Hamster vangen....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Hamster vangen....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-04 20:48

Hahah ik kom net thuis van rotterdam ben net het weekend bij mijn lieve vriendje geweest(zelfs een webcam gehad zomaar vant weekend) Haha! .
Kom ik thuis bel ik een vriendin omdat we nog samen zo even naar het poolcafe gaan.....
Zie ik mijn hamster ineens in de keuken lopen........MAAAAAAAAA, wat heb je met mijn hamster gedaan!!!! Boos!
Had ze het deurtje open laten staan haha
Maar ik pak hem niet vaak omdat ie altijd gaat schreeuwen zeg maar hij wordt dan boor denk ik...
Dus konden we renne haah(goed voor de conditie dacht me hamster ik mot van jou ok in die stomme bal Tong uitsteken )
Hij zat dus daarna achter de vaatwasser >;) Frusty
Dus ik maaaa( Koe ) helpen jaah hihih , jij heb m losgelaten..
Nou na een tijdje heb ik hem kunnen vangen in een doosje want hij glipt steeds uit mijn hand haha
Was wel lachen , maar ik schrok wel even ik dacht die gaat dus overal en nergens heen....maar gelukkig bleef het bij de vaatwasser!! *LOL*

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 21:10

Dan heeft jouw hamster zich nog keurig gedragen, die van ons is een keer een paar weken 'kwijt' geweest, we vonden hem met een rond buikje terug in de kamer.
Vaatwasser bleek ineens stuk, monteur erbij, had meneer de hamster allerlei snoeren doorgeknabbeld Boos! En achter de vaatwasser (inbouw) lag een berg hondenbrokjes en pepernoten en daar omheen lagen allemaal keuteltjes, de smerige dief.
Wees maar blij dat je hem zo snel terug hebt gevonden *LOL*

Gjilke

Berichten: 4695
Geregistreerd: 27-10-03
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 22:05

Whaa wat een verhaal, pas maar goed op de volgende keer!!

IndyLover

Berichten: 2404
Geregistreerd: 09-03-02
Woonplaats: Lisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-04 22:13

haha zo'n verhaal ken ik Tong uitsteken
Toen mijn broer nog een hamster had was die ook weleens ontsnapt en zat hij ook achter de vaatwasser. Het was toen ook behoorlijk lastig om hem te pakken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 08:54

Volgende keer gewoon de truuk met de emmer (aangezien hij volgens mij niet tam is? )

Lavita330
Berichten: 4509
Geregistreerd: 02-07-03
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 09:41

Gelukkig heb je hem weer gevangen zeg! Een hamster van een vriendin wa oook eens "kwijtgeraakt" en die is de hele dag zoek geweest!

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-04 17:36

Hahaha ja ben nlij datik hem zag wegglippen , ik wist in ieder geavl waar hij was maar t was nog best moeilijk vangen Scheve mond
Uit eindelijk wou hij niet meer langs de zijnkant terug dus kon ik over heel dxe vaatwasser gaan hangen met een doosie Scheve mond hahah
Maar hij is terecht! *LOL*

Annemarie19

Berichten: 42
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 14:24

Onze hamster is ook al meerdere malen ontsnapt, de laatste keer had hij een gat in de bank geknaagd en zat hij in de bank verstopt!! Het zijn echte slopers die beestjes Tong uitsteken

Jokonootje

Berichten: 4851
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 15:33

heeellll herkenbaar ...
mijn zus heeft ook een hamster gehad ... en ze was op vakantie dus wij op dat kreng passen ... op een gegeven moment zitten mijn vader en ik tv te kijken en horen een raar geluidje ... tv stil en het hield weer op... hmmz zo is het 6x gegaan ... en ik kijk in de keuken hamster kooi open... f*ck dus ik tegen mijn pa de hamster is ook weg ... wij op hamster jacht ...
en we vonden hem onder de piano ... schoot heel hard tegen de muur omhoog en zat dus tussen de piano en muur... vrolijk een van de steunbalken van de peperdure piano door te knagen en hij was een behoorlijk eind !!! ...
wij hem maar gevangen en terug gedaan in zijn kooi beest is er ook niet weer uit gekomen ....

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-04 17:33

Hahah zoo dat is een duur grapje met je piano zeg!
Nu maar goed opletten dat de kooi dicht is ahah anders kom je thuis en is de piano weg haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 17:37

Bengel? Dat kreng? Dat beest?

Scheve mond

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-04 17:58

ja idd samm ik vind ze wel lief haha
Alleen op dat moment snap ik wel dta ze even zoiets had van Boos! haha

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 19:15

mijn hamster is ook een nacht kwijt geweest,
sochtends hoorde ik allemaal gepiep,daar werd ik wakker van en trof ik de hamster aan.vechtend met een muis.

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-04 19:19

haha en hoe heb je ze uit elkaar gehaald?
heeft ie het overleefd?

happyhorse

Berichten: 4383
Geregistreerd: 27-12-02
Woonplaats: Gastel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 19:22

ik had keer gehad. me hamster mag altijd los op de bank. Was hij van de bank afgesprongen en onder de kast gegaan. Ik heb meer als 1uur op de grond gelegen voordat ik hem had. hij wou niet kome. gelukkig heb na 1uur wel kunne vangen toen hij er onde ruit kwam.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 19:25

haha! mijn kooi staat op het bureau en ook mijn hamster vond het nodig snachts alleen op pad te gaan. beetje is van het bureau afgegleden zo de prullebak in Haha!

heb sindsdien de kooi op de grond staan Haha!

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-04 19:26

hahaha lig je daar op de grond met een hamster snmoepje
haaaamster komdan hahah zie het al voor me Haha!

Jokonootje

Berichten: 4851
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 22:45

bakkie"]
Hahah zoo dat is een duur grapje met je piano zeg!
Nu maar goed opletten dat de kooi dicht is ahah anders kom je thuis en is de piano weg haha
[/quote]

alleen nog iets beschadigd maar ja is niks aan te doen ...


[quote="sammm schreef:
Bengel? Dat kreng? Dat beest?

Scheve mond


ja het spijt me ik heb het niet zo op hamsters en al helemaal niet op die hamster beest deed niks anders dan bijten stak je je hand in zijn kooi hing ie meteen aan je vinger nou zo`n beest is afgeschreven bij mij...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-04 07:56

Citaat:

ja het spijt me ik heb het niet zo op hamsters en al helemaal niet op die hamster beest deed niks anders dan bijten stak je je hand in zijn kooi hing ie meteen aan je vinger nou zo`n beest is afgeschreven bij mij...


Hoe ze worden ligt aan de opvoeding. Knipoog Over het algemeen zijn hamsters heel goed tam te maken, vooral de mannetjes (maar ik neem weer een vrouwtje Haha! ).

Flutterby

Berichten: 8126
Geregistreerd: 25-09-03
Woonplaats: Etten-Leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-04 08:54

Ik roep altijd de hond erbij, die wijst me waar het beestje precies zit. lege pringles buis bij het open stuk. met een stok achter de koelkast porren. gebkrabbel in de buis, et voila. Hamster Haha!

Alleen laatst kon ik Rowan niet vinden, wastie 2 meter naar beneden gedondert.. Scheve mond

Amy77
Berichten: 11262
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Op de mooiste plek in Drenthe :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-04 11:02

De mijne lopen elke avond een paar uur los, dus zijn heel goed tam en makkelijk te pakken..Behalve de keer dat ze een gat onder het bad hadden gemaakt, hebben ze daar 3 weken gezeten..
Maar wat een gedoe zeg, op hamsterjacht.