Doorverbinden

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Doorverbinden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-01-02 12:39

GRRM ik heb daar zo'n hekel aan, je belt een instantie (in dit geval het AMC) met een vraag.
Zonder pardon of zonder mededeling wordt je doorverbonden, dat vind ik gewoon asociaal, ze kunnen toch wel even zeggen: "ik verbind u even door"?? Nee hoor PIEPPPP en je kunt met een beetje geluk je hele verhaal nog een keer doen.

In dit geval niet eens, degene met wie ze me doorverbonden heeft neemt niet op dus kan ik zo opnieuw het hele traject doorlopen.
Great Lips are sealed

Ik wil alleen te weten komen op welke afdeling mijn vader komt te liggen maar dat schijnt allemaal nogal ingewikkeld te zijn daar Schijnheilig


maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-02 13:02

Oh wat irritant zeg!
Hopelijk kom je er snel achter, en anders moet je maar even HEEL BOOS worden }>

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-01-02 13:29

Nou bijna 3 kwartier later heb ik het hoor!
Heb wel 20 mensen aan de lijn gehad, halverwege stopt het traject en dan begin je weer lekker overnieuw, het blijft leuk Haha!

Jasmijn

Berichten: 3757
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-02 15:03

Ik vraag dan altijd netjes of ze even een momentje hebben omdat ik ze door moet verbinden.
Meestal hoor je dan niets, (of: he Henk ze gaan me weer doorverbinden, nou zal mij benieuwen Haha! ) en als ik dan nog een keer vraag of ze inderdddad even de tijd hebben om doorverbonden te worden, zijn ze zeer verbaasd. Een keer zij er iemand:" natuurlijk, u had al klaar kunnen zijn."
Ja en u ook nog een fijne middag gewenst. *LOL*

Navragen is beter dan afvragen.

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-02 16:18

Das idd zwaar irri.
Zit je af en toe wel 20min, te wachten voordat je eindelijk iemand aan de lijn krijgt. En meestal is het meteen;sorry,deze persoon is niet aanwezig, probeer het later nog eens,dahagg,tuut tuut.......... Misselijk

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-02 12:42

Ik verbind ook vaak door. Maar Jasmijn? Mogen jullie momentje zeggen?Bij ons was het gelijk in de training: een ogenblik of een moment graag!
Een ogenblikje of moment is not done.

Ben er intussen zo aan gewend dat het automatisch gaat van: heeft u een ogenblik?

Gelukkig hoef ik maar naar twee afdelingen door te verbinden want anders was ik de hele dag niets anders aan het doen.

Maar om weer even ontopic te blijven: echt dom hoe ze je daar behandelen. Belachelijk dat je eerst twintig personen langs moet voor je antwoord kunt krijgen op een simpele vraag!

Jasmijn

Berichten: 3757
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-02 13:53

Mijn training is alweer zo lang geleden dat ik niet weet of momentje niet kan, ik zeg het eigenlijk altijd.
Wij mogen ook eigenlijk niet ergens anders heen doorverbinden dan naar de centrale als iemand bij ons verkeerd zit, maar dan krijg je dus inderdaad dat mensen het hele ziekenhuis 3x doorgaan, dus zoek ik lekker eigenwijs toch zoveel mogelijk uit waar ze heen moeten.
Ik snap de reden wel hoor, omdat het bij ons aan de telefoon zo druk is moeten de gesprekken zo kort mogelijk blijven, dus je eigen dingen afhandelen en anders terug naar de centrale, maar die weten er vaak helemaal geen eind aan, omdat het gewoon onwijs groot is. Ik vind het dan patiƫntvriendelijker om met dit ene gesprek dan maar wat langer bezig te zijn, zodat patiƫnt veel eerder klaar is.

Navragen is beter dan afvragen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: __danielle__, Blue_flower, idion, Kimmie25501, manonnevot, MyWishMax, Pieke_Gwen, roekes, TheNovelist, TurboDi, Zoe_97 en 143 bezoekers