zenith & zivago

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
jameyskatje

Berichten: 4242
Geregistreerd: 19-03-04

zenith & zivago

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-05-04 08:04

gisteren ben ik met m'n vriendin (coentjuh op bokt) mee gewest naar haar verzorgpaarden op sleeuwijk:zennith en zivago,ze hebben vroeger allebij Z-dressuur gelopen.Aangezien ik nog nooit op een Z paard had gereden was 't weer een hele belevenis.alleen jammer dat 't (toen we zennith gingen rijden)ging regenen.sandra en ik hebben allebij onze camera vol geschoten Cheese!

ik op zivago in de uitgesrekte draf. Cool

Afbeelding

ik op zivago in galop Haha! (volgens mij een zwefmoment)

Afbeelding

Nog zo'n maffe foto *LOL*

Afbeelding

en meer foto's zet ik er vandaag of morgen nog wel ff bij (ik heb nou geen tijd meer )



paardjuhsz

Berichten: 3136
Geregistreerd: 13-08-03
Woonplaats: Barneveld (:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-04 08:10

mooi paard..
jammer dat de fotos zo wazig zijn of is het donker daa??
die 2e vind ik echt heel mooi Kwijl lijkt mij aleen irri zitten met die schoenen

#hoi Vork

jameyskatje

Berichten: 4242
Geregistreerd: 19-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-05-04 08:13

nou nog 2 dan.

ik en zivago schouderbinnewaarts Tong uitsteken

Afbeelding

en ik op zivago in galop

Afbeelding

dit waren alle mooie foto's van zivago van mijn camera als sandra (coentjuh)weer foto's naar mij mail zet ik die er ook bij *LOL*
alleen moet ik nog ff de tijd zoeken om er foto's van zennith bij te zetten maar die komen nog wel Pling

jameyskatje

Berichten: 4242
Geregistreerd: 19-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-05-04 08:19

paardjuhsz schreef:
mooi paard..
jammer dat de fotos zo wazig zijn of is het donker daa??
die 2e vind ik echt heel mooi Kwijl lijkt mij aleen irri zitten met die schoenen


't ging regenen dus ja 't was een beetje donker,dank je voor je compliment over de foto's ik vind zelf dat ik erg naar voren zit m'n handen te laag zitteen en ik met kapstokkies rijd(maar op dat moment had ik zoiets:'t hoeft niet mooi en netjes), maar ja ik ben zo'n trippelend haflingertje gewend en dan kom je ineens op zo'n knol.
ja die schoenen waren nogal iri en m'n broek die ging telekens omhoog.ik ga voortaan toch maar weer in m'n rijbroek rijden. maar ja 't was gezellig en ik vind dat 't daarom gaat toch?........

jameyskatje

Berichten: 4242
Geregistreerd: 19-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-05-04 08:24

nu de foto's van zennith

ik op zennith in stap

Afbeelding

en ik op zennith in draf op de volte Pling

Afbeelding

dit paard vond ik veel lekkerder rijden alleen hij doet z'n oren steeds in z'n nek maar ze waren allebij echt super braaf.

Coentjuh

Berichten: 9836
Geregistreerd: 07-03-04
Woonplaats: Ardennen + Werkendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-04 15:21

Hey Roommmm! Cool

Super lief zijn ze he, Zenith en Zhivago... Ja idd jammer Zeen is zo'n chaggo paard! Boos! Maar wel lief hoor Lovers en ze rijdt lekker! Zhiefiejjj (Zhivago) vind ik egt een sgatje! Vingers aflikken Zeentje ook hoor.. Alleen jammer dat ze binnenkort weggaan, Verdrietig tenminste Zenith en Justin dan..... Maar je komt nog wel een keer mee he, dan gaan we same Zhivago doen!

XXX Sannnnnnnnn

Daar ga je dan lieve gekke Thorin.. Y;( Veel te vroeg.. Veel te weinig kans.. Rust zacht 16 oktober 2019
TE KOOP: NIEUWE Beenbescherming bling bling, Western zadel pad stijgbeugels, Outdoorlaarzen, Graasmasker, Longeerhulp

jameyskatje

Berichten: 4242
Geregistreerd: 19-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-05-04 15:29

is goed ik ga nog wel een keer mee 't was echt gezellig, en we gaan vrijdag wel met thorin in de bak hooooor pleaseeeeee

jameyskatje

Berichten: 4242
Geregistreerd: 19-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-05-04 15:32

en ik nog een keer op zennith in draf Pling

Afbeelding


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DotBot, Furbie11 en 28 bezoekers