Hoe groot is de kans ongeveer dat je mag starten..

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Stinkmodder

Berichten: 7973
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Hoe groot is de kans ongeveer dat je mag starten..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-05-04 18:10

..als je op de wachtlijst staat??

Ik sta voor zaterdag op de wachtlijst, op nummer 2. Maar ik vroeg me af hoe groot de kans ongeveer is dat je kan starten. Er zijn 30 deelnemers in die categorie...

Want ik moet dat ff weten ivm rijden van mn vader... Knipoog

Hoe groot denken jullie ongeveer??


xcynthiax

Berichten: 3319
Geregistreerd: 11-09-03
Woonplaats: hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 18:24

ik denk dat je wel mee kan doen, omdat altijd wel mensen een dag van te voren afbellen.

..Romana Utopia.. mijn meissie 4-ever!!
ik zal je nooit vergeten!!!

Stinkmodder

Berichten: 7973
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-05-04 18:33

Ik hoop het zo, anders zouden we 3 maand geen wedstrijd hebben...

En hoe word het je dan 'verteld' zeg maar, als je nog wel kan starten?? Verward *heeft nog nooit eerder op de wachtlijst gestaan.. Knipoog*

anke2002

Berichten: 810
Geregistreerd: 01-11-02
Woonplaats: Sneek city

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 18:39

Waarschijnlijk kun je wel mee kunt doen hoor. Ze bellen jou als je nog kunt starten, maar je kunt zelf ook even bellen. Als je hun belt zeggen ze wel of er nog uitvallers zijn en of je mee kunt doen.

~And all our moments, good and bad forever in my head~
~wish we could go back just once and laugh at things we said~

xcynthiax

Berichten: 3319
Geregistreerd: 11-09-03
Woonplaats: hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 18:57

Hoffieeeh schreef:
Ik hoop het zo, anders zouden we 3 maand geen wedstrijd hebben...
En hoe word het je dan 'verteld' zeg maar, als je nog wel kan starten?? Verward *heeft nog nooit eerder op de wachtlijst gestaan.. Knipoog*


3 maanden geen wedstrijd?? hebbie je dan niet voor andere wedstrijden ingeschreven??

je wordt opgebeld, maar je zou beter voor die tijd nog even zelf bellen, want dan weet je het zeker.

..Romana Utopia.. mijn meissie 4-ever!!
ik zal je nooit vergeten!!!

Stinkmodder

Berichten: 7973
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-05-04 19:01

xcynthiax"]
[quote="Hoffieeeh schreef:
Ik hoop het zo, anders zouden we 3 maand geen wedstrijd hebben...
En hoe word het je dan 'verteld' zeg maar, als je nog wel kan starten?? Verward *heeft nog nooit eerder op de wachtlijst gestaan.. Knipoog*


3 maanden geen wedstrijd?? hebbie je dan niet voor andere wedstrijden ingeschreven??

je wordt opgebeld, maar je zou beter voor die tijd nog even zelf bellen, want dan weet je het zeker.
[/quote]
De wedstrijden die hier dan minder dan een uur rijden zijn, zijn op de dagen waar mn vader niet rijden kan....... En ik weet niemand anders om te rijden, vandaar... Scheve mond

Ik denk dat ik dan zelf wel ff bel ja (tot donderdag kunnen ze wijzigingen melden dusss)

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 06:22

meestal kun je wel starten hoor maar even vantevoren bellen kan geen kwaad.

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3

HedwigG

Berichten: 1403
Geregistreerd: 05-07-02
Woonplaats: Aalzum, Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 08:39

ik denk wel dat je er nog bij kunt hoor. ik zou anders zelf die vrijdag nog even bellen. waar wil je heen dan? franeker?

*

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 08:52

Ik durf het niet te zeggen Ik heb weleens nummer 1 gestaan in een rubriek van 40 starts en ik kon mooi niet starten(mensen die vrijdagavond belden of ze nog konden opgeven wel Boos! Was makkelijker, dan hoefden ze mij niet te bellen Knipoog )

Ik sta voor een SGW eind mei op de wachtlijst als nummer 34 in een rubriek van hooguit 40 starts, dat wordt denk ik lastig

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 09:37

De kans is groot dat je mag starten, maar ja zoals Gomir ook al zei moeten ze natuurlijk niet de mensen die later bellen voor laten gaan anders kun je nogal lang op de wachtlijst blijven staan..

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 10:09

de kans is groot. Maar wees niet teleurgesteld als je niet kan starten. Had ik laatst ook, alle zinnen gezet op die wedstrijd en dacht dat ik er vast wel bij kon, niet dus...

:){

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 10:10

mijn buurjongen heeft wel gehad dat zn zusje was ingeloot en hij niet, hij stond toen op de wachtlijst maar heeft zijn paard wel meegenomen, toen mocht hij toch nog starten.

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 10:12

hij had zich trouwens opgegeven voor aldeboarn, maar dat gaat niet door vanwege te weinig deelnemers...

Stinkmodder

Berichten: 7973
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-05-04 10:26

HedwigG schreef:
ik denk wel dat je er nog bij kunt hoor. ik zou anders zelf die vrijdag nog even bellen. waar wil je heen dan? franeker?

Nee, St.Nicolaasga........

Ik hoop zo dat ik erbij kan, maar ik ben bang van niet.......... (eerlijk gezegd) Scheve mond


Scum

Berichten: 33098
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 10:41

gomir schreef:
Ik sta voor een SGW eind mei op de wachtlijst als nummer 34 in een rubriek van hooguit 40 starts, dat wordt denk ik lastig


Ik doe een wilde gok... Ambt Delden?

Toen we nog niet zoveel ervaring hadden met sgw's hadden we ons eens via de club opgegeven voor een sgw. Normaalgesproken doen we de opgaves altijd zelf, maar deze keer was de wedstrijd in de buurt en had onze vereniging een uitnodiging gekregen. Sluitingsdatum was 3 weken voor de wedstrijddatum. Voor gewone wedstrijden kun je rustig wachten tot de sluitingsdatum, want die wedstrijden zitten bij ons nooit zo snel vol. Maar sgw's dus wel. Bovendien is het op onze vereniging algemeen bekend dat wij de enigen zijn die sgw's rijden. Ik vroeg me dan ook al af waarom dat papiertje nou niet werd opgestuurd..... Boos! Boos!
Uiteindelijk mijn naam doorgestreept op dat papiertje en zelf maar snel de coupon opgestuurd (L-paarden)

Kregen we een paar dagen later telefoon... Het zat hartstikke vol en er was ook al een lange wachtlijst. Daar werden we dus bijgeplaatst. Boos! Boos! Boos! Dat was meteen de laatste keer dat ik een sgw via de club heb ingeschreven. Maar... gelukkig werden we 1 week later gebeld. Er waren nl. zoveel wachtenden voor de L-paarden dat ze er een extra ring bijgemaakt hebben. En dus mochten we toch nog meedoen. Lachen

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 11:03

Helemaal goed gegokt Scum Haha! Ik mag deze week nog even bellen, ze proberen er een ring bij te maken omdat er over de 40 'wachtenden' zijn Bloos!

Ik heb me 8 of 9 weken voor de wedstrijd opgegeven, eerder durfde ik niet aan, omdat het paard daarvoor nog nooit een boomstam had gezien. Wilde toch echt even de eerste ervaring afwachten eind maart Knipoog

Heb nu dus meteen alles tot september eruit gegooid
Alleen Vasse en Nijeberkoop moet ik nog opgeven, maar daar wacht ik nog even mee. Als hij zo fijn aan blijft pakken start ik daar namelijk L Knipoog

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Scum

Berichten: 33098
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 11:19

Hiero ook. Oktober nog niet weggedaan.

En voor Athene zat alles helaas al vol Haha! .

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 11:23

Balen hè?! *LOL* Haha!

Ik wacht even af hoe hij in het werk aanpakt(trainingen lijken OK, water viel me ook alles mee ) en als hij fijn gaat start ik Vasse en/of Nijeberkoop in het L. Punten maakt niet zoveel uit, mag versneld promoveren Lachen

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Stinkmodder

Berichten: 7973
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-05-04 11:34

Hoezo offtopic?!?! Haha!

HedwigG

Berichten: 1403
Geregistreerd: 05-07-02
Woonplaats: Aalzum, Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 11:54

Hoffieeeh"]
[quote="HedwigG schreef:
ik denk wel dat je er nog bij kunt hoor. ik zou anders zelf die vrijdag nog even bellen. waar wil je heen dan? franeker?

Nee, St.Nicolaasga........

Ik hoop zo dat ik erbij kan, maar ik ben bang van niet.......... (eerlijk gezegd) Scheve mond
[/quote]

anders kan je ook altijd nog een andere wedstrijd bellen misschien dat je daar wel gelijk bij kan.

*

Stinkmodder

Berichten: 7973
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-05-04 11:56

HedwigG"]
[quote="Hoffieeeh"][quote="HedwigG schreef:
ik denk wel dat je er nog bij kunt hoor. ik zou anders zelf die vrijdag nog even bellen. waar wil je heen dan? franeker?

Nee, St.Nicolaasga........

Ik hoop zo dat ik erbij kan, maar ik ben bang van niet.......... (eerlijk gezegd) Scheve mond
[/quote]

anders kan je ook altijd nog een andere wedstrijd bellen misschien dat je daar wel gelijk bij kan.
[/quote]
Ik zal vanavond de kalender nog wel ff bekijken...

Maar donderdag moeten de wijzigingen enzo gemeld worden, kan je dan donderdag nog een andere wedstrijd (zeg maar) bellen of je daar nog tussen kan?? Verward

HedwigG

Berichten: 1403
Geregistreerd: 05-07-02
Woonplaats: Aalzum, Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 11:59

Hoffieeeh"]
[quote="HedwigG"][quote="Hoffieeeh"]
[quote="HedwigG schreef:
ik denk wel dat je er nog bij kunt hoor. ik zou anders zelf die vrijdag nog even bellen. waar wil je heen dan? franeker?

Nee, St.Nicolaasga........

Ik hoop zo dat ik erbij kan, maar ik ben bang van niet.......... (eerlijk gezegd) Scheve mond
[/quote]

anders kan je ook altijd nog een andere wedstrijd bellen misschien dat je daar wel gelijk bij kan.
[/quote]
Ik zal vanavond de kalender nog wel ff bekijken...

Maar donderdag moeten de wijzigingen enzo gemeld worden, kan je dan donderdag nog een andere wedstrijd (zeg maar) bellen of je daar nog tussen kan?? Verward
[/quote]

ja dat kan wel maar als je heel graag starten wil zou ik niet tot donderdag wachten.

*

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 12:21

ik zou vanavond maar weer is even naar de wedstrijd bellen waarvoor je op de wachtlijst staat of je er al tussen kunt.


Scum schreef:
Hiero ook. Oktober nog niet weggedaan.
En voor Athene zat alles helaas al vol Haha! .


De SGW's voor Augustus zijn bij mij al op de post, September gaat binnenkort op de bus!

Woestein

Berichten: 2844
Geregistreerd: 09-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 13:04

Aha St Nyk..
Ik had me keurig in maart opgegeven bij ons wedstrijd secretariaat voor deze wedstrijd..
Kijk ik al de gehele tijd op startlijsten.nl nog niets.. keek ik gister stond de lijst al maar mijn naam nergens..
Zijn ze het weer vergeten te doen...
Misschien dat ik even nog opbelt om te vragen of ik nog mee kan doen en anders dan maar niet..
Mocht je nou kunnen starten...laat het even hier weten... dan kom ik even kijken... woon zelf in Joure en Woes staat in Doniaga (is om de hoek van St. Nyk hebben we gelijk een bokt meeting....Haha!

Gjilke

Berichten: 4695
Geregistreerd: 27-10-03
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 15:15

Er is ook nog eentje in Franeker toch? Maar je kan gewoon donderdagavond bellen, en vrijdag, en als je echt wilt ook nog wel zaterdagochtend. Ik denk dat je er nog wel bij kan hoor.

“Riding a horse is not a gentle hobby, to be picked up and laid down like a game of Solitaire. It is a grand passion.”


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 bezoekers