stoppen...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

stoppen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 10:59

heb het er net met mijn moeder over gehad...En ik ga stoppen bij de manege waar ik nu rij.Waarschijnlijk.Ik rijd der nu een paar maanden maar ben al een maand niet geweest omdat ik het daar niet leuk vind...

de sfeer is niet leukk, de paarden zijn niet echt dat ik zeg goh wat leuk (iig niet voor mij), en de lessen zijn saai en ik leer de niets meer (gebroken lijn, voltes rijden, galloperen draven en stappen van hand veranderen en nog 3 voltes schuin oversteken en dan hebben we het wel gehad en dat ken ik nu allemaal langzamerbeetje wel)

De enige rede om te blijven is omdat boy der staat...Maar daar kan ik ook bijna nijet meer op rijden omdat andere op hem rijden en bovnedien ik ga nu gewoon tegen me zin daar naartoe!

nu ben ik dus opzoek naar een andere manege in de buurt van utrecht....

dus als iemand nog een leuke manege weet Schijnheilig

Miss_Petit
Berichten: 5447
Geregistreerd: 20-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 11:17

Gebruik de zoekfunctie zou ik zeggen Lachen

Agossie

Berichten: 16370
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 12:02

Waar reed je?

Nadir

Berichten: 12720
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 16:37

Jammer dat je het niet naar je zin had... Maar een manege moet je ook echt aanspreken, als de sfeer niet gezellig is, ga je er ook niet meer met plezier naar toe.
Ik weet niet hoe lang je maximaal naar een manege toe wil rijden, bij mij in de buurt zitten in ieder geval genoeg maneges... Knipoog

LadyLuna

Berichten: 3681
Geregistreerd: 09-02-04
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 16:40

Euhm: De Volte (IJsselstein), Rijnenburg (Nieuwegein), Maria's Hoeve (Utrecht / De Meern)

Dnies90
Berichten: 3411
Geregistreerd: 24-01-04
Woonplaats: De Meern.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 16:48

boygirl schreef:
heb het er net met mijn moeder over gehad...En ik ga stoppen bij de manege waar ik nu rij.Waarschijnlijk.Ik rijd der nu een paar maanden maar ben al een maand niet geweest omdat ik het daar niet leuk vind...

de sfeer is niet leukk, de paarden zijn niet echt dat ik zeg goh wat leuk (iig niet voor mij), en de lessen zijn saai en ik leer de niets meer (gebroken lijn, voltes rijden, galloperen draven en stappen van hand veranderen en nog 3 voltes schuin oversteken en dan hebben we het wel gehad en dat ken ik nu allemaal langzamerbeetje wel)

De enige rede om te blijven is omdat boy der staat...Maar daar kan ik ook bijna nijet meer op rijden omdat andere op hem rijden en bovnedien ik ga nu gewoon tegen me zin daar naartoe!

nu ben ik dus opzoek naar een andere manege in de buurt van utrecht....

dus als iemand nog een leuke manege weet Schijnheilig



ik ben er expres niet heen gegaan omdat ik al gelijk wist dat ik niks kon leren daar.want op die manege waar zij eerst les gaf had ik iets van 4 keer les gehad was ik het al zat toien ben ik naar een dag gegaan en daar gaven er wel goeie les hé renske maar ben blij dat ik niet naar manege de castellum ben gegaan zonder voor mij geld geweest

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 16:51

jah idd zonde van me geld...ik heb nu nog 5 lesssen open staan...en daarvoor hebben we gewoon betaald Scheve mond maja ik ga der echt niet meer naartoe

Dnies90
Berichten: 3411
Geregistreerd: 24-01-04
Woonplaats: De Meern.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 16:53

boygirl schreef:
jah idd zonde van me geld...ik heb nu nog 5 lesssen open staan...en daarvoor hebben we gewoon betaald Scheve mond maja ik ga der echt niet meer naartoe


misschien in het telefoonboek kijken een ideetje

Mariet

Berichten: 1332
Geregistreerd: 13-01-04
Woonplaats: Noordwijk, Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 16:56

Welke manege reed je?

Dnies90
Berichten: 3411
Geregistreerd: 24-01-04
Woonplaats: De Meern.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 17:03

[quote="Mariet"]Welke manege reed je?[/quote

ik reed op manege van dorsten renske eerst ook maar die moest stoppen en is zij naar manege de castellum gegaan en ik gewoon verder gegaan bij mijn verzorgponytje

ankyfan
Berichten: 415
Geregistreerd: 21-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 17:51

Ik weet niet waar jij woon maar als je dicht bij alkmaar woont/schoorl is manege van poelenburgh een top manege daar geven ze top lessen!!!
er is springen dressuuur voltige carousel kijk trouwens maar op http://www.poelenburgh.nl

marlou
Berichten: 1208
Geregistreerd: 10-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 17:56

zilfia`s hoeve (houten) groenensteyn (utrecht)

LadyLuna

Berichten: 3681
Geregistreerd: 09-02-04
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 19:37

En is anders eventueel een verzorgpony niet iets? Bloos!

moowsy

Berichten: 7476
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: Vleuten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 10:24

Ze woont in De Meern. Renske op de Reijerscop zit nog een leuke manege, met alleen D en E-pony's. Alleen is dat een beetje ver om te fietsen maar best wel leuk geloof ik.
Maat je was toch al bezig met een verzorgpony...of is dat niks geworden? Lachen

Mizz_mol

Berichten: 1619
Geregistreerd: 10-07-03
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 11:11

Misschien moet je eens kijken voor een lease pony of verzorg pony en daar lessen mee nemen.. Ik zelf heb in de jaren dat ik verzorg pony had meer geleerd dan ik ooit op een manege heb geleerd!

Dnies90
Berichten: 3411
Geregistreerd: 24-01-04
Woonplaats: De Meern.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 13:54

moowsy schreef:
Ze woont in De Meern. Renske op de Reijerscop zit nog een leuke manege, met alleen D en E-pony's. Alleen is dat een beetje ver om te fietsen maar best wel leuk geloof ik.
Maat je was toch al bezig met een verzorgpony...of is dat niks geworden? Lachen


ja dat lijkt best wel een goeie manege er hebben er een paarbij ons op stal daar gereden