ruiterroutes Drunense Duinen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

ruiterroutes Drunense Duinen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-02 17:03

Weet iemand waar je die kan halen, downloaden of iets dergelijks.
Ik wil nl. daar gaan rijden, maar raak de hele tijd de weg kwijt. Ik rij een half uur in de duinen en ben vervolgens 2 uur bezig om er weer uit te komen.
Heeft dat te maken met haarkleur of ......
Als iemand mij kan helpen hoor ik het graag.

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132045
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-02 20:55

Bij de meeste cafe's en maneges rond de Drunense Duinen kun je een plattegrond krijgen, bijv. bij Manege De Klinkert in Drunen.
Je zou misschien ook eens bij de VVV kunnen proberen, Drunen valt onder de gemeente Heusden !
Veel plezier, ennu.... niet verdwalen hoor Haha!

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132045
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-02 21:05

Bij de meeste cafe's en maneges rond de Drunense Duinen kun je een plattegrond krijgen, bijv. bij Manege De Klinkert in Drunen.
Je zou misschien ook eens bij de VVV kunnen proberen, Drunen valt onder de gemeente Heusden !
Veel plezier, ennu.... niet verdwalen hoor Haha!

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-02 21:13

Ik kan de weg wel vinden, zeker als we vanaf Bosch en Duin vertrekken. Ideetje? IK moet ook even met mijn moeder overleggen maar dan kunnen we wel samen (of met zijn 3en) gaan.

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-02 21:15

He, kan je daar ook mooi aanspannen? Ik zoek nog leuke menroutes. In Garderen ken ik ze, maar ik wil ook wel eens wat anders!!!!!

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-02 23:07

Buitenzorg, je kan daar prachtig mennen, ze hebben daar speciale routes met een karrewieltje erop, en dat zijn de menroutes. Misschien is dit een leuk ideetje voor een Bokt-meeting!
Lielle, ik PB je zodra ik weet wanneer ik kan gaan!

iris17Jarig

Berichten: 1602
Geregistreerd: 09-11-01
Woonplaats: Haaren / Oisterwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-02 23:16

Neem een goede plattegrond mee!!!
Ik ben vorig jaar ook daar geweest en toen zijn we verdwaalt dus wij zoeken de weg terug, komen er ineens 2 boswachters achter ons aan die zeiden dat we op de ruiterpaden moesten blijven maar we dachten dat we op het ruiterpad zaten maar waarschijnlijk hadden we een paaltje gemist Frusty , gelukkig waren het aardige boswachters Haha! .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-02 13:23

Gewoon een goede kaart meenemen, te halen bij de VVV of anders via de plaatselijke maneges.
Of mij meenemen, want ik ken de Loonse en Drunense Duinen op m'n duimpje *LOL*

mathijssen
Berichten: 43
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Oirschot

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-02 14:13

Hoi,

Ik rijd al een hele tijd (2 jaar) in de Loonse en Drunense Duinen, ik kom n.m. uit Kaatsheuvel 5 min. van de Duinen af. En ik kan je vertellen dat
ik nog steeds verdwaal Verward . Gelukkig ken ik bepaalde punten zodat ik weer iets herken en op de stand van de zon letten. Trouwens mijn paard is blijkbaar slimmer dan mij want als ik de weg niet meer weet laat ik Miera kiezen, en ik ben altijd teruggekomen Knipoog .
Tja, die ruiterpaden ik heb deze nog nooit aangehouden ik weet dat het niet mag maar na een paar keer rijden worden diezelfde routes wel saai.
Wist je trouwens dat je een vergunning nodig hebt om in de Duinen te rijden, te verkrijgen alleen bij de boswachter (jaarvergunningen), dagvergunningen ook bij manege van Loon in Loon op Zand.

p.s. Ik heb ook bij gemeente Den Bosch gewerkt (tot zo'n 5 maanden geleden voor een half jaar) aan de Hoff van Hollandlaan 1 (dependance). Ik werkte bij bouwzaken/onderhoud.
Mischien ken je P. Tak of P. Schraven

steefxxx
Berichten: 130
Geregistreerd: 08-11-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-12 08:11

Ik ga er binnenkort ook heen alleen wat moet je intikken op je navigatie om daar te komen? Zitten de plaatsen waar je.een vergunning en een kaart komt kopen ver uit elkaar?

steefxxx
Berichten: 130
Geregistreerd: 08-11-11

Re: ruiterroutes Drunense Duinen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-12 08:12

Ik bedoel de duinen en de plaatsen voor een kaart en vergunning