[VD]oefenen met liggen, ging super!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
boeflover

Berichten: 6045
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: zeeland

[VD]oefenen met liggen, ging super!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-04 19:27

ik krijg het compliment er maar niet in, dus ben ik het liggen maar op de 'evy-manier' gaan proberen, oftewel afspuiten en dan tegenhouden bij het rollen. boef had hartstikke gezweten tijdens het rijden dus ging ik hem afsponzen, en daarna dit dus proberen. de eerste keer wilde hij gewoon lekker rollen, dus hij ploft neer(ik wel het commando erbij natuurlijk) en gaat gestrekt liggen, ik houd hem tegen en geef hem lekkers, hij bleef netjes liggen tot dat hij het biks op had(normaal rent hij al weg als je maar in de buurt komt OK dan! ) toen hij opstond zei ik nog 'op'. daarna bleef hij een beetje etteren, want hij wist dat ik biks had... maar na een paar rondjes gelopen te hebben maakte hij weer aanstalten om te gaan rollen, dus ik het commando er weer bij, en deze keer bleef hij gewoon recht liggen, zo ging het door(totdat het biks op was, stuk of 5 keer laten liggen). aan het einde had hij volgens mij wel een beetje het commando door... vond het echt super gaan!
na het werk ging hij eerst heel onzeker rollen, hij ging niet eens naar de andere kant, na 2 keer schuiven stond hij weer op en kwam naar me toe voor biks('hallo! ik deed het weer, zag je het? Haha!) maar omdat ik hem niks gaf ging hij maar gewoon rollen(wel steeds terug komen van 'biks...'

Sok

Berichten: 15059
Geregistreerd: 02-12-03
Woonplaats: 't Noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-04 20:04

awwww Lovers wat goed zeg
echt lief van em

Beautje
Berichten: 13
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: Capelle aan den IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 10:57

Hoi! Knap dat-ie dat geleerd heeft...
Maar, kijk uit, ik ken ook een paard die nu met ruiter en al gaat liggen, omdat hij voor het liggen beloond werd.
Groetjes.

Dennis

Berichten: 31469
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 11:31

Super hoor!!!! Ga zo door zou ik zeggen Lachen.

Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 09:48

Zo, dat heeft ie al snel door! Goed hoor! Succes verder!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 10:46

goed zo....hopen dat ie het compliment binnenkort ook kan!

Roosch

Berichten: 36647
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 13:08

HARTSTIKKE GOED! slim paardje! ga zo door!