Ermelo - rugblessures clinic

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Dees

Berichten: 18907
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Ermelo - rugblessures clinic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-01-02 11:00

Donderdagavond is er in Ermelo zo'n informatieve avond waarbij het deze keer gaat over de rugblessures bij het paard en het voorkomen daarvan. Begint om 19.00 uur in eht FEderatiecentrum.

ik ga, hoop goed vooraan te zitten....
Wie gaat er nog meer?

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?


DubbelFun

Berichten: 88624
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-02 11:49

Ik neem aan dat je donderdag 10 januari bedoeld??

Mag iedereen daar zomaar naar toe??

Is er een toegangsprijs of zo??


Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-02 11:52

oef!
lijkt me heel interesseant, maar om nou "even een avondje naar het federatiecentrum te knorren en weer terug", terwijl; ik de volgende dag weer om half 7 mijn lekkere warme bedje uit moet.....

Dees

Berichten: 18907
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-01-02 12:12

Do 10 jauari, kosten 15 Euro. Kopje thee inbegrepen, dat wel.....
aanvang 19.00 uur, het zal ongeveer 21.30 wel afgelopen zijn. Vaak leer je er wel veel.

Maar ik zal dus in mijn eentje de Bokkers vertegenwoordigen?

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?

Jasmijn

Berichten: 3757
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-02 12:32

Ik heb ook plannen, maar alleen als mijn vriendin meegaat, want ik het is zo'n roteind in mijn eentje 's avonds laat. Heb dan even iemand nodig die me wakker houdt Haha!

Navragen is beter dan afvragen.

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-02 12:49

ik heb net even overleg gevoerd, maar hoe leuk het mij ook lijkt: vanuit praktisch oogpunt is dit niet verstandig.....

weet jij Dees wie die voorlichting geeft???

Jet

Berichten: 11977
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-02 13:23

Ik had ook wel gewild, maar ik vind het bij mij vandaan met dit gladde weer een beetje eng. Bovendien werk ik tot een uur of zes, dus 19.00 uur daar zijn red ik niet. Wil je er een verslag van maken voor op Bokt, lijkt me voor veel mensen interessant. Ik dacht trouwens dat het 19.30 uur begon, maar ik kan me vergissen. Ook moet je je van te voren aanmelden, om te voorkomen dat het overvol wordt daar.
Andere jaren ben ik ook naar dat soort avonden daar geweest, ik vond het steeds interessant.
Veel plezier in elk geval.

Paarden zijn net als lucht, zonder kan ik niet leven!
Vanuit de kop van Noord-Holland: Voor info klik op: Paardentaxi Jet

Paintje

Berichten: 988
Geregistreerd: 13-08-01
Woonplaats: Saencity ;o)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-02 13:49

Heel interessant, maar een beetje ver weg Huilen

Door wie wordt de cursus georganiseerd? Verward

Dees

Berichten: 18907
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-01-02 13:58

Uit de site van het KNF geplukt:

Rugproblemen bij het paard
Het Rondje Educatie op 10 januari a.s. gaat over “rugproblemen bij het paard”. Fysiotherapeute Solange Schrijer uit Rotterdam bijt de spits af in het nieuwe jaar. Voorkomen is natuurlijk beter dan genezen, daarom zal Solange adviezen geven over het voorkomen van rugproblemen in de training. Verder worden ook de samenhang tussen kreupelheid, rugproblemen en bepaalde trainingsmethoden uitgebreid behandeld.

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?

Paintje

Berichten: 988
Geregistreerd: 13-08-01
Woonplaats: Saencity ;o)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-02 14:03

Dat zou ik eigenlijk wel heel graag willen meemaken. Ik zal zo eens kijken of dat nog ergens anders gegeven wordt.

Overigens organiseert het NHI http://www.nhi-equi.nl/ een meer-avondse cursus over training en wat voor invloed dit heeft op de spieren e.d. in de rug en benen.

Paintje

Berichten: 988
Geregistreerd: 13-08-01
Woonplaats: Saencity ;o)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-02 14:07

Ik zie net op de site van het NHI dat er in het voorjaar van 2002 een leergang Rugaandoeningen wordt gehouden in Houten, bij Utrecht!

zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-02 08:57

Ik hoop dat er niet teveel mensen zonder reserveringen naar Ermelo gaan, want het is al een week helemaal uitverkocht (volgens Solange). Helaas, had zelf ook wel gewild maar dat lukte me niet. Gisteren was Solange les aan het geven aan een combinatie die vanavond meedoet om dat uit te leggen wat Solange bedoeld.

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-02 09:30

Lijkt me erg interessant, ik ga niet want mijn zus(je) is jarig en het is een beetje ver weg.
Moet je voor zulke avonden lid zijn van het KNF? of een andere bond? Ik ben namelijk sinds dit jaar geen lid meer want ik ben tijdelijk gestopt met mijn startkaart.

:evaw:


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: boemel, GrapeshotBot, MarjanB, Miran, Paardengek81 en 127 bezoekers