verrot gedoe met school

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Yor
Berichten: 1404
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Ik ben een rasechte Leuther...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-04-01 19:41

bah ik baaaaal zo enorm!
een paar weken terug was ik steeds ziek en wild eniet naar school enzo.. had er gewoon geen zin meer in en voelde me enorm poedersuiker, het gaat ook vrij slecht op school enzo

nouja mijn moeder had door dat er iets was dus toen heb ik er met mijn moeder overgepraat, was wel een hele opluchting en we kwamen samen tot de conclusie dat het beter zou zijn als ik de derde nog een keer zou doen, omdat naar de havo gaan uitgesloten is en ik perse n-g profiel wil kiezen.. en ik heb voor wisk B en na een negatief advies gekregen en voor bio geloof ik ook, dus dan schiet het niet op... Dus ik zou de derde nog een keer doen, een hele op luchting voor mij enzo en ik had afgesproken met mijn moeder dat ik nog wel gewoon zou blijven leren (nouja leren, net zo veel doen als ik al deed ----> niks)..... maar mijn mentor (hardstikke aardige man) bleef maar zeueren van: ja ik zorg dat je wel over gaat en ik heb vertrouwen in je.. Ja heel fijn, ik kan het ook vast wel, dat zal ik niet ontkennen, maar daar bennik nu te laat mee, ik kan moeilijk in de laatste periode alles wat ik gemist gaan in halen... dat werkt gewoon niet, maar op een of andere manier wil mijn mentor dat gewoon niet zien ofzo......nou vandaag kregen we de rapporten, nouja de mijne is gewoon slecht, kan dr niks meer over zeggen, gewoon slecht, maar mijn mentor heeft erbij geshcreven: je MOET alles ECHT nog in orde kunnen krijgen en ik WEET dat je het nog kan halen
grrrr ik word er gek van! dus ik liet mijn rapport aan mijn moeder zien, en die begon ook weer van: ja maar yor kan je niet nu nog even goed je best doen en dan toch overgaan blablablablablabla G-SUS ik had net alles op een rijtje, en dan krijg je dat weer en nu wil iedereen opeens weer dat ik toch over ga en dat ik me nu maar uit de naadmoet gaan werken.. damn het word mij nu echt teveel.... ik dacht dat er een oplossing was.. maar nee nu worden de plannen in eens veranderd
IK WIL NIET EENS MEER OVER
ik geloof er gewoon heilig in dat als ik blijf zitten dat ik volgend jaar dus echt wel ga strijden voor een positief advies voor na, wisk B én bio!!
met minder neem ik geen genoegen...
op dit moment zijn mijn punten zo dat ik geen 1 profiel kan kiezen volgens mij...
ik zie het gewoon niet zitten om nu naar d evierde te gaan, wetende dat ik dan geheid volgend jaar blijf zitten
BAH wat voel ik me verrot nu Verdrietig

thnx voor het lezen

"Some memories are best forgotten"


Thirza

Berichten: 9259
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-01 19:44

ik geloofde er ook heilig in dat ik vorig jaar zou blijven zitten (dankzij de ziekte van pfeiffer) maar ik ging over

en dit is natuurlijk iets wat je niet wilt horen sorry ik weet niet wat ik anders moet zeggen

sterkte

gr. thirza

Ineke2

Berichten: 33041
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-01 20:39

tja ik weet niet wat ik hier op moet zeggen, maar KIES aub ZELF wat je wilt. Laat je niet beinvloeden door iemand anders, JIJ weet wat je wilt en als je dit jaar blijft zitten en er echt hard voor wilt werken om volgend jaar over te gaan met voldoendes...kan ik alleen maar zeggen DOEN!!!

Je hebt er namelijk niks aan als je je zelf over de kopt werkt en daardoor vanalles gaat afreageren op de verkeerde dingen, dieren en/of mensen...

Ik weet natuurlijk niet hoe het allemaal zit thuis en op school, maar ik heb een beetje in de zelfde situatie gezeten als jij en ik heb toen ZELF vanalles geregeld (bijvoorbeeld vakken waar ik voldoende voor stond hoefde ik niet opnieuw te doen en de rest extra hard voor leren..) en het is me gelukt!!

Nou uiteindelijk heb ik er toch nog een lang berichie van gemaakt maarja...ik hoop dat je er wat aan hebt!! Laat je niet kisten!!

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-01 20:45

Getver, ik hoop dat je je nu al wat beter voelt. Ik snap dat je nu effe baalt maar bok maar lekker.

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-01 23:10

Hee meissie, wat is dat nou? Je was er net uit wat je wilde en dan gaan ze allemaal in je nek staan hijgen. Jeetje man, kan me voorstellen dat je er goed van baalt. Laat het anders ff een paar daagjes. Nu is het allemaal nog vers, en iedereen wil 'het beste' voor je (denken ze). Maar het gaat er uiteindelijk wèl om JOU en jij bent zelf de enige die kan aangeven wat je wel en niet denkt aan te kunnen. Hee Yor, als je erover wilt praten: je weet me te vinden hè!

En ik ben blij dat ik mijn 900e berichtje op deze manier kan plaatsen, heb jij er ook nog wat aan... Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-01 06:07

He yor niet t koppie laten hangen hoor. Vorig jaar ben ik ook blijven zitten en ik wist t al heel vroeg in t jaar. Ik kan niet zeggen of je nu wel over moet gaan ofniet want dat ligt helemaal aan jezelf. als ik achteraf naar mezelf kijk had ik ook beter de derde over kunnen doen omdat ik gewoon een stuk basis miste (ben wel ruim overgegaan Maar als ik 2 rep's onv had gemaakt was ik ook blijven zitten) ik heb vorig jaar op t einde helemaal niets meer gedaan en daar baal ik nu wel van. Want wat ik nu allemaal krijg is nog steeds net zo moeilijk alleen nu is mn bassis wat beter omdat ik t nu wel snap. Als ik jou was zou ik gewoon lekker in je eigen tempo doorwerken off je t haalt ofniet zie je op t end van t jaar wel. maar blijf welw erken want dan wordt het volgend jaar een stuk makkelijker. of je nu blijft zitten of niet.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-01 09:00

Het kan best zijn dat je nu met goed blokken over kunt gaan. Maar ik ben bang dat je volgend jaar een enorme achtestand zulthebben, omdat je een deel van de leerstof gewoon niet onder de knie hebt. dus dan zit je volgend jaar met een veel groter probleem. Ik zou het toch proberen met m'n ouders uit te spreken. Ik zou zelf mischien toch wel inzetten voor bepaalde vakken die je liggen,want dat scheelt volgend jaar dan weer in het laatste seizoen, dan is dat deel weer herhaling....

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-01 11:04

Nou je hebt je keuze al gemaakt. Blijven zitten is niet leuk en als je over zou kunnen gaan dan zou je het best doen.

Ik zou ook gewoon een jaartje over doen en nu nog wel een beetje mijn best doen.(voor volgend jaar ook makkelijker)

dus laat ze maar praten, stress je zelf niet zoveel. Gewoon ontspannen en je best doen.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-01 14:12

ik ben nog nooit blijven zitten nmaar ik ben er zo bang voor Boos! Boos! Boos!
khoop echt dat ik dit jaar slaag...
zucht*

KUs, Kim

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 95Ellen, aeckker03, annelieke92, chinnie, f_pepper, GWR, Janyne, Jette, MaanNaam, MaiMai, pjer, SemrushBot en 63 bezoekers