speelbal waar voer uit komt

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
capopjekop

Berichten: 30655
Geregistreerd: 30-11-03

speelbal waar voer uit komt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-04 10:02

als de stallen verbouwt worden, gaat mijn pony een deken opkrijgen tegen een te diike vacht en dan zal ze met slecht weer dus ook meer op stal staan.

omdat ze zich nogal snel kan vervelen wou ik graag zo'n bal kopen/maken waar je brokken indoet en dat ze ermee moet spelen om zse eruit te krijgen.

maar mijn vraag is dan, als ze het voer van de grond eten, krijgen ze dan niet te veel vlas binnen (of andere stalbedekking) wantr dat lijkt me nou niet cht gezond.

blieb01

Berichten: 1526
Geregistreerd: 05-04-02
Woonplaats: De Weere

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 10:38

Vasco heeft zo een speelbal. Hij schuift zijn stro aan de kant om het biksje te pakken. Soms moet hij wel goed zoeken om het biksje te vinden Haha! . Ik zorg er wel voor dat bij de deur van zijn stal een gedeelte onbedekt is zodat hij als hij daar met de bal speelt hij makkelijker bij de brokjes kan komen.

Kyona

Berichten: 4768
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Krimpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 13:01

Dat valt wel mee hoor met binnenkrijgen van het vlas. Ze zijn zelf best wel goed om de bixjes er tussenuit te friemelen. Alleen hoop ik dat je pony niet zo heel slim is met de voerbal: sommigen hebben door hoe het werkt en schudden hem als het ware leeg. Zo hebben ze de hele inhoud er binnen 10 min. uit en dat is minder....

capopjekop

Berichten: 30655
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-04 15:07

mmm daar hoeft ik bij amber niet zo bang voor te zijn Haha! grietje met de clivkertraining na een half jaar weer begonnen snapte alle snog en amber wist zelf het begin niet meer Verward