207
Geregistreerd: 01-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-02 14:34

Heb ook even gekeken en ik denk dat de meeste verschijnselen ontstaan zijn door lichtinval tijdens het nemen van een foto.

Welke wel frappant is, is die van die priester in het klooster en die vent die gehurkt op de grond zit. Dit krijg je met lichtinval niet voor mekaar volgens mij of er het moet gewoon een levend mens zijn geweest en tijdens het maken van de foto is die wat lichter geworden ofzo???
Geen idee, ben best wel een beetje bijgelovig.

JessicaG

Berichten: 1482
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-02 11:42

Ik heb een opleiding tot vormgever gedaan en dan leer je oa. met Photoshop werken en ik kan ook mensen in een foto plaatsen die doorzichtig lijken... Of rare vlekken maken of alles wat op een spook lijkt kun je maken...
Als ik tijd heb zal ik eens een fotootje plaatsen waarbij ik dit heb toegepast...
Groetjes van Jessica! Lips are sealed Lips are sealed

Anne

Berichten: 1367
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-02 17:12

Hoi!

Ik heb mijn angst over wonnen en ben gaan kijken, Ik vond de muziek eerder mooi dan eng! Vooral die foto van 11 september vond ik heel ertg echt lijken!

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-02 01:02

haren voor de camera geven een leuk effect hoor!
En een beetje fotograaf...!
Geloof er niet zo in... veel trucage en die verhaaltjes erbij... wat een gezever!

ponymeid1
Berichten: 11472
Geregistreerd: 16-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-02 19:03

Oke! Al die foto's op die site, vind ik nep, dat is mijn mening. Zelf heb ik ook ooit eens zulke foto's gemaakt, met ongeveer precies dezelfde plekken. Die plekken van mij waren precies hetzelfde, maar mijn verzorgpaard had er op lopen ademen... Misschien ook zoiets met die cameras?

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-02 22:35

Wat een onzin zeg, de helft van de tijd zie ik enkel wat witte vlekken (waar ik er zelf ook zo 100 heb liggen) en dan geven ze bij 1 van die foto's als uitleg "het zou een fout kunnen zijn bij de ontwikkeling maar we stellen er toch ozne vraagtekens bij.." Slapen

Die tarot-kaarten is ook onzin, er komen er constant andere zo kan ik ook waarzegster spelen hoor.

op den duur kun je in alles wel iets "buitenaards" of "paranormale inteligentie" zien...

Ach wat ik doe niet mee aan bijgeloof Haha!

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-02 23:03

Lieverds dit is van een half jaar geleden!!!